transport gezocht Alicante - Nederland Januari 2011

Kijken of je hem een paar maanden kan stallen en dan terug rijden geen optie ?? Misschien kan ie bij die kennissen van oehTie staan. Zou dat ritje in het voorjaar/zomer graag maken (over de kleine wegen terug). En als je er niet mee wilt rijden in de winter ga je m hier ook niet gebruiken in Jan/Feb enz.
 
Bedankt voor alle antwoorden waar ik niets aan heb


Nee, je bedoelt dat de antwoorden niet voldoen aan je verwachting.
Het zou natuurlijk leuk zijn als er wordt geantwoord:

"Ik moet toevallig toch die kant op en heb een trailer achter de auto , dus ik kan 'm wel even voor je meenemen."

Maar dat zit er ,denk ik, niet in. ;(
 
Er zijn in de buurt van Alicante relatief veel Nederlanders die naar Spanje verhuizen of een vakantiewoning hebben. Velen van hun verkassen hun inboedel mee. En omdat er meer heen gaat dan dat er terug komt, kan het maar zo zijn dat er lege ruimte is bij een verhuizer. Dus zou ik eens bellen met een paar verhuisondernemingen die op Spanje rijden. Misschien duurt het een paar weken voordat ze een ritje hebben of voordat ze plek hebben, maar dat lijkt me niet het probleem. In ieder geval lijkt me dit een beter optie dan je motor aan een of andere particulier toevertrouwen. Het kan natuurlijk allemaal best goed bedoeld zijn en er hoeft niets te gebeuren, maar wat als jouw motor gejat wordt uit de bus van de behulpzame Hollander die voor 100 euris jouw motor wel even meeneemt?
 
knulletje van 25 zou ik m'n dure pan niet aan toevertrouwen als ik ts was, no offence...


Alsof elke 25 jarige een idioot is die niet kan rijden :X

Er zijn zat oudere mensen die ik nog niet eens op een fiets vertrouw, en meer dan genoeg 20'ers die prima rijden. Of langer hun rijbewijs/meer ervaring hebben dan de midlifecrisisaap die in een opwelling zn rijbewijs en harley :') gehaald/gekocht heeft.
 
Nee, je bedoelt dat de antwoorden niet voldoen aan je verwachting.
Het zou natuurlijk leuk zijn als er wordt geantwoord:
"Ik moet toevallig toch die kant op en heb een trailer achter de auto , dus ik kan 'm wel even voor je meenemen."
Maar dat zit er ,denk ik, niet in. ;(

Och, TS hoopt er op dat iemand voor wénig of niets z'n fietsje meeneemt. Typisch Hollands en op zich niks mis mee toch?

Dat ie wat onvriendelijk reageert, tja......
 
:^

Koop je een dikke Pan (een toerbuffel) maar je wilt hem vervolgens niet naar huis rijden? Komop, verwarmde kleding, paar mooie hotelletjes opzoeken... snelwegen zijn in de winter goed te doen.

Bovendien: in de winter langs de oostkust en rechts bij de pyreneeën langs is überhaupt goed te doen.


Ja top om te doen zonde van de banden als ik terug rij wordt het binnendoor niets zo saai als je banden verslijten door 2000 km snelweg kun je meteen thuis nieuwe banden erop leggen.

foto onder geeft denk ik wel aan waarom ik geen zin heb om 2000 km te gaan rijden met grote kans op dit weer in Januari... (en dit is dan pas zuid-België)


IMG_3165.jpg



Alex,

ik heb het eens gedaan in oktober, op de 1100 naar alicante. De 1300 is dan beter maar kan nog wel best koud zijn dus ik begrijp je bezwaren.

Vrienden van mij wonen daar en nemen vaak de motor mee. Wordt dan vervoerd door een bedrijf wat in alkmaar zit. Kost wel wat, en je bent hem een paar dagen kwijt maar dan staat hij er wel.

Anders als je een goedkoop vliegticket terug vind wil ik ook wel rijden. leuke ervaring :P


knulletje van 25 zou ik m'n dure pan niet aan toevertrouwen als ik ts was, no offence...

hahahah uhhm Oetie is ouder als ik ben ;) gelukkig zegt leeftijd niets over rijervaring e.d.
 
Och, TS hoopt er op dat iemand voor wénig of niets z'n fietsje meeneemt. Typisch Hollands en op zich niks mis mee toch?

Dat ie wat onvriendelijk reageert, tja......


Naja dat is af en toe het nadeel van MF je krijgt zulke onzin antwoorden... wat moet iemand daarmee ..... Gans niets ! dus als men geen inhoudelijke reactie kan geven, zeg dan niets ....

Enfin, net even bij De Rooy trucks geweest een vriend van me heeft geregeld dat sowieso de motor mee mag op de vrachtwagen moeten dan in Alicante even kijken hoe die het beste er op gezet kan worden, maar dat zal wel goed komen !
 
Kijken of je hem een paar maanden kan stallen en dan terug rijden geen optie ?? Misschien kan ie bij die kennissen van oehTie staan. Zou dat ritje in het voorjaar/zomer graag maken (over de kleine wegen terug). En als je er niet mee wilt rijden in de winter ga je m hier ook niet gebruiken in Jan/Feb enz.


Stimmt das een 2e optie ! als ik m niet kan transporteren laat ik m daar achter ergens en haal ik m wel op tegen de lente !
 
Naja dat is af en toe het nadeel van MF je krijgt zulke onzin antwoorden... wat moet iemand daarmee ..... Gans niets ! dus als men geen inhoudelijke reactie kan geven, zeg dan niets ....

Mwoh, is juist een deel van de charme van MF, dat mensen op hun totaal eigen manier reageren. Dat daar wel eens wat minder relevants tussen zit hoort er ook bij...... en als jij daar niet tegen kunt heb je een probleem.....

Ik had overigens ook iets van: juist leuk om zélf die fiets terug te rijden, al begrijp ik waarom je dat liever niet doet.
Maar wat ik dan niet begrijp is dat mensen je die beslissing willen opdringen.
 
Kijk voor een heftruck in de buurt daar om hem erop te krijgen, of een auto met laadklep...
 
ik ben me even aan het oriënteren op de kosten om m'n motor in januari 2011 te transporteren van Alicante naar Nederland (ik ben daar 6 maanden ivm studie) iemand nog ideen om een pan european 1300 naar Nederland te krijgen (geen autotrein redelijk duur en kan niet vanuit spanje)

Voor 100 euro kan ik naar Alicante vliegen.
Stap ik daar op jouw motor en rijd ik naar Helmond.
De kosten onderweg (eten drinken benzine overnachting) betaal ik zelf.
Het is ongeveer 2000km dus met 2 overnachtingen moet dat lukken.
Ik rij al een paar jaar het hele jaar door, ongeveer 30000km per jaar
dus regen, sneeuw, pekel en kou houd mij niet tegen.
Ik rij zelf een ZZR1200 dus de Pan kan ik ook wel handelen.
Voor ff 100 euro heb jij je motor dus van Alicante naar Helmond.

Ik hoor het wel.

Vriendelijke groet,
Pieter
 
@Djaxel, kijk eens op www.spanjeforum.nl
Daar worden vaker dit soort berichten geplaatst.
Succes, FreBa
 
Terug
Bovenaan Onderaan