Triumph Speed Triple topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, een oplettende MF-er!! Klopt helemaal, de zoektocht naar een geschikte Superduke duurde me te lang (schadegevallen, tikkende motorblokken etc..). Het werd inderdaad die ene procent twijfel: de Speed!
:Y Denk het wel. Komt uit Volendam, zeker.
Heb hem toen eens zien staan. Was er zelf wezen kijken voor die zwarte uit 2009 die er nog steeds staat.
Ben wel erg benieuwd of er nog wat van de prijs is afgegaan?
Op de prijs van die zwarte wou hij er geen cent vanaf halen. Hoewel, hij wou er 150 euro vanaf halen als ik er zelf nieuwe banden op zou laten zetten (achterband was zeker aan vervanging toe en voorband was ook niet meer je van het). Dit was inclusief inruil Fazer.
Die uit 2009 moest, toen ik ging kijken, nog ingevoerd worden (motor geimporteerd uit Engeland. Die van jou ook volgens mij)
Die zwarte is volgens mij nu ingevoerd en hij vraagt er ook meteen 460 euro meer voor dan toen ik ben wezen kijken. |(
Klopt, hij ziet er wel anders uit als de eerder getoonde foto. Alleen de union jack op de tank klopt (nog). Ik heb iets van de prijs afgekregen, maar niet veel inderdaad. Hij was/is dan ook wel serieus in nieuwstaat.
Hij komt inderdaad uit Engeland, dit was al gebeurt in 2010. Mooi toch, Engelse motor die zn eerste 9000 km op Engelse grond heeft gemaakt ;)


Vanochtend weer heerlijk tussen de files doorgereden :D Genieten.
 
Haha, een oplettende MF-er!! Klopt helemaal, de zoektocht naar een geschikte Superduke duurde me te lang (schadegevallen, tikkende motorblokken etc..). Het werd inderdaad die ene procent twijfel: de Speed!Klopt, hij ziet er wel anders uit als de eerder getoonde foto. Alleen de union jack op de tank klopt (nog). Ik heb iets van de prijs afgekregen, maar niet veel inderdaad. Hij was/is dan ook wel serieus in nieuwstaat.
Hij komt inderdaad uit Engeland, dit was al gebeurt in 2010. Mooi toch, Engelse motor die zn eerste 9000 km op Engelse grond heeft gemaakt ;)


Vanochtend weer heerlijk tussen de files doorgereden :D Genieten.

vanmorgen ook met de bike gegaan :9~

MP3-tje op de navigatie, cardo gepaird met de garmin en heerlijk met de muziek op door de ochtendspits. Geeft toch weer een extra dimensie aan motorrijden :9~
 
leuk he. ben ook aan het kijken naar een 660 zumo maar ik vind het zo aso dat die dingen zo fucking duur zijn.

Klopt ze zijn duur, maar je hebt er zoveel plezier van!

Heb hem nu icm een scala rider G4 ...... geloof me, als je dat gewend bent, dan wil je niet anders meer :Y
 
Klopt.....jij hebt de bellypan onderkant nog bekeken toch? :P
Volgens mij zat er een Remus uitlaat op
Yep, zag er voor een bellypan netjes uit moet ik zeggen. Maar ik snap wel dat je hem niet genomen hebt, het voorwiel draaide niet eens en de koplampen stonden verkeerd afgesteld... 8-)

ik moet nog ergens een plaatje hebben van dat ding
e5e89b4387b2007483d1f171e7155b2c
De mijnuh staat d'r ook nog op! *O*
bijna het hele voorwiel dan...



_O-

Skerp! :Y
 
vanmorgen ook met de bike gegaan :9~

MP3-tje op de navigatie, cardo gepaird met de garmin en heerlijk met de muziek op door de ochtendspits. Geeft toch weer een extra dimensie aan motorrijden :9~~


Heb dat wel eens geprobeerd met de zumo550 en de cardo, maar vond het toch een beetje onwerkelijk. Heb na 10 minuten de muziek weer uitgezet. Kan ook wel met de geluidskwaliteit van de 550 te maken hebben, heb tenminste begrepen dat de 660 een stuk beter is.
 
Heb dat wel eens geprobeerd met de zumo550 en de cardo, maar vond het toch een beetje onwerkelijk. Heb na 10 minuten de muziek weer uitgezet. Kan ook wel met de geluidskwaliteit van de 550 te maken hebben, heb tenminste begrepen dat de 660 een stuk beter is.

Je audio volume qua muziek terug zetten naar +/- 60%, je navigatie output volume gewoon op 90 a 100% laten staan. Je kunt dan goed de muziek regelen met je headset. Anders gaat ie ook op een 660 als een gek vervormen (schijnt, heb het zelf niet geprobeerd, maar meteen de bovenstaande instellingen genomen. Die werken voor mij uitstekend)

Enne je moet natuurlijk ook het volume niet laten overstemmen, die 3 cilinder moet je toch horen :Y
 
Je audio volume qua muziek terug zetten naar +/- 60%, je navigatie output volume gewoon op 90 a 100% laten staan. Je kunt dan goed de muziek regelen met je headset. Anders gaat ie ook op een 660 als een gek vervormen (schijnt, heb het zelf niet geprobeerd, maar meteen de bovenstaande instellingen genomen. Die werken voor mij uitstekend)

Enne je moet natuurlijk ook het volume niet laten overstemmen, die 3 cilinder moet je toch horen :Y

Gewoon een mp3tje afspelen met het geluid van een vette speed triple dus.. :+
 
waarom de muziek via de navi?

ik heb een 220 dus dat gaat niet, maar mn Scala Q2 doet de radio prima, en eventueel kan je zo een MP3 spelertje direct aansluiten.
ik rijd iig al ruim een jaar niet meer zonder muziek.. heeerlijk beetje oude rock muziek op de achtergrond als je een dijkje over knalt.

@frank; mooie speed :) zo'n arrow systeempje en bar-end mirrors staan ook nog op mijn lijstje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan