Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo heren 😊 heb even een vraag voor jullie.
Ik sta op het punt om een speedy te kopen uit 2011 met 39000 km op de teller. Waar moet ik rekening mee houden? Met mijn 2005er ben ik aardig bekend, maar met de nieuwere fietsen niet. Wie o wie kan mij helpen :)

Een fijne :]...er waren in het begin wat problemen met barsten in de koplampen (als het goed is vervangen onder garantie), verder letten op de voorvorkkeerringen (lekkage)...
Succes met je beslissing:t
 
Hallo heren 😊 heb even een vraag voor jullie.
Ik sta op het punt om een speedy te kopen uit 2011 met 39000 km op de teller. Waar moet ik rekening mee houden? Met mijn 2005er ben ik aardig bekend, maar met de nieuwere fietsen niet. Wie o wie kan mij helpen :)

Zolang ben jij toch nog niet van de S3 af.
Wat heb je tussentijds gehad?

Waar moet je rekening mee houden vraag je....................mmhh je rijbewijs niet kwijtraken. })
 
Zolang ben jij toch nog niet van de S3 af.
Wat heb je tussentijds gehad?

Waar moet je rekening mee houden vraag je....................mmhh je rijbewijs niet kwijtraken. })

Ik heb mijn andere s3 nog steeds ;)
Alleen er moet voor ruim 2000 euro aan gereviseerd worden.

Aangezien er al meer als 155.000 km op de teller staat, word het tijd voor een nieuwere fiets.

Nog even een plaatje van mijn huidige s3
 

Bijlagen

  • IMG_20181004_140127.jpg
    IMG_20181004_140127.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 35
Ik heb voor de liefhebber nog wel een hyperpro voor de '05-'10 modellen O-)

Hoi Erwinko,

Ik heb interesse in deze schokdemper.
Kan je me een pb sturen.
Heb jou al wel een pb gestuurd maar nooit meer reactie gekregen.

Al vast bedankt,
Trango
 
Laatst bewerkt:
Hallo heren 😊 heb even een vraag voor jullie.
Ik sta op het punt om een speedy te kopen uit 2011 met 39000 km op de teller. Waar moet ik rekening mee houden? Met mijn 2005er ben ik aardig bekend, maar met de nieuwere fietsen niet. Wie o wie kan mij helpen :)

Check even of de remschijven niet krom zijn. Die werden namelijk onder garantie vervangen.
Hetzelfde geldt voor de koplampen, daar wilden wel eens barsten in komen.
PS. Ik zou voor een model met abs gaan.
 
Ik zal wel even iets delen;), ben opzoek naar aftermarket uitlaatjes voor de speed, tweedehands.
Ik heb de Anniversary Edition (John Bloor), dus Scorpion pijpjes lijken me érg mooi, iemand ervaring met deze uitlaatjes en het geluid?
De originele uitlaten klinken ook al prima, maar wil het eigenlijk ook wel donkerder zien. Momenteel zijn de meeste accessoires zoals lampen, stuur, kroonplaat en nog wat details op het stuur e.d. allemaal zwart gecoat.

Daarbij zit ik nog te denken aan een gear indicator en quickshifter, iemand hier ervaringen mee?

Alvast bedankt!
 
ik wil best mijn hobby's met jullie delen maar het is behoorlijk off topic...

ik ben bezig met het bouwen van een auto op basis van een kever onderstel. dit is de inspiratie bron:
MEV Rocket kitcar.jpg


momenteel druk bezig met de restoratie van het chassis
chassis 2.jpg

vooras-geverft.jpg

vooras is bijna klaar, nog i 1 lager plaatsen en de draagarm dan kunnen de spindels en remschijven weer gemonteerd worden

*D})
 
Ik zal wel even iets delen;), ben opzoek naar aftermarket uitlaatjes voor de speed, tweedehands.
Ik heb de Anniversary Edition (John Bloor), dus Scorpion pijpjes lijken me érg mooi, iemand ervaring met deze uitlaatjes en het geluid?
De originele uitlaten klinken ook al prima, maar wil het eigenlijk ook wel donkerder zien. Momenteel zijn de meeste accessoires zoals lampen, stuur, kroonplaat en nog wat details op het stuur e.d. allemaal zwart gecoat.

Daarbij zit ik nog te denken aan een gear indicator en quickshifter, iemand hier ervaringen mee?

Alvast bedankt!

Ik heb een Healtech quickshifter gehad. Werkt perfect wanneer hij goed afgesteld is.
 
ik wil best mijn hobby's met jullie delen maar het is behoorlijk off topic...

ik ben bezig met het bouwen van een auto op basis van een kever onderstel. dit is de inspiratie bron:


momenteel druk bezig met de restoratie van het chassis


vooras is bijna klaar, nog i 1 lager plaatsen en de draagarm dan kunnen de spindels en remschijven weer gemonteerd worden

*D})

Damn, wat voor blok komt hierin?

Ik heb een Healtech quickshifter gehad. Werkt perfect wanneer hij goed afgesteld is.

En thx! wat is de reden dat je hem gedemonteerd hebt?
 
Damn, wat voor blok komt hierin?



En thx! wat is de reden dat je hem gedemonteerd hebt?

Mijn vader had hem gedemonteerd toen hij op mijn motor reed. Hij kon er niet echt mee om gaan en gebruikte hem amper. Ik vond het fantastisch en zou willen dat ik hem nog had .
 
Vandaag een 2011 s3 gekocht. 32.500 op de teller. Nu nog weer sparen voor een paar extraatjes zoals een flyscreen en demper. Misschien nog een belly-pan en een afdekkap voor de bijrijdersplek. Zal kijken of ik morgen even een duidelijkere foto kan posten als onderstaand. Bekijk bijlage 1340715
mooie bike... veel plezier er mee.
is het een import fiets... omdat er geen kenteken op zit?
 
tot en met de keuring zal het een standaard keverblokje 1300cc -44pk. na de keuring weet ik het nog niet ligt eraan wat er op mijn pad komt O-):X
Ik zou aandrijving en batterypack van een total loss gereden Tesla erin zetten, ik denk dat ie dan opstijgt als je bij het stoplicht wegtrekt _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan