Triumph Daytona T595 part II ''Driving miss Daisy''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is de herfst nu echt begonnen -O-

Hopelijk komen er nog een paar mooie weekenden aan, dan kunnen we een End-of-Season Triple Meet organiseren *O*
 
Hier ook maar even spammen. Foto's van het ritje zondag. Camera op die plek werkt prima!

7997039389_42e6ed0fbb_z.jpg


7996987604_db7fabd5dd_z.jpg


7996981929_84e2638c37_z.jpg
 
Zondag trouwens een gele T595 gespot op de kruising N201 - Legmeerdijk (N231). Iemand van hier? Ik reed met een groepje van een stuk of 10 motoren.
 
Volgens mij is de herfst nu echt begonnen -O-

Hopelijk komen er nog een paar mooie weekenden aan, dan kunnen we een End-of-Season Triple Meet organiseren *O*

Troost je, hier is het niet veel beter :N

Moest ook met de kleine door de regen naar huis. Gelukkig niet van suiker :P
 
Goedemiddag,

Iemand hier ervaring met instelling van de voor en achtervering (in en uitgaande demping) van een 2004 Daytona?
Wat zijn bijvoorbeeld de fabrieksintellingen?
 
Ik geloof dat DW de enige is met een vergelijkbaar model ('06). En anders gewoon een keer langsgaan bij de veringboer.

:^

Welkom hier :W

Dat klopt. Vering laten afstellen op jezelf door bij HK of Hyperpo, kan vaak gratis en is zeker aan te raden. Daarnaast zorgt vering voor een groot deel voor het gevoel en feedback die een motor geeft tijdens het rijden. Vering heeft ook onderhoud nodig net zoals alle andere bewegende delen van een motor.

Mijn advies laat de expert er eens naar kijken. Afstellen en advies is vaak gratis. Van de Daytona is bekend dat de standaard achterschokbreker niet echt voldoet (stuiteren of zwabberen) Ik heb een modificatie laten doen dor HK kost rond de 300 euri maar was echt een wereld van verschil. Voorkant heb ik ook laten servicen en modificeren.

Resultaat een strak sturende motor waar ik rugpijn van krijg '( '(
 
:^

Welkom hier :W

Dat klopt. Vering laten afstellen op jezelf door bij HK of Hyperpo, kan vaak gratis en is zeker aan te raden. Daarnaast zorgt vering voor een groot deel voor het gevoel en feedback die een motor geeft tijdens het rijden. Vering heeft ook onderhoud nodig net zoals alle andere bewegende delen van een motor.

Mijn advies laat de expert er eens naar kijken. Afstellen en advies is vaak gratis. Van de Daytona is bekend dat de standaard achterschokbreker niet echt voldoet (stuiteren of zwabberen) Ik heb een modificatie laten doen dor HK kost rond de 300 euri maar was echt een wereld van verschil. Voorkant heb ik ook laten servicen en modificeren.

Resultaat een strak sturende motor waar ik rugpijn van krijg '( '(

Hoe zit het nou met die massage... :$
:W
 
Hk achterveer zit er al op. Nice gadget toen ik hem kocht.
Woon zelf in de kop van nh, zitten hier nog veringspecialisten in de buurt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan