Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie er begint over de opwarming van de aarde die moet niet in mijn werkberijk staan :(
Frio sua!
Wegen van links, max.snelheden, niet rechts inhalen, niet over strepen heen rijden, benzine prijs allemaal moeilijk...

Maar de wegen zijn goed en de bomen groen.

Kikkerlandje is GROOOOOOT

Veel te koud hier idd, ik vertrek donderdag voor 5 dagen naar Jerez
 
Veel te koud hier idd, ik vertrek donderdag voor 5 dagen naar Jerez
MotoGP kijken, nice :)
Wees voorbereid op file richting het circuito op zondag, een aardig eindje lopen van parkeerplaats naar tribune en neem zonnebrandcrème en iets voor op je hoofd mee.
Oh en contant geld! Je kunt daar niks met bankpas of creditcard betalen |(
 
Laatst bewerkt:
Nat en koud, ballenland...

Je vat het goed samen!

Vanaf woensdag wordt het weer mooi weer :Y

Mooi :? Ik weet dat 15 graden voor de middag en 15 na de middag ook samen 30 graden zijn, maar dat voelt toch niet hetzelfde aan.




:Y :Y

1270686545N067BMWDuitsland.jpg


voor een 35 jaar oude motor gaat het toch goed de bocht om. Het in de bocht leggen heeft wat tijd nodig, netals het schakelen en af remmen heeft vooral ruimte nodig. Smooth rijden dan gaat het best wel goed.


:t
 
Je vat het goed samen!Mooi :? Ik weet dat 15 graden voor de middag en 15 na de middag ook samen 30 graden zijn, maar dat voelt toch niet hetzelfde aan.:Y :Y

[afbeelding]

voor een 35 jaar oude motor gaat het toch goed de bocht om. Het in de bocht leggen heeft wat tijd nodig, netals het schakelen en af remmen heeft vooral ruimte nodig. Smooth rijden dan gaat het best wel goed.


:t
Foto uit jaren 70 vorige eeuw?

:P
 
Je vat het goed samen!Mooi :? Ik weet dat 15 graden voor de middag en 15 na de middag ook samen 30 graden zijn, maar dat voelt toch niet hetzelfde aan.:Y :Y

[afbeelding]

voor een 35 jaar oude motor gaat het toch goed de bocht om. Het in de bocht leggen heeft wat tijd nodig, netals het schakelen en af remmen heeft vooral ruimte nodig. Smooth rijden dan gaat het best wel goed.


:t
_O- als t geen afzien is, is het toch eigenlijk ook gewoon niet echt vakantie of wel :P
 
Gezien mijn witte al bijna 2 jaar geleden naar de eeuwige TT-velden is, toch maar een OP foto van de 'nieuwe' van de motor trip naar et Sauerland afgelopen weekend;

full
 
MotoGP kijken, nice :)
Wees voorbereid op file richting het circuito op zondag, een aardig eindje lopen van parkeerplaats naar tribune en neem zonnebrandcrème en iets voor op je hoofd mee.
Oh en contant geld! Je kunt daar niks met bankpas of creditcard betalen |(

Ben er vorig jaar ook geweest, net als nu met Sporttravel, bedankt voor de tips, maar was vorig
jaar gelukkig goed voorbereid, wij hoeven niet ver te lopen, de bus staat kort bij de ingang :W
 
Gezien mijn witte al bijna 2 jaar geleden naar de eeuwige TT-velden is, toch maar een OP foto van de 'nieuwe' van de motor trip naar et Sauerland afgelopen weekend;

[afbeelding]

Mooie fiets :9~ , Duitsland is altijd mooi rijden, wij gaan volgende week donderdag voor vier
dagen Westerwald, slapen altijd bij Boeles place.
 
Macmilan. Doe Jan en Annemarie de groeten. Van me. Begin maar over mcs sjoelbak dan weten ze het wel.
 
Een maat van me blijft zeuren dat ik naar Boele's moet. Ga ik de volgende x proberen, want ondanks lieve mensen... het eten... oef...


Mooie fiets :9~ , Duitsland is altijd mooi rijden, wij gaan volgende week donderdag voor vier
dagen Westerwald, slapen altijd bij Boeles place.
 
Beste heren en dames Speed Trippelaars,

Momenteel ben ik met een maat bezig met groot onderhoud aan zijn 955i Speed Triple. Om zijn nokkenasketting te vervangen moet de sprag-clutch verwijderd worden maar daar is een ''Sprag-clutch holder'' voor nodig. Even bestellen zou je zeggen.. Maar die dingen zijn overal pas weer eind juni verkrijgbaar.

Mijn vraag: Heeft er iemand een sprag-clutch holder, Triumph onderdeel nummer: T3880017 te koop/te leen/te huur?

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan