Top half monteren op Suzuki Bandit 600N?

Inbox4me

MF veteraan
24 sep 2002
3.141
1
Omgeving Heerenveen
Ik overweeg om een Suzuki Bandit 600 te kopen, en dus ben ik wat rond aan het kijken. Ik vind de 600S:

suzukibandit600s.jpg


een stuk mooier dan de 600N:

suzukibandit600n.jpg


Bovendien lijkt zo\'n tophalf me aangenamer voor bv rijden op de snelweg. Daarom wil ik graag weten of het mogelijk is om op een Suzuki Bandit 600N een top-half te laten zetten? Zodat het zeg maar een 600S wordt?

Als dit mogelijk is, aan wat voor bedrag moet ik dan ong. denken :? Is het mogelijk zelf te doen?
 
Ik heb nog ff gezocht maar ik kan het zo snel niet vinden.

Maaruh..... als je hem toch nog moet kopen, waarom koop je dan niet meteen de S versie :?

Ik ben op zoek naar een 2e hands (vanwege m\'n budget).

Als ik een N zie staan voor véél minder geld dan een leuke S, en zo\'n tophalf kost niet zo veel heb ik wat meer keus. Bovendien worden er meer N aangeboden als ik het zo bekijk, dan S.

Dus ruimere keuze :)
 
Ik overweeg om een Suzuki Bandit 600 te kopen, en dus ben ik wat rond aan het kijken. Ik vind de 600S:

(Afbeelding)

een stuk mooier dan de 600N:

(Afbeelding)

Bovendien lijkt zo\'n tophalf me aangenamer voor bv rijden op de snelweg. Daarom wil ik graag weten of het mogelijk is om op een Suzuki Bandit 600N een top-half te laten zetten? Zodat het zeg maar een 600S wordt?

Als dit mogelijk is, aan wat voor bedrag moet ik dan ong. denken :? Is het mogelijk zelf te doen?

Wat issie mooi he? (de onderste) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan