toch ff gereden

_r6wieten

MF'er
25 jul 2001
179
0
zwolle
poste ik vanmorgen een topic over het weer, nu even over de realiteit. het was lekker weer om te rijden vanmiddag. wel even een bui gehad bij apeldoorn maar verder droog. toch ook nog wat andere rijders gezien(bikkels). even m'n koppeling opnieuw afgesteld en wheelien maar. wie in z'n koekblik op de a28 bij zwolle reed kan me gezien hebben. was even aan het wheelien op de paralelweg. veel zwaaiende koekblikkers dus voor herhaling vatbaar. even voor de rest(fm-racing,hakan) niet zeuren maar rijden........... :]
 
ik en me pa ook gereden vandaag, wel twee keer stilgestaan. eerste keer stond het benzine kraantje verkeerd en de tweede keer was de benzine op :)
 
bikkels :? de zon scheen gewoon man
je bent pas een bikkel als je je met -50 graden en sneeuwbuien buiten op de weg waagt (en licht gestoord denk)
:+
 
Heb ook gewoon gereden, maar lol was er snel af... kon niet eens halfgas optrekken *BZZZZZZZZZZ*..... :(
En dan op de snelweg op de oprit, raar wegdek, maar volgens mij is het wel droog... bij 140km/u gas meer open.... *BZZZZ* .....NOT DRY :( :( :(

!$#^%$@^ :X
 
Ben net terug,en je hoeft echt geen bikkel te zijn hoor met dit weer.
Als de beren aankloppen voor warme chocolademelk, dan is het pas koud. }) .
Gr Ad.
 
3 uur in koekblik gezeten....+ stukkie door Duitsland heen, gaat lekker dan zo'n passat 1.8 T }) (van pappie)
 
Even stukje Zeeland ingeweest,moest binnendoor.
Hadden ze klei niet gewoon op het land kunnen laten :( ,Glibber de glabber.
Ook even bij A4 gekeken,rechts ging goed,links was link.
 
Vanmiddag nog even geprobeerd te :] ,
maar weinig stukken droge weg tegengekomen ;( .
Het wordt weer tijd lekker binnen te blijven (mini-biken bij onze zuiderburen :} )
 
Zou best een winterslaap willen doen. Maar de weg was hier vrijwel heel de dag redelijk nat. Temperatuur was prima om te rijden. Maar beetje leuk rijden zat er niet in.
 
jammer dat je alleen bent gaan rijden de volgende keer zullen wij er weer bij zijn.
maar zaterdag was ook gaaf!!!
veel wheelies gedaan!!!
 
ik rij alleen als de mussen van het dak vallen :] (van de warmte dus)
temp. onder de 15 graden dan in auto met verwarming voluit *D



aldus een (warm) watje
 
Ja, deze is vandaag om half 10 vertrokken naar Maastricht om te kijken wie er present was voor een ritje in de Ardennen met dit mooie weer. NIEMAND dus.

Stelletje watjes. Ben dan maar een vriendin gaan uithalen en zijn we wat in de buurt van Valkenburg gaan toeren en een lekkere kom erwtensoep gegeten onderweg.

Lekkere motordag dus ! De kaap van 7000 km ligt weer een 200km achter ons... en ik hem hem pas 5 weken... heheheh...
 
Ik heb ook ff wat rond gereden hier in de stad. Ging prima! Gisteren trouwens voor het eerst met een duo-passagier gereden. Kon aan de langere remweg wel merken dat we samen meer dan 200 kilo wogen! :)
 
Ik heb gisteren lekker een stukkie gereden. Meteen langs de dealer om m'n schade op te laten nemen... Vond het prima, droog en niet te koud...
 
Terug
Bovenaan Onderaan