Triumph Speed Triple topic deel 54

Het vliegwiel zit met een spietje op de krukas, de bout van het vliegwiel moet met 105 Nm vastgedraaid worden en daarom moet ie vastgehouden worden.
Zelf geen schade opgelopen?
Bedankt voor je reactie, ik heb hem idd volgens het boekje ook zo vast gezet. Dan hoef ik hier ook niet meer over te twijfelen.
Was een behoorlijke schuiver, ben er zeker niet heelhuids vanaf gekomen, maar het had veel erger gekund.
 
Is van een MF'er of ervan geweest.
Beetje lekkage (geweest?) Van de tank op het frame, mist een stuk kettingkast zodat het kettingvet vrij spel heeft en rare koplampen.
Ik dacht een nieuw project, maar die 1000 euro die nu wordt geboden vind ik al teveel.
Triumph speedtriple t509
€ 1.350,00
 
Dag allemaal. Sindskort ben ik weer trotse bezitter van een 1050 RS. Nu dacht ik mooie TuneEcu map te kunnen vinden voor mijn open Sc project 3 in 1 demper maar helaas er is in feite alleen een map voor de standaard (met de db erin) Arrows beschikbaar. Iemand toevallig een map voor een 3 in 1 demper? Verder is mij opgevallen dat ik geen service reset kan geven via TuneEcu. Het is een bekend probleem maar er is niet veel over te vinden iemand hier een idee voor dit probleem? Thanks 🙏🏻
 
Dag allemaal. Sindskort ben ik weer trotse bezitter van een 1050 RS. Nu dacht ik mooie TuneEcu map te kunnen vinden voor mijn open Sc project 3 in 1 demper maar helaas er is in feite alleen een map voor de standaard (met de db erin) Arrows beschikbaar. Iemand toevallig een map voor een 3 in 1 demper? Verder is mij opgevallen dat ik geen service reset kan geven via TuneEcu. Het is een bekend probleem maar er is niet veel over te vinden iemand hier een idee voor dit probleem? Thanks 🙏🏻
Komt door de gesloten ecu.
Moet je naar fredriks of naar druif racing in lunteren die kunnen beide een op maat map voor jou maken.
Reset moet die de dealer, ik kon er ook niks over vinden.
 
Hallo allemaal, Sinds kort trotse eigenaar van mijn eigen Speed Triple en wil mij hier voorstellen. Peter, 40 jaar en woon in omgeving Rotterdam. Ik heb al veel info over de Speed Triple gevonden hier op motor-forum en hoop ook te kunnen bijdragen aan het forum en de gezelligheid.

Speed Triple.jpg
 
Heb je het verhaal erbij gelezen?
Je was toen je 'm kocht mij net voor.
Ja heb't gelezen. Een tik in een blok waar 144k op staat betekend gewoon een nieuwe halen.
Hij had al een mooi poosje te koop gestaan toen ik hem gekocht. Ik weet dat ik eerst een tijdje heb zitten kwijlen bij de MP advertentie, toen mijn eigen motor te koop heb gezet en pas daarna ben ik om die Speed gegaan.
Toen ik 'm kocht stond er iets van 115-120 op de teller maar hij zag eruit en reed als eentje waar 40k op stond. Toen ik 'm verkocht met 140k zag ie eruit en reed ie alsof ie ook 140k had gelopen:')
 
Ja heb't gelezen. Een tik in een blok waar 144k op staat betekend gewoon een nieuwe halen.
Hij had al een mooi poosje te koop gestaan toen ik hem gekocht. Ik weet dat ik eerst een tijdje heb zitten kwijlen bij de MP advertentie, toen mijn eigen motor te koop heb gezet en pas daarna ben ik om die Speed gegaan.
Toen ik 'm kocht stond er iets van 115-120 op de teller maar hij zag eruit en reed als eentje waar 40k op stond. Toen ik 'm verkocht met 140k zag ie eruit en reed ie alsof ie ook 140k had gelopen:')
Lees net dat het verhaal is aangepast, stond eerst dat er een storing in is gekomen dat de teller van 44k naar 144k is gesprongen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan