Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sterker dan de SDR. Recent op de 2020 gereden... dus iets sterker dan dat.Ter vergelijking.
Bekijk bijlage 1589907
Sterker dan de SDR. Recent op de 2020 gereden... dus iets sterker dan dat.
Iets zegt mij dat er hier bij wet weight appels en peren worden vergeleken door de manier waarop Triumph die 198 kg heeft gespecificeerd (dry weight + tank of gas). Beetje verwarrend allemaal.Ter vergelijking.
Bekijk bijlage 1589907
Je kan er maar beter met humor naar kijken... tis heftig zat!!Super interessant al die cijfertjes... voor aan de toog alvast toch. Als zal het voorlopig nog even duren eer we terug aan die toog kunnen gaan zitten,... of hangen.
Tis met geen KTM te vergelijkenIets zegt mij dat er hier bij wet weight appels en peren worden vergeleken door de manier waarop Triumph die 198 kg heeft gespecificeerd (dry weight + tank of gas). Beetje verwarrend allemaal.
Wel mooi !Nieuwe Photoshop
Ik rij nu 3 jaar met deze ZARD maar vindt een SC project mooier staan. Puur looks en positie van de uitlaat eigenlijk. Toen ik deze motor kocht zat deze ZARD erop...Op mijn GS gaat het niet passen. .......dus geen interesse.
Maar wat gaat je "toekomstige" worden en waarom de Zard weg?
SC project klinkt harder dan de ZARD, dat ter info