Topic Eindhoven VIII

Wat wordt de naam van ons topic

  • Topic Eindhoven

    Stemmen: 2 7,7%
  • Eindhoven Clan

    Stemmen: 18 69,2%
  • Gummen in Eindhoven

    Stemmen: 2 7,7%
  • Motorrijders omg. Kempen / Eindhoven

    Stemmen: 4 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
http://circuit.motorsportlifestyle.nl/inschrijven.asp

en anders het laatste deel weg halen, dan naar inschrijven gaan, je zelf even aan melden met een email adres, en echt op inschrijven klikken
je schrijft je dan nog niet in, maar krijgt wel alle data's te zien met groep.

dit kost 125 voor de twee snelste groepen, en 140 voor de twee langzamere groepen, dan rijdt er namelijk een marshall mee waar je achter kan blijven.
 
Laatst bewerkt:
http://circuit.motorsportlifestyle.nl/inschrijven.asp

en anders het laatste deel weg halen, dan naar inschrijven gaan, je zelf even aan melden met een email adres, en echt op inschrijven klikken
je schrijft je dan nog niet in, maar krijgt wel alle data's te zien met groep.

dit kost 125 voor de twee snelste groepen, en 140 voor de twee langzamere groepen, dan rijdt er namelijk een marshall mee waar je achter kan blijven.

en laat mijn tel een keer over gaan, hadden laatst je nummer nodig


moet rekening nummer en al ingeven?!


maarre heb momenteel effe geen mobiel, dus dat heeft nie veel zin wel? ga effe een abb afsluiten. in de avonduren....
 
Laatst bewerkt:
ok... haal dan nu de nummers maar weer weg...

en je meot inderdaad alles in vullen, heb toen ook gedaan, nog altijd niets mee gebeurd, is voor wanneer je je echt zou inschrijven.
en anders gewoon een vals nummer?
 
Laatst bewerkt:
ok... haal dan nu de nummers maar weer weg...

en je meot inderdaad alles in vullen, heb toen ook gedaan, nog altijd niets mee gebeurd, is voor wanneer je je echt zou inschrijven.
en anders gewoon een vals nummer?


weet jij hoe het zit met uitlaten? ik heb alleen db killer en mijn originele krijg ik niet gemonteerd!!

dus via onlinie inschrijven is gewoon auto incasso? inschrijven en gaan en dan dus later geen geld meer op de rekening _O- _O- _O- op zich wel handig en snel.
 
snap er geen flikker van wat je nou typt bas....
maar ik heb me in ieder geval ingeschreven! en het geluid zal denk ik net als op zolder zijn...?
 
snap er geen flikker van wat je nou typt bas....
maar ik heb me in ieder geval ingeschreven! en het geluid zal denk ik net als op zolder zijn...?


tis ook al moeilijk he |( |( |(

ik bedoel dat je gewoon automatisch incasso geeft en ze dus recht geeft om in geld van je rekening af te schrijven? toch?!

hoe zit het met vervoer? heb je nog een plaatsje over?
 
Pff ik ben ook weer boven water, gisteren personeelsuitje gehad. Lekker gereden met zo'n Quadjes, met een of ander autootje met 2 gas/remhandlers, en 2 grote wielen die je dus verschillend aanstuurd. En dan verder nog krat stapelen. Daarna lekker met zijn allen gegeten en gedronken......Zo en nu maar weer een boterham naar binnen werken
 
weet jij hoe het zit met uitlaten? ik heb alleen db killer en mijn originele krijg ik niet gemonteerd!!

dus via onlinie inschrijven is gewoon auto incasso? inschrijven en gaan en dan dus later geen geld meer op de rekening _O- _O- _O- op zich wel handig en snel.~[/quote]


Jammer voor je, ze schrijven eerst het bedrag van je rekening voordat je gaat rijden '(

Vantevoren krijg je een aansprakelijkheidsovereenkomst die je mag ondertekenen. Artikel 2 geeft aan dat je alleen mag rijden met een orgineel uitlaatsysteem blablablah en ander pech geen geld terug etc..

O, en hallo allemaal. Ik woon sinds kort ook weer in Eindhoven, ik kom jullie misschien nog wel eens tegen.

Groeten,

Marijn
 
weet jij hoe het zit met uitlaten? ik heb alleen db killer en mijn originele krijg ik niet gemonteerd!!

dus via onlinie inschrijven is gewoon auto incasso? inschrijven en gaan en dan dus later geen geld meer op de rekening _O- _O- _O- op zich wel handig en snel.

Jammer, dat geld schrijven ze al af voordat je gaat rijden. Daarnaast krijg je een aansprakelijkheidsformulier dat je mag/moet ondertekenen. Hierop staat aangegeven dat je alleen met een origineel (lees standaard) uitlaatsysteem mag rijden blablablah anders pech en geen geld terug etc.

O, en hallo allemaal. Ik woon sinds kort ook weer in Eindhoven. Ik zie jullie vast nog wel eens.

Groeten,

Marijn

mmm vaag, post ik een bericht, zie ik 'm niet terug. Doe ik het nog een keer staat ie er 2 keer.
 
Laatst bewerkt:
Jammer, dat geld schrijven ze al af voordat je gaat rijden. Daarnaast krijg je een aansprakelijkheidsformulier dat je mag/moet ondertekenen. Hierop staat aangegeven dat je alleen met een origineel (lees standaard) uitlaatsysteem mag rijden blablablah anders pech en geen geld terug etc.

Groeten,

Marijn


das natuurlijk onzin! even gequote van de site zelf:

vraag: Ik weet niet precies hoeveel geluid mijn uitlaat maakt, maar hij is niet standaard…
antwoord: Voor de uitlaat geld standaard of sportuitlaat met decibel killer!! Een niet standaarduitlaat zonder decibel killer is niet toegestaan. Er is een geluidslimiet van 95 Db op Zandvoort en 85 Db op Assen. Motoren die teveel geluid produceren kunnen geweigerd worden bij de technische keuring. U wordt dan uitgesloten van deelname. U krijgt dan geen geld terug.


en zolder is meen ik ook 95 dB. heb alleen geen idee hoe ze het op zandvoort meten...
verder heb ik geen plaats meer over, bas (oranje R1) heeft namelijk ook net toegezegd mee te gaan...!


--edit--


en ik denk nu ik het nog een keer na lees dat ze alleen bij de technische keuring een keer je geluid meten ofzo...
 
Laatst bewerkt:
das natuurlijk onzin! even gequote van de site zelf:

vraag: Ik weet niet precies hoeveel geluid mijn uitlaat maakt, maar hij is niet standaard…
antwoord: Voor de uitlaat geld standaard of sportuitlaat met decibel killer!! Een niet standaarduitlaat zonder decibel killer is niet toegestaan. Er is een geluidslimiet van 95 Db op Zandvoort en 85 Db op Assen. Motoren die teveel geluid produceren kunnen geweigerd worden bij de technische keuring. U wordt dan uitgesloten van deelname. U krijgt dan geen geld terug.


en zolder is meen ik ook 95 dB. heb alleen geen idee hoe ze het op zandvoort meten...
verder heb ik geen plaats meer over, bas (oranje R1) heeft namelijk ook net toegezegd mee te gaan...!


--edit--


en ik denk nu ik het nog een keer na lees dat ze alleen bij de technische keuring een keer je geluid meten ofzo...


mee eens......



maar dan heb je geen extra plek meer over?!
 
nee, gaan maar twee motoren op het karretje he... als bas niet mee was gegaan had het gekunt, maar hij heeft ook net vrij geregeld, en hij gaat ook mee!
 
nee, gaan maar twee motoren op het karretje he... als bas niet mee was gegaan had het gekunt, maar hij heeft ook net vrij geregeld, en hij gaat ook mee!


hm jammer, maar dan ga ik kijken wat ik geregeld krijg!!! Gaan er nog meer mensen? En welk niveau doe jij? zou ik misschien toch beter even een dag met marshall kunnen doe; ik rijd immers als een meisje ;)
 
ben laatst op zandvoort geweest, maar daar werd toen niet gemeten,
een persoontje van de "technische keuring" draait een keer aan de gashendel,
en als ie niet echt gruwelijk veel lawaai maakt kun je gewoon rijden.

heb zelf ook gereden met een BOs uitlaat met db killer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan