Triumph Speed Triple topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iets aangepast
Stilleven03-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Moguh, goeie tip hier voor die dunlops. 11000 km met een sport band rijden wekt mijn interesse zeker wel zeg :). Das beter dan 3000 met brigetone en nu al op het slijtblokje zitten.

i'm with the dunlops! *O*
heerlijk bandje, veel mensen gesproken die ermee rijden en geen enkel negatief geluid erover gehoord :N

zit zelf nu op de 9000km, voorband zit in t midden net op de slijtnokjes en is licht gecupt, maar niet hinderlijk. hang iets te extreem in de ankers af en toe denk ik })

hoewel ik normaal met 2.3/2.1 rijd, heeft achter nog een paar mm te gaan voordat de eerste slijtnokjes geraakt worden. opmerkelijk is ook dat de linkerkant sneller lijkt te slijten dan rechts, terwijl ik juist altijd meer op de rechter bochten aan het 'oefenen' ben, omdat links me van nature beter ligt :?

nb. jij had er toch 014's onder liggen? dat ís ook een kl :X te band
 
FF een vraagje tussendoor (en het zal vast al wel eens eerder gevraagd zijn).

Ik wil die taartschep achter op mijn modelletje 2007 verwijderen/inkorten, maar ik heb alleen nog maar oplossingen gezien waarbij de knipperlichten dan zeer dicht tegen de uitlaten aankomen, en dat vind ik niet mooi. (En nee, ik wil geen 3-in-1 pijp).

Mogelijke oplossingen?
 
i'm with the dunlops! *O*
heerlijk bandje, veel mensen gesproken die ermee rijden en geen enkel negatief geluid erover gehoord :N

zit zelf nu op de 9000km, voorband zit in t midden net op de slijtnokjes en is licht gecupt, maar niet hinderlijk. hang iets te extreem in de ankers af en toe denk ik })

hoewel ik normaal met 2.3/2.1 rijd, heeft achter nog een paar mm te gaan voordat de eerste slijtnokjes geraakt worden. opmerkelijk is ook dat de linkerkant sneller lijkt te slijten dan rechts, terwijl ik juist altijd meer op de rechter bochten aan het 'oefenen' ben, omdat links me van nature beter ligt :?

nb. jij had er toch 014's onder liggen? dat ís ook een kl :X te band

Ja idd, de grip is best goed maar die band brokkeld gewoon af :r . Echt reed altijd met Pilot road 2 ivm de duurzaamheid/grip maar als er zo veel zijn die de dunlops top vinden gaat die er gewoon onder. Bandje ziet er nog stoer uit ook :Y .

Wat is een korte kont? Ik heb er een setje opzitten waar de knipperlichten in het achterlicht zitten. Volgens mij kun je niet veel korter krijgen?
 
Pff net gebelt voor die db killers voor mijn bos. Kost 30 euro per stuk????? Das toch echt gestoord.

Iemand die me een setje kan lenen voor dit weekend?
 
FF een vraagje tussendoor (en het zal vast al wel eens eerder gevraagd zijn).

Ik wil die taartschep achter op mijn modelletje 2007 verwijderen/inkorten, maar ik heb alleen nog maar oplossingen gezien waarbij de knipperlichten dan zeer dicht tegen de uitlaten aankomen, en dat vind ik niet mooi. (En nee, ik wil geen 3-in-1 pijp).

Mogelijke oplossingen?
geintergreerde knipperlichten in je achterlicht unit? Of je knipperlichtjes net onder of boven je uilaat laten komen.
 
FF een vraagje tussendoor (en het zal vast al wel eens eerder gevraagd zijn).

Ik wil die taartschep achter op mijn modelletje 2007 verwijderen/inkorten, maar ik heb alleen nog maar oplossingen gezien waarbij de knipperlichten dan zeer dicht tegen de uitlaten aankomen, en dat vind ik niet mooi. (En nee, ik wil geen 3-in-1 pijp).

Mogelijke oplossingen?
Zoiets!???
full
 
hahaha en keurig binnen de lijntjes!


hoe was het zondagavond in Hoogland? 20 oktober is ze in de Boerderij Zoetermeer..

*O* *O*

heb 'r gistermiddag nog op Radio Rijnmond gehoord bij Live uit Lloyds 5 nr's acoustisch :9~

.....en 28 mei op tv1


i'm with the dunlops! *O*
heerlijk bandje, veel mensen gesproken die ermee rijden en geen enkel negatief geluid erover gehoord :N

zit zelf nu op de 9000km, voorband zit in t midden net op de slijtnokjes en is licht gecupt, maar niet hinderlijk. hang iets te extreem in de ankers af en toe denk ik })

hoewel ik normaal met 2.3/2.1 rijd, heeft achter nog een paar mm te gaan voordat de eerste slijtnokjes geraakt worden. opmerkelijk is ook dat de linkerkant sneller lijkt te slijten dan rechts, terwijl ik juist altijd meer op de rechter bochten aan het 'oefenen' ben, omdat links me van nature beter ligt :?

nb. jij had er toch 014's onder liggen? dat ís ook een kl :X te band


heb ook een setje sportsmarts klaarstaan, gaan er einde van de maand onder....

nieuw rubber voor de Dolomieten... :] :] :]

maar heb jij er achter maar 2,1 bar inzitten???is dat normaal voor de sportsmarts?

heb je je stompgrip al binnen?
 
iemand hiero ervaring met Lotens Motoren in kerkdriel?


maar heb jij er achter maar 2,1 bar inzitten???is dat normaal voor de sportsmarts?

heb je je stompgrip al binnen?

met die ntec technologie kun je ze achter relatief zacht oppompen. ga ik langere stukken touren, dan pomp ik er wel wat bars bij.

stompgrips komen als t goed is morgen of overmorgen, heb ze bij mn vaste 'pimp winkel' (marco moto) besteld, die haalt ze ook bij jvp weg, maar waren nog niet op voorraad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan