toerrit ten goede van kankerstichting

het idee van een toerrit voor de kankerstichting vindt ik

  • prima, ik doe mee

    Stemmen: 106 100,0%
  • onzin, waar zijn we mee bezig op het motor-forum

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    106
Tot zo!

(Kan er nog een .mps van de route online komen voor de GPS bezitters???, PLSSSSSSSSSSSS :+ )

Rond 10.00uur ga ik richting Eindhoven vanuit de Hoeksche-Waard (Z-H)...

EDIT: Ik heb geen idee hoe ik die .csv in MapSource kan openen... :?
 
mensen ik kan er niet bijzijn heelaas maar reeds bekend...
wel wil ik de mensen vast bedanken die gegaan zijn in mijn plaats helemaal top :}
heb een behouden en veilige dag cq rit en pls kijk goed uit
devel is met hart en hoofd bij jullie deze dag en hoop dat het een mega happening gaat zijn
tacke care everyone :}
 
Maarten,
Hartstikke bedankt voor de route. De eensgezindheid waarmee spontaan hele groepen gevormd werden onderweg was geweldig. Niemand sprak erover en toch zag je iedereen bewust van deze dag op zijn motor zitten. Het was leuk om te rijden, Goed in elkaar gezet, mooie route en .......het was droog tegen alle voorspellingen in. Ik geloof niet in toeval. Sommige dingen zijn zo om een reden..
De komende tijd alle sterkte, het ga je goed in de toekomst.

Ivan :}
 
ik kon er jammer genoeg niet bij zijn(geen rijdende motor....), mocht er ooit nog een 2e keer komen dan ben ik er zeker weten bij.
 
Maarten, enorm bedankt. Leuke route, vooral na de stop :) Was erg leuk om met de TL1000 en een Aprillia mee te mogen waaien.
Verder sterkte gewenst.
Rick
 
Was een leuke route, en de weergoden waren ons goed gezint :) precies om de buien heen gereden volgens mij :]

Kmoest gauw genoeg weg toen we terug waren, dus heb niks van de loterij meegekregen, maar zal ook wel geslaagd zijn.

Hoop dat jij en je vader wat energie hebben kunnen putten uit deze dag. Sterkte.
 
Hallo Maarten en de hele andere "Motorgang" die hebben meegereden.
Wat zijn er veel mensen op af gekomen zeg !! :]

Het was een geweldige dag met veel "collega's" en een mooie rit en mooi weer,
wat wil je nog meer.
Verder wens ik je nog veel sterkte met je Pa en de rest va de familie toe !!

En dan win ik ook nog eens de HOOFDPRIJS !!!! Joehoeoeeoeoeeee :9

Ik heb hier wat foto's (geloof dat ik de eerste ben ?)
http://www.dbplanet.nl/motordag/motordag.htm

Zo hehe, hij staat er op hoor !! :}
 
Laatst bewerkt:
[me]Phr3ak was er ook erbij, samen met Theunknown ...
[/me]


Alleen is er van rijden niet veel meer gekomen :X

Na krap een half uurtje de rit gereden te hebben, scheed de rode Honda VFR van Theunknown er mee uit :(

Dus ANWB werk aan de winkel ;)

Nadat die man ze werk gedaan had, maar gelijk in 1 ruk door naar huis gereden om nog op tijd te zijn om de betreffende motor af te leveren bij z'n dealert :P

Maarrrrr, van wat ik er heb van mee gekregen van deze dag, prima dagje en mocht er een volgende komen, count me wederom in! 8-)
 
Ik vond het een heerlijk en gezellig dagje! Mooie route, alles werd goed geregeld, mooi weer en voor een goed doel!
@ Maarten heel erg bedankt voor deze dag en ik wens jou en je familie alle sterkte en geluk toe!
@ Motorgek bedankt dat ik met je mee mocht rijden
@ Yamapino bedankt voor het fungeren als navigatiesysteem
@ alle anderen, bedankt voor jullie gezelligheid!

:] :}
 
Maarten,
Hartstikke bedankt voor de route. De eensgezindheid waarmee spontaan hele groepen gevormd werden onderweg was geweldig. Niemand sprak erover en toch zag je iedereen bewust van deze dag op zijn motor zitten. Het was leuk om te rijden, Goed in elkaar gezet, mooie route en .......het was droog tegen alle voorspellingen in. Ik geloof niet in toeval. Sommige dingen zijn zo om een reden..
De komende tijd alle sterkte, het ga je goed in de toekomst.

Ivan :}
:^
Het was de moeite waard in alle opzichten. Als Brabander kon ik denk ik 80% van de route met de ogen dicht rijden (kids, don't try this at home :+ ), maar door het goede doel was het toch anders....

Heb héééél veel M-F stickers gezien en na afloop nog even met een aantal M-F'ers staan babbelen (Schumi, V4fun)

Maarten en vader, bedankt en geniet van de tijd die jullie nog met elkaar kunnen doorbrengen, maak er quality time van. :)

edit: en MHE uiteraard ook bedankt voor de gastvrijheid :}
 
Laatst bewerkt:
Pauze bij 't Efteling hotel...
119448

119449

full
 
Maarten, enorm bedankt. Leuke route, vooral na de stop :) Was erg leuk om met de TL1000 en een Aprillia mee te mogen waaien.
Verder sterkte gewenst.
Rick

reed jij niet met ons mee in het 1e gedeelte? (zwarte gix600 met zo'm irritant achterlicht, groene zxr, 2 rooie t6)

het was iig zeer goed geregeld!!

en ik zal mn bek houwe over het tempo :X
maar heb me prima vermaakt.

maarten, sterkte voor de komende tijd, en geniet er nog van en haal er zoveel mogelijk uit!!
 
Zie het topic nu pas!

Jullie hebben vandaag goed werk verricht en zo laten zien dat motorrijders tot positieve/maatschappelijke akties in staat zijn :}

Hopelijk wordt er ook een artikel in een krant geplaatst :)
 
iemand nog Eric de Zwart gespot...

kwam uit t hotel lopen met zijn dochtertjes
verkleed als elfjes of zo iets :?

Heerlijk gereden iig... Gelukkig droog weten te houden
Prima werk van de voorste twee rijders die telkens de kruisingen
vrij hielden zo dat we lekker door konden :]

Was mijn eerste MF toertocht gaan we zeker vaker doen :)
En dan nog voor een goed doel ook ;) Maarten prima organisatie
en sterkte ermee...

ik was met die grijze VFR800i (niet de mijne overigens '( )

Moest weer snel terug naar R'daal toen we weer terug waren in Eindhoven

Iemand enig idee waar die camera ploeg van was? (met Belgisch kenteken :? )
 
Maarten bedankt voor de mooie dag, ik hoop dat je met je familie er net zo op terugkijkt. Helaas moest ik na de toer meteen weg dus ik heb niet gezien hoeveel er uiteindelijk gereden hebben, maar bij vertrek was de opkomst groot! Volgens mij moet er toch een leuk bedrag richting de kankerstichting gaan.
 
Ik heb vandaag een harstikke gezellige dag gehad, was een mooie route en het was helemaal lekker dat de jongens de kruispunten vrijhielden. :}

Edit:Ik zie overal foto's en deze knappe kerel staat er niet op :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan