Topic van het motorfietsmerk, Harley D aflevering 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
vage bedoening...

was van plan om eind van de maand de sportster op marktplaats te gooien,
maar gisteravond alvast zonder enige verwachting ook maar op speurders gezet.

binnen een half uur 3 reacties,
puntje bij paaltje, motor is net opgehaald voor het bedrag wat ik ervoor wilde hebben.

nog nooit meegemaakt met speurders.
 
vage bedoening...

was van plan om eind van de maand de sportster op marktplaats te gooien,
maar gisteravond alvast zonder enige verwachting ook maar op speurders gezet.

binnen een half uur 3 reacties,
puntje bij paaltje, motor is net opgehaald voor het bedrag wat ik ervoor wilde hebben.

nog nooit meegemaakt met speurders.

Misschien waren ze allemaal naar de motorbeurs geweest en was de jouwe in vergelijking tot die daar waren wel erg voordelig
Valt mij trouwens ook op dat de handel beter gaat , al best wel wat overbodige dingen verkocht de laatste maand
 
Misschien waren ze allemaal naar de motorbeurs geweest en was de jouwe in vergelijking tot die daar waren wel erg voordelig
Valt mij trouwens ook op dat de handel beter gaat , al best wel wat overbodige dingen verkocht de laatste maand


ik ben ook grote schoonmaak aan het houden om de garage zo leeg mogelijk te krijgen.
veel onderdelen verkocht.
veel dingen weggedaan.
:Y
 
heb nog een TengTools steeksleutelsetje, doppensetje 1/2''
luchtsleutel 1/2 1x gebruikt.

zal eens fotos maken vandeweek,
weer ruimte in de gereedschapskar voor een paar flessen jenever.

:Y
 
iemand interesse in 2 harde koffers voor touring model? Zwart met zilveren vlammen nieuw in doos.
Ik heb ze destijds gekocht om op de mijne te monteren maar ik zie er toch vanaf.

Zijn alleen de koffers met deksel dus geen scharnieren en dergelijke.
 
had je dat 2 dagen eerder geplaatst had ik interesse gehad , heb mij nu net 2 police koffers gekocht , ze zijn nog niet binnen witte bj 2012 .
Moeten in de plaatst van mijn (harde) lederen koffers komen van mijn road king 2008 classic....
 
vage bedoening...

was van plan om eind van de maand de sportster op marktplaats te gooien,
maar gisteravond alvast zonder enige verwachting ook maar op speurders gezet.

binnen een half uur 3 reacties,
puntje bij paaltje, motor is net opgehaald voor het bedrag wat ik ervoor wilde hebben.

nog nooit meegemaakt met speurders.

Had je hem scherp gesprijst blijkbaar.
 
had je dat 2 dagen eerder geplaatst had ik interesse gehad , heb mij nu net 2 police koffers gekocht , ze zijn nog niet binnen witte bj 2012 .
Moeten in de plaatst van mijn (harde) lederen koffers komen van mijn road king 2008 classic....
haha da's balen. Ik had ze ook gekocht ter vervanging van de leren koffers inderdaad.
 
Hoe is het met jou bike? Het wordt lente komend weekend volgens de telegraaf dus dan moet je er wel klaar voor zijn..... })

Nog niet verkocht, weet het ook nog niet, als ik kijk voor hoeveel die weg kon, en wat ik dan ga bij leggen voor een andere. Tja, als ik dat ver-spijker aan mijn huidige, heb ik ook een totaal andere. *D

Maar er staat altijd wel een fiets klaar, met of zonder motor. ;)
 
Laatst bewerkt:
vage bedoening...

was van plan om eind van de maand de sportster op marktplaats te gooien,
maar gisteravond alvast zonder enige verwachting ook maar op speurders gezet.

binnen een half uur 3 reacties,
puntje bij paaltje, motor is net opgehaald voor het bedrag wat ik ervoor wilde hebben.

nog nooit meegemaakt met speurders.


En nou ? ,.... weer als spijt-optant terug naar een shovel ? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan