Triumph Speed Triple topic deel 54

Ik vind het wel mooi zo.
Volgens jouw perceptie is dit forum dus overbodig omdat toch alles wel ergens op het www te vinden is.
Anyway, bedankt voor de link.
Klopt dit forum is om info te delen, maar we leven niet meer in een maatschappij waarmee je op je rug kan liggen en alles maar over de schutting flikkert.

Ik hoop werkelijk niet dat je ooit de vraag gaat stellen hoe je kinderen moet maken want dat ga ik je dus echt niet voordoen.
 
Voor diegenen die interesse hebben: ercgaat een rode en zwarte draad de stekker in en er staat spanning op indien contact aan.

Voor diegenen die geen interesse hebben: graag verder zoeken op google oid ;-)
Weer wat geleerd, zou deze aansluiting ook gezekerd zijn? Anders 1 voor 1 de zekeringen eruit trekken om te kijken onder welke deze zit.
 
Voor diegenen die interesse hebben: ercgaat een rode en zwarte draad de stekker in en er staat spanning op indien contact aan.

Voor diegenen die geen interesse hebben: graag verder zoeken op google oid ;-)
Zie je nou zelf zoeken is veel leuker.
Nu heb je er ook voldoening van dat je wat uitgezocht hebt.
Zoals perry al zij. Je kan nu per zekering eruit trekken meten. Dan weet je op welke stroom groep het zit.

Succes.
 
Dat is de volgende stap idd.
En ben dan ook wel benieuwd wat voor type/model stekker het is....
Dit zodat je dan de contrastekker ergens online zou kunnen kopen om die aan de aan te sluiten accessoire vast te maken.
Dan is de uitbreiding helemaal netjes!
 
Dat is de volgende stap idd.
En ben dan ook wel benieuwd wat voor type/model stekker het is....
Dit zodat je dan de contrastekker ergens online zou kunnen kopen om die aan de aan te sluiten accessoire vast te maken.
Dan is de uitbreiding helemaal netjes!
De stekker van de tiger 1050 navidraad past erop.
Ik heb die op de stekker van m'n tiger 1200 gedaan voor de navi dus
 
Teveel azijn gehad ofzo ?
Man man, het is een normale vraag, wat een reacties van sommigen hier zeg...pfff
Weet je, na 12 jaar speed triples te hebben gereden heb ik alles wel een beetje meegemaakt. Alleen een krukas heb ik nog niet in mn handen gehad. Ik ben al die tijd nooit de beroerdste geweest om kennis te delen, wphb's te delen, en een paar keer motoren uit te lezen / mappen. Ik vind dat erg leuk, daarom zit ik blijkbaar hier op een forum.
Waar ik alleen wat minder tegen kan, zijn mensen die alles op een presenteerblaadje willen hebben, of in de gebiedende wijs vragen stellen. Ik word daar een beetje narrig van. En dat heeft niks met azijn te maken hoor!

Maargoed, even goede vriendjes. Als je nog een wphb nodig hebt, stuur maar een dm.

😘
 
Vanavond begonnen aan mijn speedtriple. Kleppen stellen indien nodig en een grote beurt. Inmiddels al een heel eind gekomen. Nu nog spullen bestellen Omdat ik eerst wilde weten hoe het er uit ziet. Luchtfilter is goed vies, bougies ook maar verwisselen en olie plus filters. Een luchtfilter is best prijzig overige s dus dan maar direct een K&N er in.Bekijk bijlage 1961075
Waarom trek je eigenlijk al je kleren uit wanneer je gaat klussen aan je motor? Ben je niet bang dat ergens iets klem komt te zitten o.i.d.?



:+
 
Wordt hoofdzakelijk optisch en olie + filter.
Rest is nog goed.
En wassen, de Speed heeft een maandjes stof zitten verzamelen. Te druk met projecten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan