Triumph Speed Triple topic deel 54

TC en ABS zitten er uiteindelijk vooral voor je eigen veiligheid op, maar daar hoef je in principe geen gebruik van te maken als je je handen het werk laat doen.
En dan is meer vermogen/koppel toch altijd leuk? :)

Ik rijd nu 2 jaar met 175 pk en 144 Nm, maar zelfs daar raak je gewoon aan gewend :')
Volle bak optrekken gaat echter nooit vervelen :9

Die van mij heeft 100pk minder en de helft aan Newtonmeters en daar heb ik ook schik mee!
 
Ik ga hem volgende week monteren, tegelijk met de quickshifter. Ben zo benieuwd wat dat voor verschil gaat geven. Redelijk hyped hehe..
Als ik niet helemaal in de flow zit komt het wel eens voor dat ik mis schakel, enkel tussen de 4 en 5. Hopelijk maakt dit pookje het verschil.

Was dit nog gelukt? Het hele idee van die Yz85 pook is toch dat je hem direct op de as kan zetten en het gedeelte (waar dan de QS komt) er tussen uit gaat?
 
Denk dat ie iig een flink kabaal maakt :P
 
jo mannen, ff een poets gerelateerde kwestie:

m'n broertje maakt z'n KTM schoon met spullen van handigschoonmaken.nl, hij zweert erbij en ik moet zeggen dat het bij zijn motor ook zeer goed werkt. Zijn bike ziet er spik en span uit. Laatst probeerde ik die spullen dus ook, moet je zien wat het resultaat was van de velgreiniger :(. Ongekend! een doffe ellende kreeg ik er voor terug. Ik ga die spullen dus ook zeker niet aanschaffen, maar ben wel benieuwd wat jullie gebruiken om (zwart) weer mooi (blinkend) schoon te krijgen. Hebben jullie tips? Voor zwel velgen als de rest vd bike.
20200621_102450.jpg
 
jo mannen, ff een poets gerelateerde kwestie:

m'n broertje maakt z'n KTM schoon met spullen van handigschoonmaken.nl, hij zweert erbij en ik moet zeggen dat het bij zijn motor ook zeer goed werkt. Zijn bike ziet er spik en span uit. Laatst probeerde ik die spullen dus ook, moet je zien wat het resultaat was van de velgreiniger :(. Ongekend! een doffe ellende kreeg ik er voor terug. Ik ga die spullen dus ook zeker niet aanschaffen, maar ben wel benieuwd wat jullie gebruiken om (zwart) weer mooi (blinkend) schoon te krijgen. Hebben jullie tips? Voor zwel velgen als de rest vd bike.
Bekijk bijlage 1521292
Lekker zuur man 😲
 
Laatst bewerkt:
Goeden avond iemand hier praktijk ervaring met deze low boy uitlaat? Tevens de vraag of er adviezen zijn voor bedrijven die de mapping op een dergelijke pijp aan kunnen passen?

Austinracing staat normaliter garant voor achterlijke tyfusherrie waar je uiteindelijk zelf gestoord van wordt en geen E-keur dus niet naar Duitsland.
 
jo mannen, ff een poets gerelateerde kwestie:

m'n broertje maakt z'n KTM schoon met spullen van handigschoonmaken.nl, hij zweert erbij en ik moet zeggen dat het bij zijn motor ook zeer goed werkt. Zijn bike ziet er spik en span uit. Laatst probeerde ik die spullen dus ook, moet je zien wat het resultaat was van de velgreiniger :(. Ongekend! een doffe ellende kreeg ik er voor terug. Ik ga die spullen dus ook zeker niet aanschaffen, maar ben wel benieuwd wat jullie gebruiken om (zwart) weer mooi (blinkend) schoon te krijgen. Hebben jullie tips? Voor zwel velgen als de rest vd bike.
Ik gebruik shampoo van Chemical Guys en Meguiars gold class premium wax
 
jo mannen, ff een poets gerelateerde kwestie:

m'n broertje maakt z'n KTM schoon met spullen van handigschoonmaken.nl, hij zweert erbij en ik moet zeggen dat het bij zijn motor ook zeer goed werkt. Zijn bike ziet er spik en span uit. Laatst probeerde ik die spullen dus ook, moet je zien wat het resultaat was van de velgreiniger :(. Ongekend! een doffe ellende kreeg ik er voor terug. Ik ga die spullen dus ook zeker niet aanschaffen, maar ben wel benieuwd wat jullie gebruiken om (zwart) weer mooi (blinkend) schoon te krijgen. Hebben jullie tips? Voor zwel velgen als de rest vd bike.
Bekijk bijlage 1521292
Heb je nou de blanke lak eraf gepoetst? :o

Overigens vind ik matte velgen er best vet uitzien *D
 
Heb je nou de blanke lak eraf gepoetst? :o

Overigens vind ik matte velgen er best vet uitzien *D

Ik heb het nagenoeg kunnen herstellen door met WD40 te gaan poetsen. Toen kwam de mooie zwarte kleur wel terug, maar ben eigenlijk opzoek naar iets dat het zwart echt goed omhoog haalt.

Snap er trouwens niks van dat dat spul bij m'n broertje wel werkt, op zijn zwarte Marchiasini velgen. Heeft Triumph op de lak bespaard ofzo?
 
Ik heb het nagenoeg kunnen herstellen door met WD40 te gaan poetsen. Toen kwam de mooie zwarte kleur wel terug, maar ben eigenlijk opzoek naar iets dat het zwart echt goed omhoog haalt.

Snap er trouwens niks van dat dat spul bij m'n broertje wel werkt, op zijn zwarte Marchiasini velgen. Heeft Triumph op de lak bespaard ofzo?
Ja vreemd idd. Maar weet je zeker dat de blanke lak er nog opzit?

Velgenreiniger zoals ik het ken van de carwash is ook gewoon ontzettend aggressief spul en alleen geschikt voor normale aluvelgen, niet voor gespoten velgen.
 
Ja vreemd idd. Maar weet je zeker dat de blanke lak er nog opzit?

Velgenreiniger zoals ik het ken van de carwash is ook gewoon ontzettend aggressief spul en alleen geschikt voor normale aluvelgen, niet voor gespoten velgen.

hoe kan ik dat controleren?

Het lijkt met sterk dat dat eraf is gegaan. De velrgreiniger die gebruikt is, is natuurlijk afbreekbaar spul schijnt het. Dat kan toch nooit zó agressief zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan