TomTom Rider 550

Die setting ken ik, maar dat zou betekenen dat alle apps op mijn iPhone een bericht kunnen laten zien op de TT. Em volgens mij is dat niet zo, toch?
Nu ben ik niet bekend met TomTom, maar in principe zou elke melding ook op je gekoppelde toestel moeten verschijnen (op mijn Garmin is dat in ieder geval wel zo). Meldingen worden op iOS niet door afzonderlijke apps afgehandeld, maar door het systeem zelf.
Is aan de ene kant handiger (werkt altijd), maar aan de andere kant wel iets beperkter (is altijd eenrichtingsverkeer).
 
Maar hoe kom jij aan deze update, niet automatischdenk ik, want mijn TT is uptodate zegt die.
Maar geen laadpalen, nu hoef ik die ook niet :), maar snap niet waarom ik die dan niet zou hebben.

Ikzelf heb een TomTom Rider 410 op de motor maar heb voor mijn werk TomTom go op smartphone.
Ik rij een elektrische taxi en bij instellingen voertuig kan ik kiezen voor EV.

Ontzettend handig want ik kan ook nog s instellen dat hij alleen laders moet tonen met CVS (snelladers).
 
Even een vraagje:

Weet iemand welke versie ik dien te hebben van myroute app voor een laptop ( windows )
Die werkt namelijk niet meer ( voorheen wel )
Op mijn ipad werkt ie wel op myrouteapp.com
Als ik inlog op de laptop zie ik wel mijn account etc. maar de routes opent hij niet.
Iemand een idee ?
 
Ik kan zo gauw geen systeemeisen vinden op de site van MRA. Welke Windows versie heb je? en welke browser(versie) gebruik je?
 
@ javawa ;
ik heb nu google chrome geinstalleerd.
alles werkt nu weer op en top !!!
hartstikke bedankt kerel 👍👍
 
Laatst bewerkt:
Onze twee jaar oude 550 begint moeilijk te doen.

En als ik een kaart krijg, dan beslist de GPS zelf dat ik naar huis moet rijden. 😅
Als ik de route dan verwijder krijg ik mijn positie op de kaart, maar niet in mijn rijrichting.. en ik dacht dat dit eerst wel zo was?

(gps staat op mijn vrouw haar motor en is lange tijd niet gebruikt)
 
Laatst bewerkt:
Ook met de auto komt de TT soms van pas (als je meer wilt dan van A naar B) en de TT car-kit is wat aan de prijs als je het mij vraagt (understatement). Een goedkoop alternatief is deze cheap-ass Ali beugel van nog geen 3,5 euro... Werkt prima!



tt.jpg
 
Hallo
Ik heb een probleem met het koppelen van mijn sena 10u met de gardo van mijn broer .
Ook kan de sena de tomtom niet koppelen , wel via de app zichtbaar maar niet gekoppeld .
Is er iemand in de buurt van Assen of Nieuw Buinen die ons daar mee zou kunnen helpen
Gr Hunebert
 
Mag ik vragen wat eigenlijk de grote verschillen zijn tussen een 450 en een 550? Ik ben de aanschaf aan het overwegen.
De 550 heeft wifi en de 450 niet. Updates zijn dus zonder tussenkomst van een computer op de 550 makkelijk en sneller te updaten.
En de 550 is veel sneller op alle vlakken, dat verschil zie je al snel met het (her) berekenen van routes.
No brainer om voor de 550 te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan