--peRRRy--
MF veteraan
Ooit als ik oud genoeg benje kan ook hard door de bocht zonder je steppies te offeren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ooit als ik oud genoeg benje kan ook hard door de bocht zonder je steppies te offeren
Mooie foto (en hellingshoek)Hey Perry,
Het komt inderdaad door het verkeerd opspannen van de ketting.
Het wiel stond inderdaad naar boven gespannen in plaats van naar beneden. We hebben even gekeken en gemeten, maar het spatbordje raakt echt net niet. Aankomende maand mijn achterbandje laten vervangen, zet mijn monteur dit ook direct goed.
Gisteren ook nog even wat rondgereden en een mooi stukje leeg asfalt gevonden. Wat stuurt het toch heerlijk.
Bekijk bijlage 1503439
Mooie foto (en hellingshoek)
Als ik advies mag geven...........probeer er iets meer naast te hangen.
Je hebt nu veel gewicht "boven" de motor met het risico dat je de motor in 1 keer kwijt bent.
Inderdaad, goed adviesMooie foto (en hellingshoek)
Als ik advies mag geven...........probeer er iets meer naast te hangen.
Je hebt nu veel gewicht "boven" de motor met het risico dat je de motor in 1 keer kwijt bent.
Holy crap! Ik ben ook een keer zo schuin gegaan alleen een halve seconde later had ik schadeGisteren ook nog even wat rondgereden en een mooi stukje leeg asfalt gevonden. Wat stuurt het toch heerlijk.
Bekijk bijlage 1503439
Hallo triple rijders! Ik hoop ergens deze zomer weer een triple te mogen bezitten. Ongeveer 3 jaar geleden 1 gehad en daarmee een motorongeluk gehad. Weer een poos Harley Davidson gereden maar miss toch dat heerlijke 3 cil blok en eigenzinnige uitstraling.. nu zoek ik er 1 tussen 2005 en 2009.. maar wat waren ook al weer DE punten om op te letten bij een speedtriple van die jaren?? Alvast bedankt! Gr g-jo /gerjo
Inderdaad, goed advies
Twee handige geheugensteuntjes hiervoor: Proberen om je buitenbocht-arm bijna op de tank te leggen
en bij wijze van proberen met je helm je spiegel in de binnenbocht te koppen.
Moet zeggen dat ik dat met een racer makkelijker vind dan op een motor met een superbike stuur.
Super, daar ga ik mee aan de slag!
//
Vanaf 2008 heeft deze generatie speed triples verbeterde remmen gekregen. Het metaalachtige bij het starten hebben ze volgens mij verholpen vanaf 07?
Hey Perry,
Het komt inderdaad door het verkeerd opspannen van de ketting.
Het wiel stond inderdaad naar boven gespannen in plaats van naar beneden. We hebben even gekeken en gemeten, maar het spatbordje raakt echt net niet. Aankomende maand mijn achterbandje laten vervangen, zet mijn monteur dit ook direct goed.
Gisteren ook nog even wat rondgereden en een mooi stukje leeg asfalt gevonden. Wat stuurt het toch heerlijk.
Bekijk bijlage 1503439
Thnx heren! Weet nog dat ik pech had met de.triple, kapotte spanningsregelaar waardoor ook de dynamo kapot ging.. is dat nog steeds een gevoelig punt cm de 2008 ?
Zo schuin zie mij nog niet sturen.
Ik vrees dat ik altijd wel een schaam randje zal hebben.
Ik weet niet waar je dat in merkt, maar de mijne wilt wel eens moeilijk starten als ik ga tanken nadat ik hem op zn staart heb getrapt. Zit een nieuwe accu in en deze is ook heeft ook een belastingstest gehad.(daar ligt het niet aan)
Na wat rondvragen en google kon dit liggen aan connectoren, slechte kabels, starter, van alles haha... als er ook maar ergens meer dan gebruikelijk weerstand in het circuit zit (bij hogere temperatuur is deze kans hoger?) Kan het zijn dat dit invloed heeft.
Mijn tip: na het proefrijden nog even een keer proberen te starten met warme motor!
// Hebben overigens meerdere triumphs, ook de tiger en street hebben er last van las ik.
Ik heb een Carbon voorspatbord (2e hands) aangeschaft, maar vind het originele witte toch mooier staan bij nader inzien. Hier iemand interesse? Mag weg voor 5 tientjes ex verzenden.
was gezelligBekijk bijlage 1504081
Vandaag 10 jaar geleden in Harderwijk!
Dat had ik ook op mijn vorige motor en was inderdaad niet veilig voor mijIk had de achterlichtunit met geïntegreerde knipperlichten.
Stond hem fantastisch mooi.
Voor degene die er achter reed als ik af wilde slaan was het levensgevaarlijk (en ook voor mij) zo slecht waren die knippers te zien.
Bekijk bijlage 1504081
Vandaag 10 jaar geleden in Harderwijk!
10 jaar alweerBekijk bijlage 1504081
Vandaag 10 jaar geleden in Harderwijk!