Triumph Speed Triple topic deel 54

Zaterdag mijn eerste triumph opgehaald Speed Triple 1200 RS als vervanger voor mijn Ducati streetfighter.
Ondanks het eerste stukje inrijden max 3500 toeren voel je echt al wel wat een koppel monster het is. Heel blij mee!
Ook wat mooie deeltjes op CarbonFBR besteld :)

Iemand hier trouwens de 12v DIN naar het stuur geleid om een USB te hebben?
 
Nee het rijden was helaas niet echt mijn ding. Ik ben wat meer gaan rijden in een stedelijke omgeving en ondanks het een twin is heeft die zijn koppel aardig hoog zitten in de RPM terwijl een monster dit weer laag heeft. Het is duidelijk een Panigale met een naked uiterlijk en om nu elke rotonde in zijn 1 te moeten pakken is een beetje jammer. Nu ga ik lekker in zijn 2/3 makkie er doorheen ben erg blij met de triple.
 
er zit anders een hele mooie Rizoma op..vindt je die niet mooi?
Ja die is wel mooi hoor, maar vind 1 van AnmoParts mooier 🙂 En zoals Perry post, staat de Rizoma idd op marktplaats.
 
Speed Triple Rijders. Hoe zit deze motor voor de langere rijders onder ons? Ik ben 1.95 en mijn benen hebben lengte 34 broekmaat. Ervaringsdeskundige hier die weten hoe dit zit? Ben van plan om later in dit seizoen te switchen naar een nakedbike en twijfel tussen een CB1000r, MT-09 of een Speed Triple.

Uiteraard ga ik proefrijden, maar als ik al zaken af kan strepen dan helpt dat natuurlijk.
 
Speed Triple Rijders. Hoe zit deze motor voor de langere rijders onder ons? Ik ben 1.95 en mijn benen hebben lengte 34 broekmaat. Ervaringsdeskundige hier die weten hoe dit zit? Ben van plan om later in dit seizoen te switchen naar een nakedbike en twijfel tussen een CB1000r, MT-09 of een Speed Triple.

Uiteraard ga ik proefrijden, maar als ik al zaken af kan strepen dan helpt dat natuurlijk.
Speed is prima voor grote/ lange mensen
 
AnmoParts tail tidy inmiddels gemonteerd😁 Inclusief nieuwe plaat.

PSX_20220714_224913.jpg
 
Speed Triple Rijders. Hoe zit deze motor voor de langere rijders onder ons? Ik ben 1.95 en mijn benen hebben lengte 34 broekmaat. Ervaringsdeskundige hier die weten hoe dit zit? Ben van plan om later in dit seizoen te switchen naar een nakedbike en twijfel tussen een CB1000r, MT-09 of een Speed Triple.

Uiteraard ga ik proefrijden, maar als ik al zaken af kan strepen dan helpt dat natuurlijk.
Speed triple is geschikt voor 190 + rijders.. zeker 2011-2015 model👍🏻
 
Ben 1.93 en lengte 36/38. Past prima.
Speed Triple Rijders. Hoe zit deze motor voor de langere rijders onder ons? Ik ben 1.95 en mijn benen hebben lengte 34 broekmaat. Ervaringsdeskundige hier die weten hoe dit zit? Ben van plan om later in dit seizoen te switchen naar een nakedbike en twijfel tussen een CB1000r, MT-09 of een Speed Triple.

Uiteraard ga ik proefrijden, maar als ik al zaken af kan strepen dan helpt dat natuurlijk.
ik ben 1.93 met lengte 36/38 broekmaat. Kan dus uit ervaring zeggen dat het prima zit.
Overigens zijn er weinig naked bikes waar ik een probleem mee heb. Als het al voorkomt is het meestal een voorgevormde tank waar mijn knieën niet mooi in de uitsparingen vallen.
 
Laatst bewerkt:
Weten mensen hier of de Lekdijk (west) en de Kattendijk/Ijsseldijk Noord in het weekend open zijn voor motoren?
De mofo's sluiten tegenwoordig steeds meer leuke wegen af voor ons motorrijders.
 
Weten mensen hier of de Lekdijk (west) en de Kattendijk/Ijsseldijk Noord in het weekend open zijn voor motoren?
De mofo's sluiten tegenwoordig steeds meer leuke wegen af voor ons motorrijders.
Tegenwoordig heb je ook niks meer te zoeken in NL als je een beetje leuk wilt rijden.
 
Tegenwoordig heb je ook niks meer te zoeken in NL als je een beetje leuk wilt rijden.

Inderdaad, meer dan een rondje rijden en af en toe de motor open trekken op een rustige weg zit er niet in. Als ik echt wil motorrijden dan plan ik een weekendje weg, net duitsland of luxenburg in en je hebt al 10x mooiere wegen dan waar dan ook in NL.
 
Inderdaad, meer dan een rondje rijden en af en toe de motor open trekken op een rustige weg zit er niet in. Als ik echt wil motorrijden dan plan ik een weekendje weg, net duitsland of luxenburg in en je hebt al 10x mooiere wegen dan waar dan ook in NL.
Zomaar een rondje doe ik nooit meer. Niet met de speed iig. Idd 2x per jaar een weekend en over 2 weken gaat ie weer op de aanhanger naar zuid frankrijk.

Kep sinds 1,5 maand een Grom. Daarmee is het zomaar een rondje rijden weer leuk. Val je niet zo op als je als een hooligan rijd 😂
 
Gister dan toch erop uit gegaan en deze route gereden:

Moet zeggen, bleek een top route voor Nederlandse begrippen. Heerlijk gereden! Dus voor wie nog eens een dag een leuk rondje wilt rijden, doe er je voordeel mee.
 
Ik zal ook weer eens een teken van leven geven. Gisteren naar een maatje gereden binnendoor. (Veldhoven naar Ede). Prima ritje/route hoor! Alleen echt uitleven is lastig in NL idd.

Ik zoek nog wel een optie om de telefoon op te laden op de motor. Gewoon een kabeltje trekken lijkt mij het meest praktisch. Of heeft iemand nog slimme tips?
 

Bijlagen

  • B4CE8443-7A22-4F23-8BD3-1FFC4BEB3235.jpeg
    B4CE8443-7A22-4F23-8BD3-1FFC4BEB3235.jpeg
    279,6 KB · Weergaven: 41
Ik zal ook weer eens een teken van leven geven. Gisteren naar een maatje gereden binnendoor. (Veldhoven naar Ede). Prima ritje/route hoor! Alleen echt uitleven is lastig in NL idd.

Ik zoek nog wel een optie om de telefoon op te laden op de motor. Gewoon een kabeltje trekken lijkt mij het meest praktisch. Of heeft iemand nog slimme tips?
Ik heb ergens nog 2 x kabeltje liggen voor aansluiting op de accu, met extra zekering en dan naar USB female. Omgeving vlakbij Eindhoven, ongeveer kwartier van Veldhoven. Stuur maar een privébericht berichtje als je interesse hebt :)
 
Zomaar een rondje doe ik nooit meer. Niet met de speed iig. Idd 2x per jaar een weekend en over 2 weken gaat ie weer op de aanhanger naar zuid frankrijk.

Kep sinds 1,5 maand een Grom. Daarmee is het zomaar een rondje rijden weer leuk. Val je niet zo op als je als een hooligan rijd 😂
IMG-20211124-WA0004.jpg


Groms zijn cool 😂

Maat van mij had deze, die is toen een keertje voor de gein als extra motor mee naar Oostenrijk genomen op de aanhanger. Vet lol mee gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan