TL1000 rijders deel 17: wheely-paradise

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nie gaan lullen hee jij. Wat moet ik nou weer met een BMW of Pan :') Past niet echt bij m'n rijstijl.

wat jij op een Pan moet :? je rijdt nu toch ook al op een toerfiets.. ik hoorde dat die thundercatten precies in het rijtje; Dragstar, Virago, Intruder, Shadow, Vulcan, Magna pastte.. :')

edit: Magna weet ik zo-net-nog-niet, aangezien d'r ook een SuperrrrrrrMagna bestaat - en die's weer sportief gerelateerd..

190/55 stuurt een stuk beter/makkelijker :)

maar 'lijkt' op het oog ook, alsof de band smaller is.. & dat is niet echt poser-waardig -O-
ps. ik heb ook 'n 190/55 erop liggen
 
Laatst bewerkt:
we've got a winner... trend is gezet, voor opvolgende discussie..

Ga jij lekker voor een R.. accu bij het voorwiel, 20 kilo extra plastic, hydraulische koppeling, kont die helemaal niet klopt, achterbrug met 'n beugel (nog meer gewicht)

ik zeg zoek 't lekker uit, als je 30K 't jaar rijdt moet je iets met koffers en een windscherm en handvat verwarming zoeken.. Ik zou zeggen, kijk ff lekker in elk willekeurig BMW topic of Pan-European topic of elk ander zit-zakken-topic

Toedeloeeeeeeee.


Ok, komtie:

Accu dicht bij het voorwiel: komt dat ding niet al te snel op het achterwiel (doetie toch wel) en je massa zit lager en dichterbij het blok dan bij een S. Ik zeg +1 voor de R

Die 20 kilo (iets minder mag ook) stroomlijn levert een hogere top op ten opzichte van de S. Ik zeg +1 voor de R

Hydraulische koppeling... Hmmm hier heb je MISSCHIEN een punt... Nou vooruit -1 voor de R

Kont die niet klopt :? zie punt 2 Ik zeg +1 voor de R

Achterbrug met een beugel... Ik meen me iets te herinneren dat er frames spontaan scheurde etc. Een beetje extra stevigheid kan dus geen kwaad. Zullen we maar een +1 voor de R wegzetten :Y

Laten we het dan ook eens over de remmen hebben: Iets met 6-zuigers en 4-zuigers. +1 voor de R dan maar...

Moet ik nog even doorgaan })

:j aan alle S-rijders :W ;)
 
Laatst bewerkt:
ah de ouderwetse gezelligheid van het TL topic, dat mis ik toch hoor *D


btw mannen, er was een tijd terug sprake van opgeboorde TL blokkken uit de states (of was dat op tl1000.nl) hoe is dat ooit afgelopen?
 
ah de ouderwetse gezelligheid van het TL topic, dat mis ik toch hoor *D


btw mannen, er was een tijd terug sprake van opgeboorde TL blokkken uit de states (of was dat op tl1000.nl) hoe is dat ooit afgelopen?

Lekker bitchen tegen de S-rijders 8-) Jij weet ook dat een R beter is. Heb je nog steeds de ZX10R ??? Al mee op 't circuit geweest ???
 
ah de ouderwetse gezelligheid van het TL topic, dat mis ik toch hoor *D


btw mannen, er was een tijd terug sprake van opgeboorde TL blokkken uit de states (of was dat op tl1000.nl) hoe is dat ooit afgelopen?

Jij bedoelt deze?

Big Bore 1088/1140 site is up here's the link - Page 10

Nog geen dyno runs geweest van beide blokken. Tis een one-man operation zoals hij zegt en de bestellingen vliegen niet echt de deur uit op dit moment (wat niet zo heel gek is op zich)
 
Lullig dan als je op een dag zoek gereden wordt door iets Virago-soortgelijks op je TL })

jôt, maar daar slaap ik geen ¼ minuut minder om, sjappie ;)



Kont die niet klopt :? zie punt 2 Ik zeg +1 voor de R

inderdaad kont klopt niet :Y


full
 
Laatst bewerkt:
S mot ik nie..

En vind de km-stand voor mij persoonlijk te hoog. Ben absoluut geen fan van de gedachte "bij 40.000km gaan ze stuk", maar ik rijd zelf +30.000km per jaar, en dan staat de teller zo weer op 70.000km, waar mijn Cat nu op staat. Dus ALS ik een andere motor koop, moet ie wel minder dan 30 of 25.000 gelopen, gedraaid of gereden hebben.





