TL1000 rijders deel 20: No Surrender!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat dacht ik ook maar ik weet het niet zeker. Ik dacht ooit een keer ergens gelezen te hebben dat het NIET paste, maar dat kan ik ook niet meer vinden..
 
:) Hallo,

meteen maar even to the point komen..

Ik heb juli 2010 een TL-1000 R gekocht met 17.000 km op de teller, deze was overgespoten geheel in het zwart, daar deze zacht met een grintbak in aanraking was gekomen, foto kan ik mailen van hoe deze er toen uit zag.

Het was mijn bedoeling om er een naked bike/streetfighter van te maken, helaas komt dit er niet van en nu wil ik even peilen of iemand er belang bij heeft, hierbij de gegevens:

- bouwjaar motor 06-1999 (Duitsland)
- nederlandse toelating 04-2002, tevens weer van 98 pk naar veel PK verhoogd, d.m.v. de inlaatkelken te vergroten, 136 pk aan t achterwiel.
- voorzien van viper open open uitlaten met db killers
- kleinere oranje knipperlichten
- velgen zwart gepoedercoat
- originele uitlaten erbij
- originele knipperlichten erbij
- eventueel nieuw gefreesde kroonplaat ABM risers en booster stuur erbij.
- eventueel kleine teller MOTOSCOPE MINI met bijbehorende lampjes in custom gefreesde houder passen bij eerdergenoemde risers/stuur erbij.
- 2 nieuwe bougies nog niet gemonteerd.
- nieuw oliefilter nog niet gemonteerd.
- 90% goede bridgestone BT-016 banden
- accu van juli 2010
- afdekkapje buddyseat en buddyseat.
- K&N luchtfilter

de accu zit er na de winter nog niet weer in (eruit geweest daar ik geen stroom in de schuur heb) ik schat dat de teller nu op ca 20.000 staat.. ga ik binnenkort checken

nogmaals dit is gewoon om te peilen of ik er iemand blij mee kan maken, alvorens ik hem wellicht te koop zet (hij staat me niet in de weg)




full
 
Laatst bewerkt:
:) Hallo,

meteen maar even to the point komen..

Ik heb juli 2010 een TL-1000 R gekocht met 17.000 km op de teller, deze was overgespoten geheel in het zwart, daar deze zacht met een grintbak in aanraking was gekomen, foto kan ik mailen van hoe deze er toen uit zag.

Het was mijn bedoeling om er een naked bike/streetfighter van te maken, helaas komt dit er niet van en nu wil ik even peilen of iemand er belang bij heeft, hierbij de gegevens:

- bouwjaar motor 06-1999 (Duitsland)
- nederlandse toelating 04-2002, tevens weer van 98 pk naar 144 pk verhoogd.
- voorzien van viper open open uitlaten met db killers
- kleinere oranje knipperlichten
- velgen zwart gepoedercoat
- originele uitlaten erbij
- originele knipperlichten erbij
- eventueel nieuw gefreesde kroonplaat ABM risers en booster stuur erbij.
- eventueel kleine teller MOTOSCOPE MINI met bijbehorende lampjes in custom gefreesde houder passen bij eerdergenoemde risers/stuur erbij.
- 2 nieuwe bougies nog niet gemonteerd.
- nieuw oliefilter nog niet gemonteerd.
- 90% goede bridgestone BT-016 banden
- accu van juli 2010
- afdekkapje buddyseat en buddyseat.
- K&N luchtfilter

de accu zit er na de winter nog niet weer in (eruit geweest daar ik geen stroom in de schuur heb) ik schat dat de teller nu op ca 20.000 staat.. ga ik binnenkort checken

nogmaals dit is gewoon om te peilen of ik er iemand blij mee kan maken, alvorens ik hem wellicht te koop zet (hij staat me niet in de weg)




[afbeelding]

zo zo 144 pk, hoe kom je zo aan die getallen?
 
zo zo 144 pk, hoe kom je zo aan die getallen?

zei de vorige eigenaar, had iets meer vermogen teruggekregen toen ze m weer van de "duitsland instelling" ombouwden...

136 pk aan t achterwiel, hoeveel t dan precies aan de krukas is weet ik niet...

de inlaatkelken zijn vergroot (dit was de restrictie voor duitsland)

Wellicht neem ik m ff mee naar de pitstopdag van ten Kate en zet m daar op de testbank.. dan weten we het zeker...
 
Laatst bewerkt:
zei de vorige eigenaar, had iets meer vermogen teruggekregen toen ze m weer van de "duitsland instelling" ombouwden...

136 pk aan t achterwiel, hoeveel t dan precies aan de krukas is weet ik niet...

de inlaatkelken zijn vergroot (dit was de restrictie voor duitsland)

Wellicht neem ik m ff mee naar de pitstopdag van ten Kate en zet m daar op de testbank.. dan weten we het zeker...
136 pk op de krukas lijkt mij logischer... :Y
 
Heren! Ff checken of ik de goede heb gepakt! Ik ben bezig met de temp. mod maar zit te twijfelen of ik de goede temperatuur sensor heb gebruikt! Lijkt mij logisch dat ik de rechter moet hebben? Klopt toch?


Laat maar, past maar op 1 manier! |( _O-
 
Laatst bewerkt:
:9~

Zal ik voor de 10de deze maand maar een lotje kopen in de loterij? Wellicht heb ik geluk en kom ik even bij je langs. }) Had je al gemaild, gr Stephan :]




:o ,

Nog steeds opzoek naar een TLR,
Bij deze zou ik zo lang niet wachten om toe te slaan,deze is echt "vetter" dan vet.


@ Arnout, ik ga toch niet t'rug naar deze eerste liefde maat,
Ik ga voor de naked waar ik het in Pm over had,zal me medisch gezien een stuk beter liggen,
voor nu alvast veel succes gewenst verder met de verkoop,ik maak alvast reclame voor deze fiets hij moet echt naar een liefhebber!!!
 
:o ,

Nog steeds opzoek naar een TLR,
Bij deze zou ik zo lang niet wachten om toe te slaan,deze is echt "vetter" dan vet.


@ Arnout, ik ga toch niet t'rug naar deze eerste liefde maat,
Ik ga voor de naked waar ik het in Pm over had,zal me medisch gezien een stuk beter liggen,
voor nu alvast veel succes gewenst verder met de verkoop,ik maak alvast reclame voor deze fiets hij moet echt naar een liefhebber!!!


Yep,

Ben nu al ...? 5 jaar aan het kijken. Komt er telkens niet van |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan