Tour de la Cécile

aaa95

MF'er
23 feb 2002
249
0
NL-5688
Op zaterdag 13 september, morgen dus, organiseert de Yamaha FJR 1300 Club een toerrit, de "Tour de la Cécile", die vertrekt vanuit Oirschot.
Informatie vindt je op de homepage van de club www.fjr-club.nl en je daar ook online inschrijven. Het roadbook kost € 5,00.
De route is 209 km lang en gaat hoofdzakelijk over de dijken van de Maas en de Waal.
De start is tussen 09:00 en 10:00 uur bij café "De Oude Smidse", Rijkesluisstraat 3, 5688 EC Oirschot.
 
Dank je Sjaak ! Ik ben nog aan het uitvogelen hoe ik een icoon kan plaatsen onder mijn naam. We komen elkaar ook overal tegen...
 
Je leert me vanzelf wel kennen Baksteen... De appel valt niet ver van de boom...
Nee, niks ervan, goede gewoonte hier, is zelfs een aparte afdeling voor binnen het M-F.

En bovendien ben ik nu wel heel sgierig geworden naar het nieuws.

Eeuuhh, nieuwsgierig bedoel ik.
Appel... :? ? Boom :? ?

OOOOOoowwwww......je bedoelt....echt????....Ja????Leuk!!
 
Maarre, geen zin om de Tour de la Cécile mee te rijden Sjaak ? Mooi tocht is het hoor ! Enne, speciaal voor mij georganiseerd ! 8-)
 
Is goed ! Het is ook op het allerlaatste moment... Ik zag namelijk dat Toon (aaa95) de tour hier had gepost en toen kon ik het niet meer laten om te reageren. Ik lees al heel lang het forum maar heb me tot nu toe nog niet aangemeld. Ben te druk met andere dingen !
 
Op vrijdag 12 september 2003 20:06 schreef Baksteen het volgende:En bovendien ben ik nu wel heel sgierig geworden naar het nieuws.

Eeuuhh, nieuwsgierig bedoel ik.
Appel... :? ? Boom :? ?

OOOOOoowwwww......je bedoelt....echt????....Ja????Leuk!!

Snel van begrip hoor Baksteen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan