dan zal je de mijne wel niet willen kopen
en weer wat verder, het lijkt mischien wat van de hak op de tak, maar dit is een klus waar ik aan een stuk aan moet kunnen werken, anders gaat het fout.
aanpassing v/d tussenflens, lang over nagedacht hoe ik dat zo gaan doen.
eerst ca. 6 mm v/d versnell.bak bevestiging afgezagen.
vervolgens hiermee de gaten overgenomen op een stul allum. van 10mm. (afkomstig van de spammer).
de tussenflens op juiste hoogte gefreesd.
toen het midden van de bevestiging tussenflens-blok bepaald met de klok (dit is hart balansas).
hiervoor 9x een stukje alluminium gedraaid die strak in de bevestigingsgaten past, omdat je op een gietstuk niet kan uitklokken.
daarna allumin. plaat terug op de restand v/d bevest.gaten v/d tussenflens.
gat geboord en geruimd, dit is nu mijn draaipunt voor de allumin. plaat.
allumin. plaat 90 graden gedraaid, en gaten over genomen van restand v/d bevest.gaten v/d tussenflens (hier heb ik geen foto van).
vervolgens binnenomtrek vd allumin. plaat uitgezaagd versnell. bak steekt hier een stuk doorheen (ook geen foto).
resultaat, de plaat hangt nu met 4 bouten aan de tussenflens, komen er nog 2 bij.
de bak hangt nu met 6 bouten aan de plaat zoals orgineel.
gepast met koppelingsstift en alles lijt te passen
nu nog de buiten omtrek bepalen en afzagen.
ongelofelijk hoeveel tijd er in zoiets gaat zitten