Evengoed gefeliciteerdZoals het nu lijkt haal ik zaterdag een bijna nieuwe zilveren Street RS op bij Bruurs en laat ik mijn Speed daar achter. Heb een goede deal kunnen maken!
ook al heb ik slechts de R versie, ik kan het beamenEvengoed gefeliciteerd..daar ga je ook veel plezier mee beleven
ook al heb ik slechts de R versie, ik kan het beamen
Ik zou toch wel flink twijfelen tussen een Street R en een 790 Duke
Volgens het filmpje remmen ze beiden even goed.Ik vind de Duke best leuk ding om te zien en ik denk dat hij ook echt wel lekker rijdt maar volgens mij is er erg bezuinigd op vering en remmen. Een maatje van mij heeft er 1 en die is er dik tevreden mee overigens. Het is wel zijn eerste motor dus hij heeft weinig referentiekader.
Het kwam zo uit. Pajic had die liggen en paste zo prima onder de motor. Extra bochten lassen was niet nodig maar wel als de pijp meer ernaast zou komen.Haha de R is ook gewoon een dikke fiets hoor! Waarom heb jij eigenlijk je Scorpion custom laten maken? Ik heb er ook voor zitten kijken maar origineel komt hij met zo'n S bocht als verbindingsstuk naar de voorbochten.
Het kwam zo uit. Pajic had die liggen en paste zo prima onder de motor. Extra bochten lassen was niet nodig maar wel als de pijp meer ernaast zou komen.
SC projects met die s bocht is ook erg mooi maar achijnt bruut hard te zijn haha
Rempomp van een 675 is ook een goede optie, destijds knapte mijn ‘05 daar enorm van op.
Volgens mij ‘10, er is vast een dealer die je daar meer over kan vertellen.Van een Daytona 675? welk bouwjaar?
Er is zoveel mooi spul. Bij Pajic liggen nieuwe of gebruikte dempers die hij dan passend maakt. Vergeleken met een nieuw systeem was ik een stuk goedkoper uit, maar het is dan niet hagelnieuw rechtstreeks uit de verpakking.Aaah duidelijk verhaal.
Klopt over die SC, daarom laat ik hem liggen.. Krijg je geheid gezeur mee en elke keer als je naar het buitenland gaat kun je de originele uitlaat erop gaan zetten.
Ik denk dat ik voor de Scorpion gp ga, die heeft een s bocht, E keur met db killer en klinkt lekker.
Wat noem je fors? Welk bouwjaar/type?heb m'n motor verkocht en nu op zoek naar een speed , hoe zit het met hoge kilometerstanden , heb er 2 gevonden maar met nogal een forse kilometerstand , iets in mij zegt van , niet doen , maar mischien het ook wel geen probleem , ik neem aan dat er hier veel ervaring is.
heb m'n motor verkocht en nu op zoek naar een speed , hoe zit het met hoge kilometerstanden , heb er 2 gevonden maar met nogal een forse kilometerstand , iets in mij zegt van , niet doen , maar mischien het ook wel geen probleem , ik neem aan dat er hier veel ervaring is.
heb m'n motor verkocht en nu op zoek naar een speed , hoe zit het met hoge kilometerstanden , heb er 2 gevonden maar met nogal een forse kilometerstand , iets in mij zegt van , niet doen , maar mischien het ook wel geen probleem , ik neem aan dat er hier veel ervaring is.
Heb er eentje gevonden van het bouwjaar 2006 met 61000 km en eentje van 2005 met 50000 km.
ikzelf vind dit eigenlijk al best wel wat kilometers
heb m'n motor verkocht en nu op zoek naar een speed , hoe zit het met hoge kilometerstanden , heb er 2 gevonden maar met nogal een forse kilometerstand , iets in mij zegt van , niet doen , maar mischien het ook wel geen probleem , ik neem aan dat er hier veel ervaring is.
Bij een jonge motor met alle elektronica van dien klus je er niet zomaar ff een nieuwe teller op.Ik heb die vraag ook 2 weken geleden gesteld en in principe kunnen ze die kilometerstanden wel aan, vertelden de kenners.
Aan de andere kant, en ik weet niet hoe dat bij Triumph zit, maar bij KTM wordt in een data bestand de onderhoudsbeurten bijgehouden mits dealer onderhouden natuurlijk. Veel rijders blijven bij een erkende dealer, denk ik, of gaan er naar toe.
Hoe makkelijk is het om bij een relatief jonge motor een ander tellertje te kopen met minder km en op basis daarvan een verkoopprijs bepalen.
Bij oude motoren met veel km geldt hetzelfde. Ik kijk dan bijvoorbeeld naar of het blok er versleuteld uit ziet en zijn de gebruikerssporen aannemelijk bij de opgegeven km-stand (voetsteunen van rubber die er versleten uitzien met een km-stand van 20k is niet meer aannemelijk) dat soort dingen.
Handje achter de uitlaat houden om te kijken of er olie op je hand komt bij een keer goed gas geven. Als er olie op komt en de km-stand is 20k dan is die km-stand niet meer aannemelijk.
En verder ist wat _SveN_ zegt.
Bij een jonge motor met alle elektronica van dien klus je er niet zomaar ff een nieuwe teller op.