(Top)kofferrek in/excl koffer(s) XJ600 '00

  • Onderwerp starter Anoniempje622
  • Startdatum
A

Anoniempje622

Guest
Zoals de titel al aangeeft, ik zoek meer bagageruimte voor mijn XJ600 S uit 2000. Nieuw is dat me allemaal veel te prijzig (kan ik simpelweg niet betalen) en meestal gaan koffers mee met de motor wanneer deze doorverkocht wordt. Een simpel topkofferrek kost al snel €100 en dan komt de koffer er nog bij.

Is er iemand die voor een schappelijke prijs zijn of haar set wil verkopen aan me? Het is belangrijk dat de koffer(s) op slot kan/kunnen, aangezien ik mijn motor op een grote openbare parkeerplaats neerzet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb geen rek voor de xj600. maar wel twee grote givi koffers met monokey systeem. Ook heb ik het topkoffer beugel er nog bij, maar mogelijk moet je hier een adapter setje voor halen voor jouw motor. zie de foto's

vaste prijs voor de twee koffers (met twee sleutels) en topbeugel: €75,-
full
 
Ik heb de foto's bekeken en begrijp hieruit dat de koffers die je aanbiedt van een andere motor komen en dat het naar keuze top of zijkoffers zijn. Dan zou ik daar dus nog een rek bij moeten hebben specifiek voor mijn motor?

Het rek in je tweede reactie is dan een topkofferrek, maar voor een ander model motor, dat bij de verkoop in zit?

Heb ik dat goed begrepen dan? Want dan zou ik er alleen nog een rek bij moeten zoeken wat specifiek voor mijn motor is en waar ik de Givi monokey-koffers als topkoffer mee kan bevestigen?

[edit]
Is het rek in deze link het onderdeel dat ik moet hebben om de plaat in jouw tweede reactie te monteren op mijn motor?

Sorry voor alle vragen, ik begrijp gewoon niet zo goed wat voor onderdelen ik nodig heb. Want ik vind jouw aanbieding op zich interessant.[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lijkt te kloppen ja, je hebt dan ook de bevestiging nodig voor het monokey rekje op jouw beugels. wel heb je dan dus de mogelijk voor maar 1 koffer.
Ik heb ook wat andere geïnteresseerden dus ik weet niet hoelang ik de koffers en het rekje nog heb.
 
Laatst bewerkt:
De koffers zijn inmiddels verkocht. Het rekje heb ik nog wel, makkelijk als je enkel een topkoffer wilt.
 
Ik wil graag een complete set. Het lijkt erop dat ik toch ff door ga sparen en voor nieuw ga.

Hier mag wat mij betreft een slotje op.
 
................................................................................................................................................................^
dan kan je op dat knopje klikken met het uitroepteken hierboven, dan kan je daar een slot vragen.............................|


dat kan vast handiger .... :/
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een topkoffer en beugel. Is niet nieuw, je mag zowel het rekje als de koffer en sleutels hebben voor 40 euro. Ik heb het nu op mijn XJ 600 S Diversion uit 1998 maar is zelfde model als dat van jou. Gaat ipv de handgrepen van passagier. Die haal je weg en vervang je voor het rekje. Ik heb ook een zijkoffer van Nonfango met rek voor je en sleutels voor je, die mag weg voor 60 euro. Die is in veel betere staat.
large
 
Terug
Bovenaan Onderaan