toni elias tekent bij gresini!!!!

lekker hoor en wat gaat er voor ons rijden..............
hebben ze daar in italie bij ducati ook molens waar ze een klap van een molenwiek kunnen krijgen??
zoals gezegd, lekker hoor.
ben blij dat ik ook nog een honda heb!!!!
rij ik niet voor l*l als die Gibernau weer eens met een hanglip de pitbox in komt gewandeld.
 
Gaat wel goed komen met Elias. Ben benieuwd of hij Pedrosa de oren wast volgend jaar ( verwacht het eerlijk gezegd wel, nu hij een jaar ervaring heb *D )
 
lekker hoor en wat gaat er voor ons rijden..............
hebben ze daar in italie bij ducati ook molens waar ze een klap van een molenwiek kunnen krijgen??
zoals gezegd, lekker hoor.
ben blij dat ik ook nog een honda heb!!!!
rij ik niet voor l*l als die Gibernau weer eens met een hanglip de pitbox in komt gewandeld.


jij hebt helemaal gelijk !

Maar als gibernau zich maar bewijst .... anders lijkt het me dom geld verspeling van ducati en marlboro ...
eerst kijken wat hij kan/doet...

we shall see
 
Denk dat Elias het goed zal doen op de Honda. Z'n rijstijl is op zich al een genot om naar te kijken :9~ Ben er vrij zeker van dat Toni een vaste top 6/8 kandidaat zal worden volgend seizoen! of hij aan het niveau van Melandri kan tippen vraag ik me af
 
Gresini doet het goed, eerst Gibernau(viel achteraf tegen), toen Melandri, nu Elias, Hij heeft dus dteeds een toekomstig 1e rijder achter de hand. Dit is
beter dan steeds een gevestigde naam duur in te kopen
.
 
Gresini doet het goed, eerst Gibernau(viel achteraf tegen), toen Melandri, nu Elias, Hij heeft dus dteeds een toekomstig 1e rijder achter de hand. Dit is
beter dan steeds een gevestigde naam duur in te kopen
.

Gresini koopt helemaal niks in hoor. Het is gewoon de sponsor die bepaalt wie er rijdt.
 

Ik dacht het toch wel. Daarom moet Gibernau weg bij Gresini, omdat Movistar er mee ophoudt. Gibernau had geen contract met Honda of met Gresini, maar met Movistar. En daarom komt Elias bij Gresini, omdat Fortuna daar de boel gaat sponseren en Elias hun eigen rijder is. In de 250 reed ie immers voor Fortuna bij Honda, dit jaar met Fortuna bij Yamaha en volgend jaar dus voor Fortuna bij Honda-Gresini.
 
Ik dacht het toch wel. Daarom moet Gibernau weg bij Gresini, omdat Movistar er mee ophoudt. Gibernau had geen contract met Honda of met Gresini, maar met Movistar. En daarom komt Elias bij Gresini, omdat Fortuna daar de boel gaat sponseren en Elias hun eigen rijder is. In de 250 reed ie immers voor Fortuna bij Honda, dit jaar met Fortuna bij Yamaha en volgend jaar dus voor Fortuna bij Honda-Gresini.
movistar zou weg gaan ALS gibernau naar ducati zou gaan
 
movistar zou weg gaan ALS gibernau naar ducati zou gaan

Nee, dat zie je mijns inziens toch echt verkeerd. Movistar zou weg gaan als ze Pedrosa zouden verliezen (en dat is gebeurd want die is naar HRC gegaan) en zich gaan concentreren op Formule 1. Dus heeft Gibernau een probleem nu een probleem. Waarom zou Gibernau Movistar de rug te willen keren als ze gewoon zouden blijven? Dan naait ie zichzelf een behoorlijke oor aan dus dat is het niet het geval. Het is andersom.
 
Het zal mij eigenlijk een zorg zijn waar men op gaat rijden,mooie wedstrijden wil ik zien :Y

Maarre 2006 word de doorbraak van de jonge honden,dit jaar waren de oudjes ;) nog te vaak voorin te zien.
 
Euh... Oudjes voorin? :?

Melandri? Hayden? Rossi? ( nee die is pas 26 of zoiets ), Elias al een aantal keren top 8, Edwards zit er toch ook wel behoorlijk tegen aan te hikken ( ja, ok... die is wat ouder ).

Zoveel oudjes rijden er niet echt voorin dacht ik zo....
 
Euh... Oudjes voorin?
Zoveel oudjes rijden er niet echt voorin dacht ik zo....

Inderdaad, het zijn juist de oudjes die al jaaaaaaaaaren in het middenveld meehobbelen en die om een of andere reden zoveel krediet hadden dat ze elk jaar weer konden rekenen op een zitje. Ik noem een Barros, Checa en Roberts......... Nu komt daar eindelijk verandering in blijkbaar.
 
Laatst bewerkt:
Wie rijden er volgend jaar voor het tech3 team als Elias weg gaat.. Denk niet dat yamaha Xaus willen houden volgend jaar(of blijft ie wel)

Goed trouwens voor Elias dat hij volgend jaar mag rijden op een zeer goede Honda machine... benieuwd wat hij volgend jaar voor elkaar kan krijgen...
 
Wie rijden er volgend jaar voor het tech3 team als Elias weg gaat.. Denk niet dat yamaha Xaus willen houden volgend jaar(of blijft ie wel)

Goed trouwens voor Elias dat hij volgend jaar mag rijden op een zeer goede Honda machine... benieuwd wat hij volgend jaar voor elkaar kan krijgen...

Nee Xaus wil na het desatreus verlopen seizoen van dit jaar zo snel mogelijk weg uit de MotoGP. Dus wat er van Tech 3 terecht moet komen.......... Elias weg, Xaus weg en (het belangrijkste) hoofdsponsor weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan