Niet minder dan 500 topics binnen het 'motorscooter' forum! Een felicitatie waard aan ons allemaal. Ik hoop van harte dat dit ooit nog n's één van de beste bezochte fora zal worden!
Da's in tegenstelling tot de voorgaande berichten in dit topic een subjectieve mededeling...
en feitelijk onwaar natuurlijk, de >200cc Lambretta's/Piaggio's/NSU's/Vespa's,etc. uit de fifties waren uiteraard ook al echte motorscooters.
In de midnegentiger jaren maakte de zgn 'Maxiscooter' [grote luxe motorscooter] een revival waarvan de Honda Helix en de Piaggio Hexagon de eerste vertegenwoordigers waren [en tot treurens toe in bladen met elkaar vergeleken werden want er waren er maar 2!!].
De T-max en de hierboven afgebeelde praktische [=mijns insziens belangrijke scootereigenschap] X9 500 waren de eerste motorscooters met rond de 40pk wat op zich natuurlijk niet héél bijzonder is maar wél leuk.
als de 500ste topic een reden is om met alle schoons in huis uit te pakken ben ik van de partij, beide schoonheden op de foto vullen mijn leven.
Ben wel blij dat de Silverwing 250 kg weegt en mijn vrouw 65kg, en niet andersom!
Niet minder dan 500 topics binnen het 'motorscooter' forum! Een felicitatie waard aan ons allemaal. Ik hoop van harte dat dit ooit nog n's één van de beste bezochte fora zal worden!
tja de grootste dingen en gebeurtenisen in de werlelt zijn vaak tot stand gekomen door grootste dromen,
dus neem het ons niet kwalijk als we blijven dromen zodat jou ergste nachtmerie toch ooit bewaarheid word.
ik beloof je dat als het zover is wij een stuk milder en socialer zullen zijn dan de negatieve motor rijders onder ons.
tja de grootste dingen en gebeurtenisen in de werlelt zijn vaak tot stand gekomen door grootste dromen,
dus neem het ons niet kwalijk als we blijven dromen zodat jou ergste nachtmerie toch ooit bewaarheid word.
ik beloof je dat als het zover is wij een stuk milder en socialer zullen zijn dan de negatieve motor rijders onder ons.