Triumph Speed Twin 1200

dit heb ik gekocht voor op het circuit
DSC_1823.JPG
 
Zo, gisteren de eerste ritjes weer gedaan, eerste met duiffie en toen nog een rondje met een maatje. De niet onbekende @Moto.Nozem , wat plaatjes geschoten maar die komen nog :)

Ik ben wel voorstander van een meet hoor, zullen er misschien niet veel zijn maar ook dan ben ik er wel bij *O*
 
Ook ik ben sinds vorige week eigenaar van een speedtwin uit 2021! Nu heb ik een vraagje, ik wil er voor de lange ritten een garmin op installeren en ben ik opzoek naar een geschakelde 12V weet iemand waar ik deze kan vinden/ vandaan kan halen. Kan er niets over vinden op het internet.
 
Ik heb een garmin zumo XT 2, welke ik ook gebruik op mijn KTM 1390. Hopelijk weet iemand waar ik de 12V vandaan kan halen.
Ja, van je koplamp. Maar ik weet niet hoe handig je bent met solderen. En ik weet ook niet of je bereid bent in een OEM kabelboom te knippen.

KTM heeft er speciale geschakelde aansluitingen voor, maar de speed twin voor zover ik weet niet.

Overigens ben ik helemaal klaar met sh*t op het stuur en rij met Calimoto op de telefoon, via Cardo in mn helm. Die app is echt 100x beter dan mn TomTom Rider. Maar dat terzijde _O-
 
Ja, van je koplamp. Maar ik weet niet hoe handig je bent met solderen. En ik weet ook niet of je bereid bent in een OEM kabelboom te knippen.

KTM heeft er speciale geschakelde aansluitingen voor, maar de speed twin voor zover ik weet niet.

Overigens ben ik helemaal klaar met sh*t op het stuur en rij met Calimoto op de telefoon, via Cardo in mn helm. Die app is echt 100x beter dan mn TomTom Rider. Maar dat terzijde _O-
Haha ben wel handig maar inderdaad solderen in een oem kabelboom zie ik niet zitten. Dan wordt het de 12v plug gebruiken welke aan een beugeltje hangt onder het zadel. Eens betreft de navigatie alleen die nieuwe xt is wel erg goed en ik vind het fijn om muziek, calls en de weg te zien @ display. Verpest door mijn duke 1390 🙈
 
ik sluit de navigatie gewoon altijd rechtstreeks op de accu aan, 2 oogjes er aan en klaar is kees, draadje een beetje onder de tank door en dat werkt prima
 
Afgelopen week die van mij ook weer eens los gelaten.
Blijft een verslavend geluidje 8-)
Binnenkort maar eens de olie gaan verversen.
Wat voor merk/type gaat er bij jullie in je fiets?
 
Afgelopen week die van mij ook weer eens los gelaten.
Blijft een verslavend geluidje 8-)
Binnenkort maar eens de olie gaan verversen.
Wat voor merk/type gaat er bij jullie in je fiets?
Wat mike (bruurs) er in gooit. (Fabrieks garantie)
Ik koop voor de andere motoren altijd Motul. Waarom? Gewoon gevoel.
 
Is er bij jou nog een voorkeur voor half of voll synth.
Bij mijn fazer 600 ging er altijd motul half synth. In .
 
Aloha,
Ik heb een set Öhlins STX 36 shocks te koop liggen; hartafstand 38.5 cm, dus passend op een Speed Twin 1200. Vorig jaar zijn ze bij HK Suspension volledig gereviseerd. De rekening van €360 is voorhanden. Daarna heb ik er weinig mee gereden, dus eigenlijk koop je een nieuwe set voor de helft van de prijs. Ze zijn voorzien van 03 veren, dus niet te zacht. Vraagprijs is €425.
 

Bijlagen

  • Öhlins shocks 2.jpg
    Öhlins shocks 2.jpg
    433,8 KB · Weergaven: 0
  • Öhlins shocks.jpg
    Öhlins shocks.jpg
    459,7 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan