ik zat te denken om een rem bekrachtiger van een auto te gebruiken en hiermee de 3 wielen te remmen
wat denken julie hiervan ?
ik heb nou eenmaal die zelfde 90 gr. aan gehouden v/d K100lt. dus ik stel me zo voor als je op de trike zit en je wil in een straatje keren, dan moet je met je rechter hand het linker handvat vasthouden voor de max. stuur uitslag. dit is een gevoel, ik heb dit nog niet getest op de motor, mischien valt het wel mee en kan ik gewoon een 1:1 stuur overbrenging maken.
nou ben ik dus met voor partij bezig, en dus ook de remmerij, ik vraag me eigenlijk af waarom je nooit een auto remklauw op een zijspan ziet. ik vermoed dat dit met de slagvolummes te maken heeft, of is er nog een andere reden ?
ik zat te denken om een rem bekrachtiger van een auto te gebruiken en hiermee de 3 wielen te remmen met een auto remklauw en schijf. bediend door de rechtervoet. naar de achterwielen wou ik dan een remdrukregelaar plaatsen om de balans voor/achter te kunnen afstellen.
wat denken julie hiervan ?
plaat is 2 mm. de vering word op de onderst arm bevestigd.
op deze manier
daar heb ik trouwens een vraagje over, kan je zo'n enkele achtervering zoals op die sport motoren waar een potje aan zit horizontaal gebruiken, of moet je dan eentje hebben met een los potje die je dan ergens vertikaal plaatst ?
die achterveringen hebben dacht ik vaak een h.o.h. maat van 280 mm. die kan ik mooi kwijt.
[afbeelding]