TM 250 enduro 2001

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 jan 2008
4.193
5
Walhalla
Omdat ik nu ben afgestudeerd en een baan heb, heb ik een nieuwe husq besteld.
Eindelijk!!! *O*

Om die reden mag mijn TM 250 2-takt enduro uit 2001 de verkoop in.
Hij is technisch in super staat. Heb hem nog niet zo gek lang, maar heb er dan ook niets aan kunnen ontdekken, op een sticker na, die niet netjes meer is. Motor is bij mij en de vorige eigenaar goed onderhouden.
TM is een merk dat bekend staat om zijn mooie bewerkingen en constructies en materiaalgebruik: naven zijn mooi gefreesd, net als bijv het rempedaal. De tank ligt tussen het frame voor een prachtige balans.


- Nergens speling op het rijwielgedeelte.
- origineel kenteken
- Start meteen en loopt super! Snel als een kogel!
- Nieuwe cilinder en zuiger <12uur geleden (wordt aangepast, wordt nog mee gereden).

- HGS bocht
- Ohlins demper achter: knippenpaden zijn een eitje.
- Blauwe Exel wielen
- Polisport handkappen
- Banden goed
- ketting tandwielen redelijk

Prijs €2249,-

Op de foto's is hij niet gewassen en zit onder het stof (zand). Ik spuit mijn motoren zo min mogelijk met de hoge druk af. Bij bezichtiging is hij netjes gewassen en gestreken, heeft hij een beurtje gehad en is dus klaar om te gaan!

DSCF1075.jpg


DSCF1074.jpg


DSCF1078.jpg


DSCF1079.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hele nette fiets! Ben een beetje aan het rondkijken voor een 250 2 takt enduro. Alleen dit is net boven mijn budget, maar zal het onthouden!
 
Nog een vraagje is het aan te tonen, dat je de cilinder en zuiger hebt vervangen? Mvg
 
Die heeft de vorige eigenaar vervangen. Je ziet aan de cilinder dat hij nog maar kort deelneemt. Bewijzen kan ik t niet. Compressie is prima en lopen doet ie super. Lekker mee rijden en aant begin van t nieuwe seizoen even preventief een nieuw zuigertje erin. Zo duur zijn die niet en dan issie weer net zo fris als nu.
Bovendien zijn deze types van tm (de 2takten) beresterk en oerdegelijk.
Interesse? Gewoon een stukje komen sturen, de motor overtuigd je wel.
 
Conan, nee ik ruil 'm niet in (hoe kom jij trouwens aan 09?). E1500 vind ik te weinig, daar koop je een XR600 voor....
Heb hem vanmorgen weer heerlijk op een ritje door de peel getrakteerd. Drie weekjes stil? Eén kick en hij loopt. Hij doet t super! Daar heb je echt een goed fietsje aan. Kom er maar eens een stukje op sturen!
Als de omstandigheden anders zouden zijn zou ik er dit seizoen nog rustig op rondrijden, echt geen straf. Hou er de nieuwe 500 4-t's prima mee bij, zelfs op een mulle tankbaan. In de hoogste versnelling trekt ie dat nog prima!


Ik ben best bereid om wat water bij de wijn te doen, maar hij is al niet te duur. Mocht je interesse hebben neem dan even contact met me op via pm of via de telefoon nulzes 19423375, dan hebben we het er even over.

Je bent in ieder geval van harte uitgenodigd voor een proefritje!
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je aanbod,ik weet hoe tm etjes rijden.
Heb zelf de 2011 tm 300.
Hoe ik bij 09 kom? Bouwjaar van de husqvarna te 450 die ik heb staan.
Ik zal je aanbod eens in overweging nemen oke?

Grtzz. Con
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan