SilenT
MF veteraan
/55 stuurt een stuk beter/makkelijker
Net een setje banden voor weinag gekocht.
Is wel 190/55 ipv 50 maar dat past ook wel. En is toch in 6000 km weg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
/55 stuurt een stuk beter/makkelijker
Net een setje banden voor weinag gekocht.
Is wel 190/55 ipv 50 maar dat past ook wel. En is toch in 6000 km weg
Nie gaan lullen hee jij. Wat moet ik nou weer met een BMW of Pan Past niet echt bij m'n rijstijl.
190/55 stuurt een stuk beter/makkelijker
/55 stuurt een stuk beter/makkelijker
we've got a winner... trend is gezet, voor opvolgende discussie..
Ga jij lekker voor een R.. accu bij het voorwiel, 20 kilo extra plastic, hydraulische koppeling, kont die helemaal niet klopt, achterbrug met 'n beugel (nog meer gewicht)
ik zeg zoek 't lekker uit, als je 30K 't jaar rijdt moet je iets met koffers en een windscherm en handvat verwarming zoeken.. Ik zou zeggen, kijk ff lekker in elk willekeurig BMW topic of Pan-European topic of elk ander zit-zakken-topic
Toedeloeeeeeeee.
Lullig dan als je op een dag zoek gereden wordt door iets Virago-soortgelijks op je TLwat jij op een Pan moet je rijdt nu toch ook al op een toerfiets.. ik hoorde dat die thundercatten precies in het rijtje; Dragstar, Virago, Intruder, Shadow, Vulcan, Magna pastte..
ah de ouderwetse gezelligheid van het TL topic, dat mis ik toch hoor
btw mannen, er was een tijd terug sprake van opgeboorde TL blokkken uit de states (of was dat op tl1000.nl) hoe is dat ooit afgelopen?
ah de ouderwetse gezelligheid van het TL topic, dat mis ik toch hoor
btw mannen, er was een tijd terug sprake van opgeboorde TL blokkken uit de states (of was dat op tl1000.nl) hoe is dat ooit afgelopen?
Lullig dan als je op een dag zoek gereden wordt door iets Virago-soortgelijks op je TL
Kont die niet klopt zie punt 2 Ik zeg +1 voor de R
S mot ik nie..
En vind de km-stand voor mij persoonlijk te hoog. Ben absoluut geen fan van de gedachte "bij 40.000km gaan ze stuk", maar ik rijd zelf +30.000km per jaar, en dan staat de teller zo weer op 70.000km, waar mijn Cat nu op staat. Dus ALS ik een andere motor koop, moet ie wel minder dan 30 of 25.000 gelopen, gedraaid of gereden hebben.
Lekker bitchen tegen de S-rijders Jij weet ook dat een R beter is. Heb je nog steeds de ZX10R ??? Al mee op 't circuit geweest ???
Een R is ook niet gemaakt om te rijden...
Stil staan en posen, af en toe starten om te luisteren naar het geluid. En meer kunnen ze ook niet.
En MasterP begin aub niet over de topsnelheid van de R, want die is compleet de kop ingedrukt bij de laaste meeting in het noorden...
Een S daar in tegen is gemaakt om te raggen, dat er af en toe een framepje scheurt heeft meer met de berijder te maken dan met de fiets.
[afbeelding]
Tjek hem maar eens stuntelen.
ZX10R gaat als de brandweer. hij heeft er alweer een rondje of 50 nurburgring op zitten, maar ik moet toch zeggen dat het wel f andere koek is dan de TLR. 30kg lichter en 30pk meer. voorwiel komt lekker vaak los, die stuurdemper was de 370e waard
en toch, als ik een TL (R! ) langs hoor/zie komen...ze zijn mss qua keiharde performance wat veroudert, maar de looks, de sound en de feel...voor mij is et echt een klassieker. over 60 jaar zeg ik tegen mijn kleinkinderen: "vroeger, toen er nog verbandingsmotoren waren en mensen zelf hun voertuig mochten besturen, toen had ik een TL1000R"
Moet ik m'n R toch eens laten nakijken hij doet nogal raar op smalle weggetjes die van pilatus heeft daar ook al zo'n last vanEen R is ook niet gemaakt om te rijden...
Stil staan en posen, af en toe starten om te luisteren naar het geluid. En meer kunnen ze ook niet.
En MasterP begin aub niet over de topsnelheid van de R, want die is compleet de kop ingedrukt bij de laaste meeting in het noorden...
Een S daar in tegen is gemaakt om te raggen, dat er af en toe een framepje scheurt heeft meer met de berijder te maken dan met de fiets.
[afbeelding]
Tjek hem maar eens stuntelen.
Moet ik m'n R toch eens laten nakijken hij doet nogal raar op smalle weggetjes die van pilatus heeft daar ook al zo'n last van
dan komt de waarde aard van een R bovenMoet ik m'n R toch eens laten nakijken hij doet nogal raar op smalle weggetjes die van pilatus heeft daar ook al zo'n last van
Net een setje banden voor weinag gekocht.
Is wel 190/55 ipv 50 maar dat past ook wel. En is toch in 6000 km weg
6000 kilometer ???? waar koop je die ?
Ben 2500-3000 km verder en mijn MPP2ct begint al vlak te worden
Komt omdat een R alleen maar Rechtdoor kan, daar staat die R ook voor. Als je wat meer bochten zou kunnen nemen, slijt de band ook gelijkmatig af.
Klopt, maar stond de S niet voor Slakkengang
en de S staat voor Sloot waar je in terechtkomt als je niet normaal een bocht kunt nemen, zoals op een R.... Retesnelle Ronden RijdenKomt omdat een R alleen maar Rechtdoor kan, daar staat die R ook voor. Als je wat meer bochten zou kunnen nemen, slijt de band ook gelijkmatig af.
amper 5000...wtf
Ik deed een MPP 2CT in zo een 8000 km met de R6
dacht dit zal wel iets minder zijn.. maar de helft?