TL1000 rijders deel 19: What will we do this Summer??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stond deze week in motoplus:

Nelis 1000R met TLR blok.

05_groot_jpg.jpg


Linkje:
http://www.nelis-bakkerframes.com/fotoz.html
 
Nee hij moet dat achterste reservoir weghalen... dan pas komt de GapMod volledig tot zn recht

Gaat ook nog gebeuren m8. Ik wil zo`n Ten Kate reservior :+ aka een doorzichtig slangetje met een dopje erin. Ook vind ik dat het achterlcihtglaasje nog een smoke glaasje moet worden. Nog een PC3 erin ( word over 1 week bezorgd ) en dan verzin ik vast wel weer wat :z ...

En alsie dan af is verkoop ik hem en koop ik een Duc 999r :o :X :P :+ :W
 
Die slangentjes worden steeds donker van kleur en harden uit door de vloeistof... Dus je blijft ze wel vervangen.

Tis wel clean vergeleken met zo'n bakje
 
Gaat ook nog gebeuren m8. Ik wil zo`n Ten Kate reservior :+ aka een doorzichtig slangetje met een dopje erin. Ook vind ik dat het achterlcihtglaasje nog een smoke glaasje moet worden. Nog een PC3 erin ( word over 1 week bezorgd ) en dan verzin ik vast wel weer wat :z ...

En alsie dan af is verkoop ik hem en koop ik een Duc 999r :o :X :P :+ :W

Hoe ziet zoiets eruit??
 
Gaat ook nog gebeuren m8. Ik wil zo`n Ten Kate reservior :+ aka een doorzichtig slangetje met een dopje erin. Ook vind ik dat het achterlcihtglaasje nog een smoke glaasje moet worden. Nog een PC3 erin ( word over 1 week bezorgd ) en dan verzin ik vast wel weer wat :z ...

En alsie dan af is verkoop ik hem en koop ik een Duc 999r :o :X :P :+ :W


Gewoon een reservoir monteren die rechtstreeks op de pomp gaat, zoals ik ook heb.
june08anodizing003.jpg
 
Nog wat foto updates:

Circuit kuipenset:

Belly (en battery door) met sponsor sticker (-arthur- )
[afbeelding]
[afbeelding]

Neus, was geel heeft hier eerste laagje mat erop (pastoorwalter van mojomoto.be)
[afbeelding]

Tail en linker kuip, hump krijg ik nog (Tlrrrrrr)
Kuip heeft net eerste laagje gehad, tail is al klaar.
[afbeelding]
[afbeelding]

Op de achtergrond de blauwe belly van pastoor walter, maar deze was te verheen voor een degelijk reparatie, toch bedankt!

Motormuis heeft nog een schade kuip rechts liggen, hij is zo gul deze mij ook te schenken, daar gaan we ook nog iets moois van maken!


Fikser zijn reservoir adaptor voor mn radiale rempomp,
eindelijk die emmer weer van mn stuur af.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Thanks you guys :}

:W :}

Ziet er netjes uit in Mat - zwart.
Grotere kuipen moet nog wel een laagje overheen.... maar zeker nice !! :]
 
Daarnet mijn TLS (donor-)koplamp binnengekregen. Met de fohn de twee helften van elkaar gehaald. Wat een rotwerk!

Nu hopelijk snel de nieuwe lens binnenkrijgen en hopelijk kan ik van Arnout een paar ophangijzertjes krijgen. ;)
 
Ik heb net even gekeken voor zo`n reservoir... 132 !! dollar :o
Nogal prijzig voor een rempotje :z

Ik ga toch maar voor een slangetje met dopje denk ik :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan