Triumph Speed Triple-topic - Part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat maar een zien :)

ps heeft iemand deze
http://www.chrimoped.de/6.html
wat kost zo iets?? (kompleet, wel met mooiere richting wijzers)
(duuu €170,00... niet goed gekeken :()

ps2 mijn volgende Fiets :9~
Dat Chrimoped ding vind ik lelijk. Achterlichtje veel te klein. Originele achterlicht van 2008 model in mijn ogen stuk mooier. Kijk anders ook eens bij www.pro-bike.de/.sub-shop/

Bij dat filmpje waagt zelfs MCN zich niet aan een bochtje. _O-
 
ps heeft iemand deze
http://www.chrimoped.de/6.html
wat kost zo iets?? (kompleet, wel met mooiere richting wijzers)
(duuu €170,00... niet goed gekeken :()
Deze heb ik eronder hangen, bevalt me goed, ik vind het heel strak, maar dat is een kwestie van smaak (en daar valt niet over te twisten).
Achterlichtje is minimaal, daar moet je van houden (en dat doe ik *D). Het licht is wel goed fel en dus goed zichtbaar (wat wil je: het is Duits dus TÜV-geprüft :+)

Montage was vrij simpel.

Ik heb er ook die Kellerman knipperlichten bij gekocht (die zitten er nl. niet bij), heb ze gelukkig met 'n hoop korting kunnen kopen want die Kellerman-dingen kosten echt duur!
Zijn wel hele mooie minimale dingen, met één ledje per knipperlicht toch zó opvallend dat ze bijna verblinden (natuurlijk ook TÜV-geprüft).

Groeten,
Cees
 
Laatst bewerkt:
Best veel geld zeg ik! het werkes dempertje kostte me 275 euri. de vermogenswinst is heel duidelijk te voelen maar een dezer dagen gaat ie ook nog ff op de bank om te zien wat er echt gewonnen is. meten is weten! zal er proberen en filpje van te maken en hier te posten.....

klopt!

maar dit is ook een systeem, ipv een dempertje ;)
heeft de werkes eigenlijk een e-keur? niet geheel onbelangrijk in b.v. mofrika 8-)

(zelf al eens 70 euro aan mn broek gehad wegens een bos pijp op mn bandit, dus mij gaat het niet gebeuren)
 
Heren,

na een tijdje wat minder actief (=not) actief geweest te zijn op dit mooie forum....vraagje

Weet iemand hoeveel herrie (db) een Triumph Sport uitlaat (de carbon versie af fabriek) maakt op een 2001 955i? Ga weer eens flaneren op Assen en heb geen zin om weer de standaardpijp eronder te hangen....

Enig idee...? rest mij de melding dat na een rondje 1050 uit '09 deze met stip op het wensenlijstje is gekomen..wat een verschil!!!

grtz
 
Een TOR is niet straat legaal. Voor de zekerheid gewoon de originele onder hangen.


Ik ben weer aan het rijden!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O*

Nu weer snel verder :+
 
Goede keuze Lompie! Krijg je zeker geen spijt van. Ik heb de Arrow 3 in 1 tune in mijn S3 zitten en in de 1e, 2e en 3e versnelling is het nu NOG moeilijker het voorwiel aan de grond te houden!!! :P Zeg maar een soort van grote uitdaging })
grappemaker :Y
 
Laatst bewerkt:
klopt!

maar dit is ook een systeem, ipv een dempertje ;)
heeft de werkes eigenlijk een e-keur? niet geheel onbelangrijk in b.v. mofrika 8-)

(zelf al eens 70 euro aan mn broek gehad wegens een bos pijp op mn bandit, dus mij gaat het niet gebeuren)

E-keur? Staat voor Europa, daar doen ze in de VS niet aan hoor.
En demperTJE, dat klopt!!!
Maarreh, ik gebruik de resterende pegels liever om de vering top te krijgen dan ben ik evengoed sneller!!!!
Heren,

na een tijdje wat minder actief (=not) actief geweest te zijn op dit mooie forum....vraagje

Weet iemand hoeveel herrie (db) een Triumph Sport uitlaat (de carbon versie af fabriek) maakt op een 2001 955i? Ga weer eens flaneren op Assen en heb geen zin om weer de standaardpijp eronder te hangen....

Enig idee...? rest mij de melding dat na een rondje 1050 uit '09 deze met stip op het wensenlijstje is gekomen..wat een verschil!!!

grtz

Als je het echt wil weten kun je even langs gaan op het moment dat er een circuitdag op assen of zandvoort is en vragen of ze een meting willen doen, die jongens een beetje kennende, doen ze dat graag voor je.
Of je rijdt even langs bij de pliesie????? daar hebben ze ook zo'n ding ;)
 
Jep, weer 15th Anniversary, das gewoon de mooiste }) Pics moeten nog even wachten :$ Ding staat in de berging en gisteren geen camera bij me zin om te stoppen voor foto's.

Verder heerlijk gereden 's middags. 's Avonds terug van mn ouders naar huis door dat ontzettende noodweer gereden. Textiel broek niet meer waterdicht, Daytona goretex laarzen niet meer waterdicht, leren handschoenen sowieso niet waterdicht en via m'n kraag liep het m'n jas in. Wat was dat achterlijk koud... :X Thuis maar snel onder de douche gesprongen en vandaag voor nieuwe laarzen kijken :( .
 
Jep, weer 15th Anniversary, das gewoon de mooiste }) Pics moeten nog even wachten :$ Ding staat in de berging en gisteren geen camera bij me zin om te stoppen voor foto's.

Verder heerlijk gereden 's middags. 's Avonds terug van mn ouders naar huis door dat ontzettende noodweer gereden. Textiel broek niet meer waterdicht, Daytona goretex laarzen niet meer waterdicht, leren handschoenen sowieso niet waterdicht en via m'n kraag liep het m'n jas in. Wat was dat achterlijk koud... :X Thuis maar snel onder de douche gesprongen en vandaag voor nieuwe laarzen kijken :( .
Mooi ding! Eerst maar foto's! })
Maar je laarzen kan je, als hij nog goed is, ook behandelen met waterafstotend spuitnevel of iets dergelijks?? En avonds is inderdaad erg koud dan overdag..... :/
Dat dezelfde ook voor textiel broek. Er zijn wel iets in de handel te verkrijgen.

:)
 
Jep, weer 15th Anniversary, das gewoon de mooiste }) Pics moeten nog even wachten :$ Ding staat in de berging en gisteren geen camera bij me zin om te stoppen voor foto's.

Verder heerlijk gereden 's middags. 's Avonds terug van mn ouders naar huis door dat ontzettende noodweer gereden. Textiel broek niet meer waterdicht, Daytona goretex laarzen niet meer waterdicht, leren handschoenen sowieso niet waterdicht en via m'n kraag liep het m'n jas in. Wat was dat achterlijk koud... :X Thuis maar snel onder de douche gesprongen en vandaag voor nieuwe laarzen kijken :( .
-O- Beetje domper op de nieuwe bike :? Die laarzen heb ik ook, nog nooit last van lekken gehad. Weet natuurlijk niet hoe oud ze zijn. En dat textiel...........blijft ook geen leven waterdicht. Blijft klote en koud als je het water via je nek voelt binnen stromen :(

Ondankt dat de vrienden van Piet Paulusma tegen werkten hoop ik dat je toch lekker hebt getuft :] :]
 
vandaag opgepikt bij de dealer of heb ik het gedroomd ?

why9lw.jpg


Nope, hij staat er echt *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan