Triumph Sprint Executive 900 €1250,-

Gielkessels

MF'er
23 dec 2008
45
2
Hapert
Facebook
Te koop; Triumph Sprint Executive
De motor van 1997 heeft een 900 cc 3-cilinder carburateurmotor. De koffers zijn erg praktisch. Ketting en tandwielen zijn goed. Banden gaan zeker dit seizoen nog mee. Van het voorjaar nieuwe olie, thermostaat en koelvloeistof. Door het niet originele K&N luchtfilter zit er een dipje in het motorvermogen. Dit kan verholpen worden door de carburateurs af te stellen.
Hij heeft 72.000 km gelopen.
De mooie blauwe kleur heeft her en der een beschadiging.
Wordt verkocht met aansluiting voor drupellader, extra set uitlaten, koffers, superbikestuur en originele stuurdelen. Owja, en natuurlijk heeft deze motor ook Oxford handvatverwarming. Heerlijk voor de koudere of nattere dagen.
Gave retrofiets en erg praktisch.

Groetjes
Giel

Ps Ff bellen en de koffie staat klaar: 06 30281599
 

Bijlagen

  • $_86 (2).jpg
    $_86 (2).jpg
    123,5 KB · Weergaven: 25
  • $_86 (1).jpg
    $_86 (1).jpg
    117,7 KB · Weergaven: 27
  • $_86 (4).jpg
    $_86 (4).jpg
    101,9 KB · Weergaven: 43
  • $_86 (5).jpg
    $_86 (5).jpg
    82,9 KB · Weergaven: 44
  • $_86 (6).jpg
    $_86 (6).jpg
    108,6 KB · Weergaven: 43
  • $_86.jpg
    $_86.jpg
    144,6 KB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:
Het is wel een Sprint maar geen Executive. Deze hadden namelijk een zwart blok en RVS uitlaten/eind dempers. Succes met de verkoop !
 
Het is wel een Sprint maar geen Executive. Deze hadden namelijk een zwart blok en RVS uitlaten/eind dempers. Succes met de verkoop !
Het zou kunnen, zo'n grote kenner ben ik niet. Ik heb de Triumph gekocht als zijnde een Executive. Wellicht ben ik verkeerd voorgelicht, maar veel doet het er niet toe als het verschil hem zit in de kleur van het blok en de uitlaten.
Hoe dan ook is deze Sprint een fijn apparaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan