TomTom Rider V2 Europa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe is de accu?
Zit er een SD kaart in?
Welke kaarten staan er p en van wanneer?
Ram-mount is zeker enkel voor ronde, volledig doorlopende sturen?
 
Accu is goed zit een originele 2gb kaart met versie 7.901 vanochtend is de meest recente update geinstalleerd.
Zit een stuur bevestiging bij (foto)
 
Daarom juist. Lijkt me zo'n mount die enkel over een doorlopend stuur past. En dat ik niet eens weet wat mijn motor voor stuur heeft? Morgen eens even de hoes er af halen (mits het droog is)

Edit ; ik heb dus idd geen doorlopend stuur op mijn motor, rammount zou dus niet passen.
 
Laatst bewerkt:
Daarom juist. Lijkt me zo'n mount die enkel over een doorlopend stuur past. En dat ik niet eens weet wat mijn motor voor stuur heeft? Morgen eens even de hoes er af halen (mits het droog is)

Edit ; ik heb dus idd geen doorlopend stuur op mijn motor, rammount zou dus niet passen.
AFAIK zit deze mount bij de Tomtom: RAM Motorcycle Combination Base for Handlebar or Brake/Clutch Reservoir with 1" Ball Unpackaged - RAM-B-309-7U | RAM Mounts
En die kan of om het stuur geklemd worden, of aan de koppelings/rem-bevestiging geschroefd worden.
 
Ik heb dat zelfde ding en bij mij zit er een ram mount bolletje door mn kroonplaat moer heen.
Past prima op die manier. Wellicht bii jou ook een alternatief?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan