toeren in zuid limburg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zuid limburg :Z ,rij dan nog een km of 50 door de eifel in :Y
 
Bij knooppunt Kerensheide richting Heerlen gaan.
Daarna Beek aanhouden, in Beek 2e stoplicht links.
Rechtdoor tot de minirotonde, kan het gas er al op.
Zodra je in Oensel bent, eerste rechts gaan.

Welkom op de Mergelland-route. :)

Veel plezier. *D
 
Zuid limburg :Z ,rij dan nog een km of 50 door de eifel in :Y

Mwah, Zuid Limburg is meestal best leuk als voorafje of als dessert van of naar de Ardennen/Eifel. Als hoofdgerecht eigenlijk alleen nog leuk op een doordeweekse dag of in het voorjaar/najaar.

En de Eifel is vooral leuk als je file-rijden op de motor leuk vindt. :N
Dan liever via Zuid-Limburg en dwars door de Ardennen naar Luxemburg *D :9 :P :Y :Y
Goedkope benzine, perfecte wegen en ook op de dagen dat ze in de Eifel in polonaise achter elkaar aanjakkeren heerlijk rustig op de weg.
 
Laatst bewerkt:
Mwah, Zuid Limburg is meestal best leuk als voorafje of als dessert van of naar de Ardennen/Eifel. Als hoofdgerecht eigenlijk alleen nog leuk op een doordeweekse dag of in het voorjaar/najaar.

En de Eifel is vooral leuk als je file-rijden op de motor leuk vindt. :N
Dan liever via Zuid-Limburg en dwars door de Ardennen Luxemburg *D :9 :P :Y :Y
Goedkope benzine, perfecte wegen en ook op de dagen dat ze in de Eifel in polonaise achter elkaar aanjakkeren heerlijk rustig op de weg.

:^

Luxemburg is :}


Zou er dit weekend zitten met de Gs'jes, ware het niet dat iedereen op het laatste moment niet kon / wou......

Steletje bakvissen met mekaar......
 
Laatst bewerkt:
Zou er dit weekend zitten met de Gs'jes, ware het niet dat iedereen op het laatste moment niet kon / wou......

Steletje bakvissen met mekaar......

Hou op, schei uit. Mijn motor staat met pech in Reykjavik en ik zit hier maar te wachten totdat de TDM weer in NL is zodat die carb gemaakt kan worden.
Ben hier nu cold turkey aan het afkicken van 2x in de maand naar Luxemburg naar, ehm, niks.
 
Hou op, schei uit. Mijn motor staat met pech in Reykjavik en ik zit hier maar te wachten totdat de TDM weer in NL is zodat die carb gemaakt kan worden.
Ben hier nu cold turkey aan het afkicken van 2x in de maand naar Luxemburg naar, ehm, niks.

Ik las het in een ander topic, echt butt.

Hopelijk is de motor snel weer in Nederland.....
 
Laatste bezoek:zaterdag 02 juli 2011 22:40 (9 uren en 22 minuten geleden)Laatste actie:list_message/20225253Aantal berichten geplaatst:5Gemiddeld aantal berichten per dag:5,00Tijd besteed op dit forum:22 minuten Geregistreerd op:zaterdag 02 juli 2011 18:19 (13 uren geleden

Ik zou toch nog iets meer tijd en oefening besteden aan het maken van topics
 
Laatst bewerkt:
Ik touren wil.
Jij weten waar ?

Ik komen ga straks naar jij huis toe ok.
Ik komen ga en wij rijden doen hele dag touren in Zuid Limburgen.
 
Hey topicstarter,
Even beter je best doen om een normaal topic te openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan