Triumph Speed Triple-topic - Part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te Koop Triumph Dust Cover PN A9930060 (de stof hoes voor over je motor heen)

Nu te koop ivm met het verlaten van de garage door mijn motor, een originele Triumph Dust cover, voor het vertroetellen tijdens de wintermaanden. Hij is zwart en bijna nieuw, nu van E 79,- voor 50 euro.

PM me maar bij interesse

Ook te koop een Brabant motors Paddock stand, nieuw 134, euro, nu voor 80 eurie.
 
Dient het inrijden nauwgezet gevolgd te worden ? Heb de eerste 160 km dus gereden (nou ja, gereden :? ) volgens dealers wensen en dat wou dus zeggen "niet boven de 3500 rpm". Vanaf dan mocht ik tot 5000 rpm (waar ik nu dus mee bezig ben en das al veel leuker ;) .

De remmen zijn super vind ik en de Arrows zijn nog beschaafd, gelukkig. En met zo kalm te rijden ook superzuinig natuurlijk, slechts 4,6L/100km.

Gevoelsmatig komt het wel in orde denk ik }) ook al is het een groot verschil met de gixxer.
 
Dient het inrijden nauwgezet gevolgd te worden ? Heb de eerste 160 km dus gereden (nou ja, gereden :? ) volgens dealers wensen en dat wou dus zeggen "niet boven de 3500 rpm". Vanaf dan mocht ik tot 5000 rpm (waar ik nu dus mee bezig ben en das al veel leuker ;) .

De remmen zijn super vind ik en de Arrows zijn nog beschaafd, gelukkig. En met zo kalm te rijden ook superzuinig natuurlijk, slechts 4,6L/100km.

Gevoelsmatig komt het wel in orde denk ik }) ook al is het een groot verschil met de gixxer.


Ik heb gewoon gedaan wat de stikker op de tank zegt.
Dat is in iedergeval niet slecht voor je motor.

Maar zoveel mensen zoveel meningen en sommige denken meer wijsheid te hebben dan truimph zelf dus de tip nee je gewoon vol open en vlammen zal ook nog wel voorbij komen en alles daar tussen in.

Succes met je keuze, tot het eerste beurtje zou ik in iedergeval op het gemakje doen. :Y
 
Dient het inrijden nauwgezet gevolgd te worden ? Heb de eerste 160 km dus gereden (nou ja, gereden :? ) volgens dealers wensen en dat wou dus zeggen "niet boven de 3500 rpm". Vanaf dan mocht ik tot 5000 rpm (waar ik nu dus mee bezig ben en das al veel leuker ;) .

De remmen zijn super vind ik en de Arrows zijn nog beschaafd, gelukkig. En met zo kalm te rijden ook superzuinig natuurlijk, slechts 4,6L/100km.

Gevoelsmatig komt het wel in orde denk ik }) ook al is het een groot verschil met de gixxer.
Gewoon goed warm rijden en uit het rode gebied blijven! :Y Heb ik bij al mijn nieuwe Triples gedaan en nooit wat stuk gemaakt!!!
 
Ik ben op dit moment bezig om een sv650s in te rijden. De enige instructie die ik meekreeg was goed warm rijden en 1e 300km max 6000rpm. Daarna tot de 1000km niet in rood. :?
Maar goed dit is een 2 pitter -O-
 
ook met een triple motor? :+
Dat niet :N , maar 't is wel een engels blok :Y
driemaster met wat werk. _O- _O- _O-


Pina the captain of the Flying Dutchman :+

[afbeelding]
Ik hou 't op een iets bescheidener formaat! :+
oei, dan zal de triple weldra het veld moeten ruimen?
Nou, echt niet!!! :X
Morgenochtend is het zover! Dan ben ik weer officieel een Triple rijder *O*
YES!!! *O* *O* *O*
vandaag opgepikt bij de dealer of heb ik het gedroomd ?

[afbeelding]

Nope, hij staat er echt *O* *O*
VERY NICE!!! :9~
F*cking duiven........... :(




140kph tegen de koplamp ;(
Oeps! |( .......maar beter tegen je koplamp als tegen je kop met deze snelheid! :/
 
Yep, even wat andere financiele prioriteiten (saaie dingen aan het huis enzo). Komt wel weer een andere hoor tzt.
-O- -O-
Dat is altijd kote, maar je bent er vrij nuchter onder dus het is een goed overwogen keus geweest :') Duidelijk gevalletje prioriteiten stellen en geen onvrede met de Speed :?
 
Heren,

Eind van de maand pik ik nog even een circuitdagje op Zandvoort mee! *D

Ik begrijp dat er hier ook nog enkele Zandvoort-fanatiekelingen zijn.....
Is m'n eerste keer op Zandvoort (ben voornamelijk Zolder-ganger), iemand nog tips & tricks waar ik als Zandvoort-novice nog wat aan heb?

Thanx,
Cees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan