Triumph Speed Triple topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx voor het idee, das zeker een mogelijkheid. Ook het idee van knippers onder of boven de uitlaten spreekt me wel aan, maar hoe te doen??? (graag afbeeldingen om ideeen op te doen).
achterkant.jpg


Pinkers hebben nog voldoende ruimte, maar dat zal ook door het carbon komen. Kleinere pinkers en je hebt het helemaal vrij.
Op Ebay gevonden, zoeken op TAIL TIDY Kit stage 2 Triumph Speed Triple 1050 + LED
 
FF een vraagje tussendoor (en het zal vast al wel eens eerder gevraagd zijn).

Ik wil die taartschep achter op mijn modelletje 2007 verwijderen/inkorten, maar ik heb alleen nog maar oplossingen gezien waarbij de knipperlichten dan zeer dicht tegen de uitlaten aankomen, en dat vind ik niet mooi. (En nee, ik wil geen 3-in-1 pijp).

Mogelijke oplossingen?

Knippers erboven? :Y

Standaard bij RG racing.

http://www.rg-racing

full
 
Laatst bewerkt:
Wil niet poggen maar ik vind mijn kont het mooist :)
20110305_003.jpg

die standaard arrow knippers zijn gewoon mooi, zwart met glas en dan een oranje bolletje als knipperlicht, vind het wel passen bij een speed :)

Rizoma, kost wat maar is wel VET :)
20110425_004.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wil niet poggen maar ik vind mijn kont het mooist :)[afbeelding]
die standaard arrow knippers zijn gewoon mooi, zwart met glas en dan een oranje bolletje als knipperlicht, vind het wel passen bij een speed :)

Rizoma, kost wat maar is wel VET :)
[afbeelding]

Begin nou niet over mooie kontjes, straks zijn we weer 5 pagina's verder met foto's van kontjes in de mooiste standen O-)
 
een tijd geleden heb ik bij Dunlop gelezen dat je achter tot 1,9 mag gaan

Heb op Lelijkstad met 2.1 en 1.9 gereden tijdens tracktraining. Ging super.
Op de openbare weg rij ik 2.4 2.4. KTM advies. Misschien maar eens wat meer spelen met de bandendruk.
KTM weegt minder dan de S3 dus kan veel uitmaken. Maar eens zien. Ga komend weekend twee dagen naar het zure land met een vriend en zijn collega's. Met de motor heen en terug knallen met één overnachting.


2,1 en 1,9 .... als Dunlop dat zelf aangeeft moet dat wel kunnen, zo is dus gebleken..

met de street ook maar wat meer experimenteren dan..
 
Iemand een goede tip?

Om mijn bougieprobleem op te lossen zal ik een nieuwe koppakking moeten regelen.
De dealer wees me erop dat ik ook de nokkenasketting + spanner + geleider zou moeten vervangen, de s3 heeft 22.500km gelopen, en volgens de dealer wordt dit rond de 30.000 gedaan.

Dus moet ik meerder onderdelen bestellen, ik vraag me dus af of er goedkopere wegen zijn dan bij een Triumph dealer te bestellen.....


Greetz.

Roel
 
Iemand een goede tip?

Om mijn bougieprobleem op te lossen zal ik een nieuwe koppakking moeten regelen.
De dealer wees me erop dat ik ook de nokkenasketting + spanner + geleider zou moeten vervangen, de s3 heeft 22.500km gelopen, en volgens de dealer wordt dit rond de 30.000 gedaan.

Dus moet ik meerder onderdelen bestellen, ik vraag me dus af of er goedkopere wegen zijn dan bij een Triumph dealer te bestellen.....


Greetz.

Roel
Probeer hier eens. De link verwijst nu naar het 2009 model, maar de site is ook beschikbaar voor andere jaren.

http://www.bikebandit.com/2009-triumph-speed-triple/o/m18736
 
Iemand een goede tip?

Om mijn bougieprobleem op te lossen zal ik een nieuwe koppakking moeten regelen.
De dealer wees me erop dat ik ook de nokkenasketting + spanner + geleider zou moeten vervangen, de s3 heeft 22.500km gelopen, en volgens de dealer wordt dit rond de 30.000 gedaan.

Dus moet ik meerder onderdelen bestellen, ik vraag me dus af of er goedkopere wegen zijn dan bij een Triumph dealer te bestellen.....


Greetz.

Roel


Is je dealer soms iemand uit Grave? :X

Alleen een koppakking is dan genoeg ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan