Nog steeds Vocht in het scherm bij productie van de 450 van september 2019.
Inmiddels mijn 5de rider 450 terug mogen sturen voor reparatie in vier jaar tijd, tot nu toe altijd gratis, toch goede service.
Ik krijg dan een paar dagen later een nieuw product dat volledig is nagekeken of echt nieuw uit doos is.
De rider bewaar ik altijd binnen en zet hem er op als ik ga rijden. Na verloop van gebruik zie je als de zon erop schijnt een grote vlek dat soms kleiner wordt.
Gevraagd of ik een verbeterde versie kon krijgen, liefs een 500 serie maar dat doen ze niet of willen ze niet, ook niet met bijbetaling.
De laatste heb ik ontvangen in oktober 2019 en volgens TT geproduceerd in september 2019.
Ondanks de goede service vind ik het geen goede zaak dat dit telkens weer kan gebeuren.
Ik ben denk ik een uitzondering op het geheel. Zonder de vochtvlek ben ik erg tevreden over de rider.
Maar nu ga ik helaas opzoek naar iets anders, beters....
Ik hoop dat TT met een goede oplossing komt voor later voor de huidige gebruikers.
Niet meer binnen bewaren die tomtom.
Ik heb een Rider 400 die zit bijna altijd op de motor, in weer en wind, en de motor staat in een ongeisoleerde vochtige schuur opgeslagen, als de Rider niet op het stuur zit bewaar ik hem onder het zadel.
Gaat al jaren probleemloos.