Triumph Speed Triple topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand een goede tip?

Om mijn bougieprobleem op te lossen zal ik een nieuwe koppakking moeten regelen.
De dealer wees me erop dat ik ook de nokkenasketting + spanner + geleider zou moeten vervangen, de s3 heeft 22.500km gelopen, en volgens de dealer wordt dit rond de 30.000 gedaan.

Dus moet ik meerder onderdelen bestellen, ik vraag me dus af of er goedkopere wegen zijn dan bij een Triumph dealer te bestellen.....


Greetz.

Roel
Of deze site..

http://www.worldoftriumph.com/section.php/4276/1/parts_locator
 
Beetje spammen, maar kijk naar dit Guzzi achterkant :9
end die carbon spatbord...... :9 :9

09-MotoGuzzi-V12%20LM.jpg
 
leuk klusje toch ;)


zeker.... ben dr erg blij mee haha

Ik sleutel graag, maar bouw liever bobbers op basis van een xs650, dan dat ik een blok van 2006 uit mekaar moe pakken. pffff

Maar twijfel of ik alles vervang.... lijkt me stug dat ik bij 22.500 alles al op heb gereden...
 
Aan zij die het licht al gezien hebben.

Ik ga in de nabije toekomst een tweedehands speed triple aanschaffen, de jaargangen 2007-8, lijken het best te passen qua aanbod en gevraagde prijs.

Waar moet ik op letten?

En niet onbelangrijk, wat met de street triple?
 
Aan zij die het licht al gezien hebben.

Ik ga in de nabije toekomst een tweedehands speed triple aanschaffen, de jaargangen 2007-8, lijken het best te passen qua aanbod en gevraagde prijs.

Waar moet ik op letten?

En niet onbelangrijk, wat met de street triple?

Goede vraag!

Ik ben zelf ook aan het twijfelen tussen een Speed Triple '08 of een Street Triple R. Ik moet alleen eerst mijn huidige motor zien kwijt te raken. Schiet niet op helaas. '(
 
zeker.... ben dr erg blij mee haha

Ik sleutel graag, maar bouw liever bobbers op basis van een xs650, dan dat ik een blok van 2006 uit mekaar moe pakken. pffff

Maar twijfel of ik alles vervang.... lijkt me stug dat ik bij 22.500 alles al op heb gereden...
dat is ook niet waar, mn daytona 955 had er 50000 op zitten toen ik m wegdeed en die was nog steeds perfekt ;) super onzin, een tandwiel/kettingsetje gaat zelfs nog veel langer mee :/
 
Laatst bewerkt:
dat is ook niet waar, mn daytona 955 had er 50000 op zitten toen ik m wegdeed en die was nog steeds perfekt ;) super onzin, een tandwiel/kettingsetje gaat zelfs nog veel langer mee :/


Waarschijnlijk een typisch "laat-hem-hier-bij-de-dealer-maar-achter-dan-trek-ik-je-knip-leeg" verhaaltje dus.....
 
ff een domme vraag, maar hoe krijg je de odo meter 1 en 2 op nul?? :P

krijg wel die in het grote scherm op 0 maar de kleine niet, wie kan me helpen?
 
ff een domme vraag, maar hoe krijg je de odo meter 1 en 2 op nul?? :P

krijg wel die in het grote scherm op 0 maar de kleine niet, wie kan me helpen?
kies odo 1 of 2, druk op de rechter knop en clear tot de stand op 0 staat. Dan de andere stand kiezen en hetzelfde doen.
 
dat is ook niet waar, mn daytona 955 had er 50000 op zitten toen ik m wegdeed en die was nog steeds perfekt ;) super onzin, een tandwiel/kettingsetje gaat zelfs nog veel langer mee :/


:^ heb er hier 42000km op staan en nog steeds niks aan het handje
 
Aan zij die het licht al gezien hebben.

Ik ga in de nabije toekomst een tweedehands speed triple aanschaffen, de jaargangen 2007-8, lijken het best te passen qua aanbod en gevraagde prijs.

Waar moet ik op letten?

En niet onbelangrijk, wat met de street triple?

Het licht zien we elke morgen weer. :')

waar je op moet letten?
smiley_shrug.gif


Meestal zitten ze nog goed in de lak O-)
 
:^ heb er hier 42000km op staan en nog steeds niks aan het handje

Hier 200km op staan en niets aan de hand *O* _O-

23wmlhk.jpg


Wat rijd ie heerlijk zeg! Continue met een smile op mijn gezicht gereden, ook toen ik na een half uurtje in een regenbui kwam :] Ding trekt als een malle en ligt als een huis op de weg. Pas volgende week zaterdag voor een beurt. Misschien laat ik er wel gelijk een Mivv GP uitlaat onder zetten, was niet al te duur. Vind de HP Corse wel mooi maar deze heeft ook wat :)

GP%20CARBONIO%20SPEED%20TRIPLE%202011.jpg


Was het maar morgen, gelijk snipperen op werk en dan weer lekker :]
 
Hier 200km op staan en niets aan de hand *O* _O-

[afbeelding]

Wat rijd ie heerlijk zeg! Continue met een smile op mijn gezicht gereden, ook toen ik na een half uurtje in een regenbui kwam :] Ding trekt als een malle en ligt als een huis op de weg. Pas volgende week zaterdag voor een beurt. Misschien laat ik er wel gelijk een Mivv GP uitlaat onder zetten, was niet al te duur. Vind de HP Corse wel mooi maar deze heeft ook wat :)

[afbeelding]

Was het maar morgen, gelijk snipperen op werk en dan weer lekker :]

Felicitaart :9 *O* *O* *O*

ik vind de HPcorse mooier en wat specialer :P

ennuh het is nog licht hoor :]
 
Laatst bewerkt:
Hier 200km op staan en niets aan de hand *O* _O-

[afbeelding]

Wat rijd ie heerlijk zeg! Continue met een smile op mijn gezicht gereden, ook toen ik na een half uurtje in een regenbui kwam :] Ding trekt als een malle en ligt als een huis op de weg. Pas volgende week zaterdag voor een beurt. Misschien laat ik er wel gelijk een Mivv GP uitlaat onder zetten, was niet al te duur. Vind de HP Corse wel mooi maar deze heeft ook wat :)

[afbeelding]

Was het maar morgen, gelijk snipperen op werk en dan weer lekker :]
Gefeliciteerd. *O* *O* :9~
 
Hier 200km op staan en niets aan de hand *O* _O-

[afbeelding]

Wat rijd ie heerlijk zeg! Continue met een smile op mijn gezicht gereden, ook toen ik na een half uurtje in een regenbui kwam :] Ding trekt als een malle en ligt als een huis op de weg. Pas volgende week zaterdag voor een beurt. Misschien laat ik er wel gelijk een Mivv GP uitlaat onder zetten, was niet al te duur. Vind de HP Corse wel mooi maar deze heeft ook wat :)

[afbeelding]

Was het maar morgen, gelijk snipperen op werk en dan weer lekker :]

Proficiat!! Veel plezier :)
 
Hier 200km op staan en niets aan de hand *O* _O-

[afbeelding]

Wat rijd ie heerlijk zeg! Continue met een smile op mijn gezicht gereden, ook toen ik na een half uurtje in een regenbui kwam :] Ding trekt als een malle en ligt als een huis op de weg. Pas volgende week zaterdag voor een beurt. Misschien laat ik er wel gelijk een Mivv GP uitlaat onder zetten, was niet al te duur. Vind de HP Corse wel mooi maar deze heeft ook wat :)

[afbeelding]

Was het maar morgen, gelijk snipperen op werk en dan weer lekker :]


Yeah, wat is 24 uur achteraf kort hè
 
Aan zij die het licht al gezien hebben.

Ik ga in de nabije toekomst een tweedehands speed triple aanschaffen, de jaargangen 2007-8, lijken het best te passen qua aanbod en gevraagde prijs.

Waar moet ik op letten?

En niet onbelangrijk, wat met de street triple?


street kan je erbij houden voor de afwisseling!

2007 en 2008 zit best wel veel verschil tussen, behalve 1 jaar...
 
Thx all!

Yeah, wat is 24 uur achteraf kort hè

Inderdaad, maar wat helemaal irritant was was het gesprek met de verzekering. Waren onduidelijkheden (van hun kant) omtrent mijn ART4 slot. Daarna gaat die gozer op zijn gemakkie al mijn gegevens noteren voor de verzekering............. ARRRRRRRRRRGH ik wil naar de dealer om de motor te halen !!!!!!!!!!!!!

Achteraf gezien had ik toch niet eerder kunnen rijden ermee. Toen ik aankwam stond de Speed nog op de brug in de werkplaats. Achterband was net verwisseld en erop gezet, achterband was ook pas vandaag geleverd vanuit leverancier. Toen kreeg ik te horen dat de Flyscreen toch nog vandaag geleverd was en die werd er ook nog opgezet *O*

Nog met een Speed eigenaar buiten zitten praten. Die had 2 Bos dempers onder het kontje en die klonken best deftig :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan