Eerste official movie van de 2016 speed triple:Nice, maar niet fundamenteel anders. Benieuwd naar de specs.
Ik vind de nieuwere koplampen echt een verbetering t.o.v. de vorige editieVind em wel vet.
Helaas niet echt vernieuwend wat uiterlijk betreft.
verklaar U nader?
Ik vind de nieuwere koplampen echt een verbetering t.o.v. de vorige editie
Blijft gewoon 1 van de gaafste nakeds
Ik vind de nieuwere koplampen echt een verbetering t.o.v. de vorige editie
Blijft gewoon 1 van de gaafste nakeds
De smiley zegt genoeg toch?
Ik zou er niks in onderhoud willen in ieder geval op basis wat ik nu bij 3 motoren heb gezien ...
For the Ride
grappig dat hier gesproken wordt over een quickshifter... en nog grappiger dat het verhaal halverwege over gaat in het engels ( beetje slordig eigenlijk!! )
Maar blijft een gaaf apparaat;-))
Eerste official movie van de 2016 speed triple:Nice, maar niet fundamenteel anders. Benieuwd naar de specs.
Kijk maar op de site van de importeur. Toch echt wel enkele verbeteringen: +5 pk + 1 nM. Rijmodi (5 stuks + eigen in te stellen), electronische gasklepregeling, tc, slipperclutch, ride by wire, nieuw ontworpen flow in uitlaat, 10% minder verbruik, led knippers, Showa voor en achter, brembo's met ABS, bar end spiegels, versnellingsindicator...
Aardig wat lijkt me. Was overigens wel nodig om bij te blijven...
Kom er al 7 jaar en heb nog nooit problemen gehad en heb goede service van ze.
Niks mis mee.
Mag ik vragen welke 3 motoren dat zijn geweest?
Ben namelijk wel benieuwd
Kijk maar op de site van de importeur. Toch echt wel enkele verbeteringen: +5 pk + 1 nM. Rijmodi (5 stuks + eigen in te stellen), electronische gasklepregeling, tc, slipperclutch, ride by wire, nieuw ontworpen flow in uitlaat, 10% minder verbruik, led knippers, Showa voor en achter, brembo's met ABS, bar end spiegels, versnellingsindicator...
Aardig wat lijkt me. Was overigens wel nodig om bij te blijven...
Alleen die 5pk hadden er 25 moeten zijn, om bij te blijven bij concurrentie.
Dat zou je mooi kunnen regelen met de rijmodi
Voor beide is idd wat te zeggen. Ik kom echter vanwege het nM pakhuis weinig pk tekort... Ding loopt super en sleurt er lekker aan. Mooi lineair en geen verassingen, dus misschien wat braaf ja. Maar wel fijn! ;-)
Ik moet echt wennen aan mijn Aprilia, waar de speed triple zoals jij ook zegt lekker lineair en zonder verassingen is.
Komt bij de Aprilia alles in 1keer maar pas na de 6000tpm.
Dat ding zeult echt de bochten uit, word er bijna bang van ....
je kan je appie inruilen op mijn 2011 speed
[afbeelding]
...zitten weer iets ronde vormen aan de koplamp..., ik zeg : bij de volgende modelwissel zijn ze gewoon weer rond...
...en voor de nostalgisten...
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ze vriendelijk zijn en weten wat ze doen twijfel ik niet aan.
motor 1 ketting zou vervangen zijn, en brandstoffilter.
Bleken de tandwielen wel vervangen te zijn maar de ketting niet (gewoon opgepoetst vermoedelijk) (het was nog de eerste montage ketting van fabriek af ...
brandstoffilter zou vervangen zijn, ik trek de tank los is er niks vervangen (datum van het filter correspondeerde met het bouwjaar)
Motor 2 had een grote beurt gehad daar incl kleppen stellen.
Ik stel de kleppen (1000km nadat hij een beurt zou moeten hebben gehad) klopt de helft niet (te strak) en was hij zeer slordig in elkaar gezet.
Motor 3 heb ik niet zelf gezien maar dat is een verhaal van iemand die mij gemaild heeft via mijn advertentie op speurders. En die had een soortgelijk verhaal.
Verder mijd ik ook Roke, vanwege een flinke miskoop daar!
En Ten kate mijd ik voor onderhoud, vanwege een op 1 stapeling van dingen die mij zijn overkomen, zoals wg rijden en erahter komen dat je geen remdruk hebt na een bandenwissel, ze hebben ook een wiellager verkeerd gemonteerd en een 3tal van dat soort zaken. Service is echter wel zeer goed, dus voor onderdelen kleding en banden kom ik daar wel (wielen lever ik los aan)
bij al die bedrijven zijn ze zeer vriendelijk en hebben ze ook verstand van zaken, maar er moet ook geld verdiend worden, en dat is gewoon moeilijk in deze branche en dan vallen er wel eens steken...
Ik wou het eerst niet vertellen omdat ik toch wel weer de wind van voren krijgen, maar hier heb je het gewoon .....