Totaal geen verlichting meer op de motor, ook geen claxon en dashboard verlichting en meters.....

tommyniesje

Die hard MF'er
9 nov 2006
612
0
Hallo mensen,

Ik rij een CB600S van 2000, nu was ik bezig een andere kappen de installeren en plaatsen, hierbij is oom de tellerunit eruit geweest en de complete voorkuip.
Nu had ik de boel weer voor de helft erop gemonteerd en deed het contact aan en alles deed het perfect alle verlichting en lampjes direct en motor liep meteen...

Toen heb ik alles verder gemonteerd en start de motor, hij liep direct, echter nu was alle verlichting voor/achter, lampjes tellerunit, dagteller, alles was uit/donker....ook de claxon werkt niet meer.....De motor loopt verder prima.

Ik heb de zekeringen nagekeken, en de hoodfzekering maar deze lijken goed.....op het moment dat ik de startknop indruk hoor ik wel een "tik" in de buurt van de hoodfzekering....iedere keer als ik hem dus start......verder loopot hij dus wel prima maar verder zijn alle lampjes en verlichting en digitale dagteller uit.......

Iemand enig idee?

Alvast heel erg bedankt.

Met vriendelijke groet,
Thomas.
 
Fröbel eens aan je massa draad / verbinding die uit die kabelboom komt aan de voorkant ..
Indien dit het niet is ..
Fröbel eens aan de stekker(s) , en kijk ondertussen even of alle pinnentjes d'r nog goed inzitten.

Daarna pas alles uit elkaar trekken om te gaan meten.


Er is een reden dat ik dit zo vertel |(
 
Niet de accu weer losgehaald voordat je verder ging knutselen?

Terug af halen wat je als laatste gemonteerd hebt, en kijken wat je tegen komt.
Waarschijnlijk inderdaad een losse stekker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan