Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja snap ik. Ik had eerst een Mivv GP op mijn Daytona 675, later een Arrow. De Arrow was voor de looks want de sound van die Mivv was fenomenaal!

Mijn Speed klinkt nog rauwer trouwens, heerlijk!
Ik vond dat hoogtoerige snerpen van de 675 toch wel echt veel geiler dan de grom van de 1050 :Y

Wat dat betreft vind ik m'n KTM V2 met Akra qua geluid wel net zo rauw als m'n Speed, maar beide kunnen niet tippen aan de Daytona :9~

M'n nieuwe oude KTM ééncilinder klinkt ook niet slecht trouwens :P
 
Laatst bewerkt:
Vraagje, klopt het dat het aanhaalmoment van het voortandwiel 132nm is? Is voor mijn Speedtriple uit 2012.
 
Ik vond dat hoogtoerige snerpen van de 675 toch wel echt veel geiler dan de grom van de 1050 :Y

Wat dat betreft vind ik m'n KTM V2 met Akra qua geluid wel net zo rauw als m'n Speed, maar beide kunnen niet tippen aan de Daytona :9~

M'n nieuwe oude KTM ééncilinder klinkt ook niet slecht trouwens :P
mijn nieuwe streetje maakt standaard niet zo heel veel lawaai, daarom ga ik ook maar eens kijken of er wat mooi onder geschroeft kan worden. Iets meer geluid mag wel. Het inlaatgeluid daarentegen is geweldig en de sound engineer (ja echt, bestaat) die mag wat mij betreft als beloning voor zijn werk innig geknuffeld worden door een aantal bevallige dames!!! Zo'n heerlijke brul.
Maar nu zie ik voor de street vanaf 2017 nog maar beperkte opties (akra, yoshi, SC-project, triumphs standaard arrow :r)

Dus nog maar even internet afstruinen
 
Gefeliciteerd! Mooie fietsen zijn dat!

Die van mij loopt wel eens op tot 6 blokjes wanneer het erg warm is en ik wat langzamer rijdt, dus minder rijwind. In de stad bijvoorbeeld. Zou me er niet te druk om maken.
Ruud Fredriks heeft bij het tunen wel de temperatuur naar omlaag aangepast waarbij de fan aanslaat, deze staat bij mijn model Speed erg hoog standaard.
Thx!

De fan slaat wel redelijk snel aan als hij op de 6 blokjes staat, maar inderdaad met dit weer in de stad.
Bedankt voor de bevestiging!
 
mijn nieuwe streetje maakt standaard niet zo heel veel lawaai, daarom ga ik ook maar eens kijken of er wat mooi onder geschroeft kan worden. Iets meer geluid mag wel. Het inlaatgeluid daarentegen is geweldig en de sound engineer (ja echt, bestaat) die mag wat mij betreft als beloning voor zijn werk innig geknuffeld worden door een aantal bevallige dames!!! Zo'n heerlijke brul.
Maar nu zie ik voor de street vanaf 2017 nog maar beperkte opties (akra, yoshi, SC-project, triumphs standaard arrow :r)

Dus nog maar even internet afstruinen
Akra is altijd goed toch? :)
 
Whohahahahahah dan mag jij mij geen hand geven als je dat met een hand haalt... :P

Maar belangrijkste is om een halve slag voordat het doldraait te stoppen ongeacht het moment.
 
Whohahahahahah dan mag jij mij geen hand geven als je dat met een hand haalt... :P

Maar belangrijkste is om een halve slag voordat het doldraait te stoppen ongeacht het moment.
Als de arm maar lang genoeg is ;)
 
Akra is altijd goed toch? :)
Goede ervaringen mee :)

Maar die yoshi is visueel misschien wel t mooiste. Twijfel nog of ik ook de cat ga vervangen of niet, maar dan is direct e-keur eraf enzo.

Andere optie is eens in mijn vakantie gaan buurten bij Pajic. Is eventjes rijden, maar hoor goede verhalen voor prima prijzen. Met e-keur akra en yoshi ook al gauw richting de 800€
 
Goede ervaringen mee :)

Maar die yoshi is visueel misschien wel t mooiste. Twijfel nog of ik ook de cat ga vervangen of niet, maar dan is direct e-keur eraf enzo.

Andere optie is eens in mijn vakantie gaan buurten bij Pajic. Is eventjes rijden, maar hoor goede verhalen voor prima prijzen. Met e-keur akra en yoshi ook al gauw richting de 800€
Vriend van me heeft een einddemper bij Pajic op z'n Street laten zetten, cat ook weg, prima resultaat, wel erg hard :P

Als je een leuke tweedehands einddemper ergens op de kop kan tikken die ongeveer een beetje zou passen, dan kan Pajic die er wel aanlassen. Zou wel even van tevoren een afspraak maken en gewoon meteen een einddemper meenemen, en/of hem vragen of hij nog iets heeft liggen.
 
Goede ervaringen mee :)

Maar die yoshi is visueel misschien wel t mooiste. Twijfel nog of ik ook de cat ga vervangen of niet, maar dan is direct e-keur eraf enzo.

Andere optie is eens in mijn vakantie gaan buurten bij Pajic. Is eventjes rijden, maar hoor goede verhalen voor prima prijzen. Met e-keur akra en yoshi ook al gauw richting de 800€

Als je de cat laat zitten is het zonde van je knaken, geluid wordt er nauwelijks anders van en je wint er een halve pk mee.

Ik rij altijd met open systemen en ik heb nog nooit gezeik gehad. In Dld gewoon db killer erin en normaal rijden in de dorpen.
 
Goede ervaringen mee :)

Maar die yoshi is visueel misschien wel t mooiste. Twijfel nog of ik ook de cat ga vervangen of niet, maar dan is direct e-keur eraf enzo.

Andere optie is eens in mijn vakantie gaan buurten bij Pajic. Is eventjes rijden, maar hoor goede verhalen voor prima prijzen. Met e-keur akra en yoshi ook al gauw richting de 800€

Ik heb op de VFR een Superpole uitlaat. NL product en maatwerk, tegen een scherpe prijs. En de sound heb je weleens gehoord meen ik ;) V4 O-)
 
full

Ik heb ook maar eens een foto voor in de OP gemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan