Triumph Speed Triple topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
FF een vraagje tussendoor (en het zal vast al wel eens eerder gevraagd zijn).

Ik wil die taartschep achter op mijn modelletje 2007 verwijderen/inkorten, maar ik heb alleen nog maar oplossingen gezien waarbij de knipperlichten dan zeer dicht tegen de uitlaten aankomen, en dat vind ik niet mooi. (En nee, ik wil geen 3-in-1 pijp).

Mogelijke oplossingen?

1226859500_resized.jpg
 
Hopelijk heb ik over 24 uur mijn Speed *O*

Moet alleen nog wachten op voorbandje, die word hopelijk morgen ochtend geleverd.
Zal alleen wel even 1-2 weken moeten rijden zonder Flyscreen want die kon niet gelijk geleverd worden....... ach je kan niet altijd alles hebben :)
 
aaah..

haha!

heb evt wel nog een setje originele pijpen voor je liggen :Y
zonder bochten, maar die heb je volgens mij niet nodig

weet niet of je t wil, maar anders mag je ze op komen pikken ;)

Heb ik ook al aan zitten denken. Die liggen bij me thuis en dat is ook een optie natuurlijk. Eens even over nadenken...
 
iemand hiero ervaring met Lotens Motoren in kerkdriel?met die ntec technologie kun je ze achter relatief zacht oppompen. ga ik langere stukken touren, dan pomp ik er wel wat bars bij.

stompgrips komen als t goed is morgen of overmorgen, heb ze bij mn vaste 'pimp winkel' (marco moto) besteld, die haalt ze ook bij jvp weg, maar waren nog niet op voorraad.

Het klopt dat je ze relatief zacht kunt oppompen :Y . Dunlop zelf adviseer echter wel 2,5 voor en 2,9 achter :? : Dunlop | Motor en scooterbanden
 
En dat is twee - 31 km te hard op de A15 :( :( Op deze manier loop ik wel heel hard leeg! Maar hopen dat al het goede niet in drieen komt '(
 
hoe was het zondagavond in Hoogland? 20 oktober is ze in de Boerderij Zoetermeer..

*O* *O*

heb 'r gistermiddag nog op Radio Rijnmond gehoord bij Live uit Lloyds 5 nr's acoustisch :9~

.....en 28 mei op tv1heb ook een setje sportsmarts klaarstaan, gaan er einde van de maand onder....

nieuw rubber voor de Dolomieten... :] :] :]

maar heb jij er achter maar 2,1 bar inzitten???is dat normaal voor de sportsmarts?

heb je je stompgrip al binnen?


Dana was weer heerlijk, ze was dit keer alleen met haar gitarist maar helemaal in haar element!
je moet haar echt live zien want ze zingt met d'r hele lijf

Dunlop geeft inderdaad 2,5/2,9 aan maar omdat ze erg stijf zijn mag je de druk vrij veel verlagen, zelf heb ik momenteel 2,3/2,6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan