Tour naar Portugal

paulP

Rookie
5 dec 2011
3
0
Brasc France
Hallo mensen ,mijn vrouw en ik zijn van plan komend jaar naar Portugal te toeren , midden en noord Portugal het zuiden kan erg warm zijn heb ik gehoord. Nu willen we dat met onze trike doen , tentje er bij en eventueel ergens een goedkoop hotelletje zoeken . Ergens in de maand Juli /Augustes 2012, zijn er nog mensen die ook die kant op gaan of eventueel zin hebben om samen te gaan rijden ,want het is toch wel een eind rijden. Nu wonen we zelf in Frankrijk in Aveyron dus ik ben al een stuk die kant op ,maar ik kom regelmatig met de trike in Holland , die ligt namelijk in onderhoud in Surhuisterveen vandaar dat ik jaarlijks die trip ook maak . Oja we zijn rond de 60 jaar , ons gaat het alleen om gezellig te toeren .

Groet Paul..
 
begin februari is het 25 graden overdag in het zuiden van Portugal. dus als je het straks koud heb, kan je alvast die kant op. en ook in het noorden blijft het 15-20 graden :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Hoi Paul,
Wat een luxe om in Frankrijk te wonen. Misschien kan je langs Frank gaan, zie www.quiNtarenate.com. Hij woont over de helft, ligt waarschijnlijk in je route.

Frank is een Hollander die daar ging wonen. Flinke verbouwing en in 2009 was ik van plan om naar toe te gaan, helaas was nog niet af. Hij rijdt ook motor.
 
Dankje voor de tip diekooi wat die temperatuur aangaat in Portugal.

Hallo BlueFazerin, dank je voor de link ik heb het inmiddels opgeslagen . Ja en ik heb ook al gekeken en het ligt ongeveer in het midden van Portugal dus wel oke voor ons . We kunnen ter zijner tijd eens kijken ..
 
Hallo Paul,
Goed idee om naar Portugal te gaan, fantastisch motorland, 2 keer eerder geweest en goed bevallen.
Ik ga zelf volgend jaar een maand ernaar toe en wel in de maand februari dus ik zal je helaas niet tegenkomen.
Kwa temperatuur zit je wel goed , ook in de zomer want de hitte valt best wel mee, gewoon goed.
De route die ik zelf in de zomer leuk vond was van noord naar zuid langs de kust en dan via Gibraltar terug, erg mooi maar in de zomer misschien een beetje toeristisch ?
Heb jij misschien nog tips om rekening mee te houden ?
Groet
Bart
 
Terug
Bovenaan Onderaan