de verbindingsas versell.bak->diff blijft lastig.
deze 2 assen zitten 88 mm versprongen, en ze zitten op een afstand van ca. 220 mm, die kan ik nog wijzigen door het diff. naar voor of achter te schuiven, maar het liefst zo ver mogelijk naar voren i.v.m. de korte wielbasis. nu had ik een aandrijfas van een kever besteld, omdat die links & rechts dezelfde homokineet hebben:
maar die kunnen maar net een hoek van 25 graden maken, liever had ik iets meer hoek gemaakt zodat het diff wat naar voren kon. dus deze gaat terug.
nou ben ik al een poosje op het net aan het rondkijken naar de verschillende diffs maar een ding snap ik eigenlijk nog niet zo goed
als je een auto hebt met voorwielaandrijving, dan zit er aan de wielzijde toch een homokineet die een veel grotere hoek kan maken dan 25 graden, als je het stuur van helemaal links naar helemaal rechts beweegt dan maak je een grote hoek. klopt dat ook ?
alleen zijn die homokineten vaak een geheel met de wielas, maar dat is mischien aan te passen.
trouwens iedereen bedankt voor de input, word zeer gewardeerd