Translogic Quickshifter ervaringen?

Dakkert

Redneck mechanic
14 feb 2018
1.647
3.603
Ik ben in de markt voor een translogic quickshifter voor m'n gixxer k6.

Lees alleen maar goede dingen, maar ik ben even benieuwd naar de echte gebruikerservaringen van mensen die het systeem daadwerkelijk hebben gehad.

Aangezien het systeem 5 en halve Meijer kost wil ik ff checken of 't fabel of waarheid is....
 
Ik heb er één gehad op mijn cbr 600. Daar ging wel een iets ander model op dan op de intellshift van de GSXR.
Maar installatie was een makkie, goede ondersteuning en schakelde feilloos. Zowel op straat als op het circuit deed hij het goed.

Daarnaast ervaring met Healtech en Annitori. Werken beide prima. Healtech heel soms een valse onderbreking. Heeft met afstelling van de sensor gevoeligheid te maken. Schakelt verder prima en je kan alles eventueel op voorkeur instellen. De Annitori niks over te klagen, ik heb wel het idee dat de Translogic net iets soepeler door de bak ging.
 
Heb zelf ook ervaring met healtech maar ik was daar niet bijzonder enthousiast over.

Deed wat 't moest doen maar was toch wel basic en alleen soepel als je echt hoog in de toeren zat.

Ik wil er nu 1 die ik eigenlijk overal soepel kan gebruiken vandaar m'n keuze voor de translogic.....
 
Translogic is echt wel een andere categorie. Moet zeggen dat de Healtech bij mij ook in wat lagere toeren(5k) soepel schakelt. Van alle drie heeft de Translogic wel mijn voorkeur.

Ik zou hem gewoon kopen, dat is zeker geen miskoop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan