Ok, back on topic.
Het moeten dus je schijven zijn, ongeacht hoe je ook van allerlei andere dingen naar voren haalt. Je hebt dus een paar kromme schijven in je maag gesplitst gekregen.
En aangezien het zwevende schijven zijn, zijn die ook niet heel erg makkelijk te controleren, al helemaal niet als er een motor aan vast zit. Daar zal iemand met ervaring en de juiste middelen aan te pas moeten komen. Informeren dus bij een goeie all round motorzaak. Of bij Martell misschien?
Ik lees niets over zwevende schijven.
Dan had minimaal krom ook geen probleem geweest.
Heb je echt geen mogelijkheid om de voorzijde net los van de grond te krijgen?
Iets met bokje/paddockstand/takeltje/etc...
Met je neus er bovenop, slingertje aan het wiel, ruw meet dingetje langs te shcijf. Geeft iig snel en goedkoop een mogelijke indicatie.
Op afstand gok ik: remschijven of remblokken (ik weet niet hoe goed die afstandhouders zijn voor de klauwen, kan ook resonatie geven, lijkt me).
Als de schijf krom is voel je dat bij het remmen. Heeft niets te maken met de ophanging.
Ik lees niets over zwevende schijven.
Dan had minimaal krom ook geen probleem geweest.
Zweeft de remschijf nog wel? Zitten je floaters niet gewoon vast?
Zweeft de remschijf nog wel? Zitten je floaters niet gewoon vast?
Al gedaan schreef hij.
Mwah.. Ik heb alle floaters dus grondig gereinigd met een doek en een overvloed aan remmenreiniger.
Dat trucje met een bout en die floaters goed losmaken moet ik nog proberen....
Echter volgens mij begrijp ik van Tom dat de trilling eigenlijk niets met die ophanging van doen kan hebben (of ik begrijp het verkeerd).
Echt met die bout doen anders heeft het schoonmaken geen zin.