Triumph Speed Triple topic deel 54

foiswedjhrt[98fedhfpodghprerre09yhgddkfre9hgfdp9utrvmef08.jpg





...heb gelijk ook maar ff dat klimrek wat nummerplaathouder heet weggemoffeld... :/



.
 
Vind er wel heel veel verschillende grijs/zwart tinten in zitten..., frame is weer anders grijs dan het blok. De koplampen hebben ook weer een andere grijstint, dan weer het carbon wat ook weer een andere tint heeft, enz.

36 Shades Of Grey... :+ :+
 
Die 180 Pk zegt me ook niks. Maar ja, je bent als fabrikant gewoon verplicht om mee te gaan in die Pk wedren. Lage uitlaat vind ik wel oké (ik heb zelf ook een lage op m'n 2012), maar hij had wel iets compacter mogen zijn. Maar daar zullen geluidsnormen wel voor iets tussen zitten. Uitlaat ziet er ook wat goedkoop uit, vind ik.
 
wat ik dan weer echt jammer vind, en eigenlijk altijd jammer vind aan motoren,
is dat de uitlaat opgehangen is aan de rechter duo step. Ik haal die meuk er als eerste af. sneller gewicht besparen kan bijna niet.

daarom heb ik besloten de 1200 maar niet te nemen.

Bij mijn 2012 hangt die niet aan de duo. Ik gooi die dingen er ook af als ik niet met duo hoef te rijden. Enkel voor de looks, dat kilootje lichter kan me echt geen bal schelen hoor.

ycGtj9M.jpg
 
...zou mooi zijn als ze n koppelkromme laten zien...

125Nm..., maar..., das bij 9000 toeren.

Ben wel benieuwd hoe de lijn er beneden de 9000 tpm uitziet.

Heb hier bv een brommer staan met 130+ Nm, en dan bij iets in 6000 toeren. Als in : ook onderin gebeurt er best een beetje wat.

Zit verder geen spannend vermogen in, maar dus wel een aangenaam koppel... :Y
 
...zou mooi zijn als ze n koppelkromme laten zien...

125Nm..., maar..., das bij 9000 toeren.

Ben wel benieuwd hoe de lijn er beneden de 9000 tpm uitziet.

Heb hier bv een brommer staan met 130+ Nm, en dan bij iets in 6000 toeren. Als in : ook onderin gebeurt er best een beetje wat.

Zit verder geen spannend vermogen in, maar dus wel een aangenaam koppel... :Y
De mijne doet 144 Nm bij 7.000 rpm en 174 pk bij 9.750... dus dat wil wel vooruit 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan