Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou je moet altijd oppassen. Gisteren op terugweg van werk een vrij forse dame in een zo leek het gekrompen Aygo die haar nek niet meer kon draaien. En ging gewoon van richtingaanwijzer uit en gaan. Tsja daar reed ik dus al en door flink op t gas heeft ze mij net gemist want er was ook geen sprake van een nacheck of uberhaupt een reactie op de situatie. Volgens mij had deze mevrouw de bezemstoel niet onder maar rectaal tussen de benen waardoor het draaien van de nek onmogelijk was ofzo...

T had erger gekund... t was niet op Curacao met gaten, pechgevallen, enz :P
 
Zoveel randdebielen op de weg, niet normaal. Waarom die mensen een rijbewijs hebben en legaal anderen in gevaar mogen brengen vraag je je dan af...
 
Het is idd een Speed.
De rijder was een 33-jarige man uit Harskamp.

'(

Cookies op destentor.nl | destentor.nl

Hij woonde tot voor kort bij mij in de straat, had tijdje geleden het huis overgenomen van zn vader
in Kootwijkerbroek, vrouw en kind van zes maanden blijven achter.
Kregen het bericht toen we op 8 augustus met de motor in Karinthië aankwamen, dan lig je wel een paar
nachtjes wakker.
We hebben er nog wel een redelijke vakantie van gemaakt, maar het gaat je kop niet meer uit.
Hebben dus ook vrij rustig gereden de hele vakantie.
 
Al vaker de vraag hier gesteld. Ik zoek een korte kentekenplaat houder voor de speed bouwjaar 2009. Nu nog een taartschep achterop en niet mooi. Maar of ik lees niet goed maar geen idee welke ik moet hebben en waar te koop.
 
Hij woonde tot voor kort bij mij in de straat, had tijdje geleden het huis overgenomen van zn vader
in Kootwijkerbroek, vrouw en kind van zes maanden blijven achter.
Kregen het bericht toen we op 8 augustus met de motor in Karinthië aankwamen, dan lig je wel een paar
nachtjes wakker.
We hebben er nog wel een redelijke vakantie van gemaakt, maar het gaat je kop niet meer uit.
Hebben dus ook vrij rustig gereden de hele vakantie.

Pittige berichten om tekrijgen...kan me voorstellen dat het meer doorwerkt , als het een bekende is..
 
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan