Toertocht(je) in/om Scheveningen??

Lijkt me leuk, maar ik ga 19 aug. al naar de NK-races in Raalte, ook leuk, maar zelf racen is natuurlijk echt wel beter! 8-)
 
Maar ff ontopic, ik ga zondag nog wel wat rondjes rijden hoor.
Maandag is dealer terug van vakantie en dan wilde ik mijn motor er eigenlijk gelijk naar toe brengen, dus ik weet vrijwel zeker dat ik vanaf dinsdag geen motor meer heb.
'(
 
Ooit schreef Ohjajoh:
Nou, ik heb slecht nieuws.. Omdat aanstaande zaterdagavond en vriend van mij thuis komt na een jaar lang Zuid-Afrika, en omdat deze thuiskomst niet vrijwillig is.. heb ik besloten naar hem toe te gaan, om hem wat te ondersteunen..

Ik kan dus niet aanstaande zondag.

Ik vind dit niet leuk, want de aankomende week ga ik mijn spullen pakken voor een vakantie, ik ben dan pas op 12 september weer beschikbaar. Sorry..
maar hoe zit het dan met die tocht om scheveningen? gaat dat nog gewoon door....????
Ik denk ut niet gezien bovenstaande
 
Helaas helaas Zondag ben ik ook niet van de partij '(

We hadden een feestje blijkt dat we om 11:00 s'morgens al verwacht worden |( |( dus ben de hele dag avond zoet :+ :+

Is er nog iemand met interresse voor een Zaterdag na 14:00 uur (ivm zwemles) Kneedown? :?
 
Helaas helaas Zondag ben ik ook niet van de partij '(

We hadden een feestje blijkt dat we om 11:00 s'morgens al verwacht worden |( |( dus ben de hele dag avond zoet :+ :+

Is er nog iemand met interresse voor een Zaterdag na 14:00 uur (ivm zwemles) Kneedown? :?

Zwemles?....je gaat toch nie zwemmen met je motor? Die dingen zijn alleen voor op het ASFALT hoor.. :+
 
Hoi,
Jullie lullen meer dan dat jullie rijden.1 maand zijn jullie bezig om een ritje te plannen van 70 km.en uiteidelijk wordt er helemaal niet gereden.
groetjes,
jan.
 
Hoi,
Jullie lullen meer dan dat jullie rijden.1 maand zijn jullie bezig om een ritje te plannen van 70 km.en uiteidelijk wordt er helemaal niet gereden.
groetjes,
jan.

Z\'n eerste post nota bene :)
hehe, maar hij heeft wel gelijk trouwens hoor.
 
Volgens mij is het beter dat niet verwacht wordt dat iedereen mee kan/wil.
Je set een datum en als er nog 2 mensen aanwezig zijn, dan heb je je toertochtje.
Probleem opgelost. dat zoeken naar een datum dat iedereen kan is nutteloos.
 
Poohbeer mee eens, al vind ik twee een beetje weinig want dan wordt het gewoon een afspraaktje tussen twee personen.

5/6 moet toch lukken met dit forum?
 
blmijkbaar niet he bert :)
Met 2 afspreken lijkt me zelfs beter.. als een groep afspreekt durft iedereen bij het minste afzeggen, maar als je met 2 personen afspreekt dan mag je toch hopen dat ze enkel afzeggen met erg goede reden.
Als je dan gewoon dat rendez-vous van die 2 personen publiekelijk maakt met uitnodiging voor anderen ben je
a) quasi zeker dat je niet alleen moet rijden
b) moet je geen 3 maand liggen plannen voor iets dat mogelijk niet doorgaat.
 
Misschien kan J.W. dit wel regelen hij heeft toch geen motor meer, kan die metteen halverwege de route met zijn koekblik gaan staan en limonade uitdelen! :+
 
Misschien kan J.W. dit wel regelen hij heeft toch geen motor meer, kan die metteen halverwege de route met zijn koekblik gaan staan en limonade uitdelen! :+

Pas op jij ik heb heel wat famillie in Lunteren (jaja ik ben op de hoogte) wonen en die zal ik eens langsturen. })
En laat ik het zo zeggen ik heb al een keer een toertocht geregeld, okay die zoog maarja toertocht is toertocht. :]
 
tja, die belgen die de grens niet overmogen...

maar een weekendje ardennen lijkt mij helemaal slecht te regelen. Of wij twee + wie wil, poohbeer? :)
 
Toevallig heb ga ik het weekend van 8 september met een georganiseerde tocht naar de Ardennen toe.
 
tja, die belgen die de grens niet overmogen...

maar een weekendje ardennen lijkt mij helemaal slecht te regelen. Of wij twee + wie wil, poohbeer? :)
Mij goed hoor, moet je me alleen eerst een motor bezorgen :)
ps: deze BElg mag de grens over hoor :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan