Nope,
Ik gebruik gewoon de koppeling. Heb er ondertussen 12000 KM opzitten
Wat betreft vermogen in vergelijk met de japanners, ik kan me voorstellen dat de daytona tekort komt op het circuit. Maar ik gebruik mijn motor 99,9% op de openbare weg. En daar komt hij helemaal niets tekort.
Triumph sportdemper komt er binnenkort aanen die moet idd voor wat meer koppel onderin zorgen. Maar dat schijnt niet zo spectaculair te zijn.
Er zit ook niet veel ruimte onder het zadel nee... Schijfremslot is geen probleem maar regenoveral gaat niet lukken.
ik ben serieus bezig om uit te zoeken welke motor ik wil kopen, maar ik heb pas mijn rijbewijs dus niet genoeg ervaring om een motor ff in een uurtje te kunnen beoordelen of ik hem fijn genoeg vind voor een paar jaartjes.Als je serieus wilt kopen misschien wel. Maar 2-3 dagen is misschien te lang.
Heb je genoeg ervaring?
weet iemand waar je een daytona kan huren
thanksBij de Triumph dealer in Coevorden. www.triumphcoevorden.nl
Daar kun je een Daytona met Unionflag hurenkost geloof ik 80 euro per dag zonder KM heffing.
als het goed is kom er aan het einde van het jaar een race rep. uit van de daytona (Afbeelding)