R dan.....met 14.500Km :$

TL1000RMETHYPERPRO003.jpg




CabrioenTL1000Rgepoetst006.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een R is ook niet gemaakt om te rijden...

Stil staan en posen, af en toe starten om te luisteren naar het geluid. En meer kunnen ze ook niet.

En MasterP begin aub niet over de topsnelheid van de R, want die is compleet de kop ingedrukt bij de laaste meeting in het noorden...

Een S daar in tegen is gemaakt om te raggen, dat er af en toe een framepje scheurt heeft meer met de berijder te maken dan met de fiets.

1wieler.jpg


Tjek hem maar eens stuntelen.

_O-
 
Lekker bitchen tegen de S-rijders 8-) Jij weet ook dat een R beter is. Heb je nog steeds de ZX10R ??? Al mee op 't circuit geweest ???

ZX10R gaat als de brandweer. hij heeft er alweer een rondje of 50 nurburgring op zitten, maar ik moet toch zeggen dat het wel f andere koek is dan de TLR. 30kg lichter en 30pk meer. voorwiel komt lekker vaak los, die stuurdemper was de 370e waard ;)

en toch, als ik een TL (R! :+ ) langs hoor/zie komen...ze zijn mss qua keiharde performance wat veroudert, maar de looks, de sound en de feel...voor mij is et echt een klassieker. over 60 jaar zeg ik tegen mijn kleinkinderen: "vroeger, toen er nog verbandingsmotoren waren en mensen zelf hun voertuig mochten besturen, toen had ik een TL1000R"
 
Een R is ook niet gemaakt om te rijden...

Stil staan en posen, af en toe starten om te luisteren naar het geluid. En meer kunnen ze ook niet.


En MasterP begin aub niet over de topsnelheid van de R, want die is compleet de kop ingedrukt bij de laaste meeting in het noorden...

Een S daar in tegen is gemaakt om te raggen, dat er af en toe een framepje scheurt heeft meer met de berijder te maken dan met de fiets.

[afbeelding]

Tjek hem maar eens stuntelen.

_O-


:Y :Y :Y 8-)

ZX10R gaat als de brandweer. hij heeft er alweer een rondje of 50 nurburgring op zitten, maar ik moet toch zeggen dat het wel f andere koek is dan de TLR. 30kg lichter en 30pk meer. voorwiel komt lekker vaak los, die stuurdemper was de 370e waard ;)

en toch, als ik een TL (R! :+ ) langs hoor/zie komen...ze zijn mss qua keiharde performance wat veroudert, maar de looks, de sound en de feel...voor mij is et echt een klassieker. over 60 jaar zeg ik tegen mijn kleinkinderen: "vroeger, toen er nog verbandingsmotoren waren en mensen zelf hun voertuig mochten besturen, toen had ik een TL1000R"

Het enige voordeel van oud worden :P
 
Een R is ook niet gemaakt om te rijden...

Stil staan en posen, af en toe starten om te luisteren naar het geluid. En meer kunnen ze ook niet.

En MasterP begin aub niet over de topsnelheid van de R, want die is compleet de kop ingedrukt bij de laaste meeting in het noorden...

Een S daar in tegen is gemaakt om te raggen, dat er af en toe een framepje scheurt heeft meer met de berijder te maken dan met de fiets.

[afbeelding]

Tjek hem maar eens stuntelen.

_O-
Moet ik m'n R toch eens laten nakijken hij doet nogal raar op smalle weggetjes O-) die van pilatus heeft daar ook al zo'n last van
 
Moet ik m'n R toch eens laten nakijken hij doet nogal raar op smalle weggetjes O-) die van pilatus heeft daar ook al zo'n last van
_O- _O- _O- dan komt de waarde aard van een R boven O-)

ja hier moet je echt kunnen rijden, ipv posen op brede rechte wegen :+
 
Laatst bewerkt:
Komt omdat een R alleen maar Rechtdoor kan, daar staat die R ook voor. Als je wat meer bochten zou kunnen nemen, slijt de band ook gelijkmatig af.


:9
 
Komt omdat een R alleen maar Rechtdoor kan, daar staat die R ook voor. Als je wat meer bochten zou kunnen nemen, slijt de band ook gelijkmatig af.


:9
:Y :Y en de S staat voor Sloot waar je in terechtkomt als je niet normaal een bocht kunt nemen, zoals op een R.... Retesnelle Ronden Rijden })

zoooo ook weer een beetje olie op het vuur.... :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan